respect op het forum
zaterdag 7 februari 2009 om 23:14
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
zondag 8 februari 2009 om 15:25
Saar je was net nog Nicole Kipman en nu heb je weer die avatar waarin je zo op mij lijkt. Of het ligt aan mijn computer, dat bijv. de ene computer van daarstraks jouw nicolekipman nog zo zit ingevreten dat ie je nieuwe ava niet pikt. Want nu zit ik gewoon weer op de deel op mijn oude lap en daar zie ik weer die onvervalste peroxide smile, waarvan ik denk.... hey zusjes???
zondag 8 februari 2009 om 15:29
quote:meds schreef op 08 februari 2009 @ 15:25:
Saar je was net nog Nicole Kipman en nu heb je weer die avatar waarin je zo op mij lijkt. Of het ligt aan mijn computer, dat bijv. de ene computer van daarstraks jouw nicolekipman nog zo zit ingevreten dat ie je nieuwe ava niet pikt. Want nu zit ik gewoon weer op de deel op mijn oude lap en daar zie ik weer die onvervalste peroxide smile, waarvan ik denk.... hey zusjes???
dat ligt aan jouw computer, voortaan als je twijfelt ff F5 drukken, heb je altijd de avatar die staat, deze staat al meer dan een week.
de peroxide smile is de goeie sister.
zal ik verder nog ff vermelden dak gewoon op mijn stoel zit
dat ligt aan jouw computer, voortaan als je twijfelt ff F5 drukken, heb je altijd de avatar die staat, deze staat al meer dan een week.
de peroxide smile is de goeie sister.
zal ik verder nog ff vermelden dak gewoon op mijn stoel zit
zondag 8 februari 2009 om 15:29
quote:MysticAngel schreef op 08 februari 2009 @ 15:21:
jullie zijn geweldig
bedankt .
Selffulfilling prophecy
Life is a self-fulfilling prophecy
My mind is a garden.
My thoughts are the seeds.
My harvest will be either flower or weeds.
It’s an interesting observation that if people believe that their life (or society, or their work-place for that matter) will be the best that can be, they will do everything possible to make it so. We are all self-driven, deep down inside. You get what you expect. You get what you believe. If you truely want something, the entire universe gets working to make it possible for you.
jullie zijn geweldig
bedankt .
Selffulfilling prophecy
Life is a self-fulfilling prophecy
My mind is a garden.
My thoughts are the seeds.
My harvest will be either flower or weeds.
It’s an interesting observation that if people believe that their life (or society, or their work-place for that matter) will be the best that can be, they will do everything possible to make it so. We are all self-driven, deep down inside. You get what you expect. You get what you believe. If you truely want something, the entire universe gets working to make it possible for you.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 8 februari 2009 om 15:32
zondag 8 februari 2009 om 15:33
zondag 8 februari 2009 om 15:33
quote:minny schreef op 08 februari 2009 @ 15:31:
Van welke site komt dat BGB?! http://images.google.nl/i...CywsMDmQjmo ... l%26sa%3DN
Wel ? Staat er écht iets interessants dan ?
Van welke site komt dat BGB?! http://images.google.nl/i...CywsMDmQjmo ... l%26sa%3DN
Wel ? Staat er écht iets interessants dan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 8 februari 2009 om 15:35
quote:meds schreef op 08 februari 2009 @ 15:33:
Het zijn altijd dezelfde die zitten te etteren. Als niemand namen durft te noemen noem ik ze wel.
BGB, Milo, BGB, BGB, BGB, Digitalis
en dan heb je nog een heleboel meelopers.
Sarah tweedehands, Leo, Loomi, Ligeia, Zoete, Fleurtje, Festen, Shining, Pom, Minny, HPL, Brummetje, BronnyWat bedóel je?!?!
Het zijn altijd dezelfde die zitten te etteren. Als niemand namen durft te noemen noem ik ze wel.
BGB, Milo, BGB, BGB, BGB, Digitalis
en dan heb je nog een heleboel meelopers.
Sarah tweedehands, Leo, Loomi, Ligeia, Zoete, Fleurtje, Festen, Shining, Pom, Minny, HPL, Brummetje, BronnyWat bedóel je?!?!