Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 1 juni 2017 om 15:42
Heb ik ook af en aan.strikjemetstippels schreef: ↑01-06-2017 15:38[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/di/container_builder.php on line 146: require(./cache/production/autoload_4335734bbdd20f586549a504dff5f80c.php): failed to open stream: No such file or directory
Die melding krijg ik telkens als ik een pagina ververs. Is de enige site waar bij dit gebeurt.
donderdag 1 juni 2017 om 17:34
strikjemetstippels schreef: ↑01-06-2017 15:38[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/di/container_builder.php on line 146: require(./cache/production/autoload_4335734bbdd20f586549a504dff5f80c.php): failed to open stream: No such file or directory
Die melding krijg ik telkens als ik een pagina ververs. Is de enige site waar bij dit gebeurt.
Check, deze melding krijg ik ook. Ik krijg de melding wanneer ik naar de laatste pagina wil gaan of wanneer ik topic uit de lijst wil openen.
perkins wijzigde dit bericht op 01-06-2017 17:36
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
11.34% gewijzigd
donderdag 1 juni 2017 om 17:56
Nu is het in ieder geval zeker dat het een gratis forum is waar we het mee moeten doenstrikjemetstippels schreef: ↑01-06-2017 15:38[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/di/container_builder.php on line 146: require(./cache/production/autoload_4335734bbdd20f586549a504dff5f80c.php): failed to open stream: No such file or directory
Niet geschoten is altijd mis
donderdag 1 juni 2017 om 18:08
Ik heb dit ookstrikjemetstippels schreef: ↑01-06-2017 15:38[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/di/container_builder.php on line 146: require(./cache/production/autoload_4335734bbdd20f586549a504dff5f80c.php): failed to open stream: No such file or directory
vrijdag 2 juni 2017 om 10:59
Oh de reacties van TO zijn wel grijs zie ik nu ik de loep erbij pak. Maar zo subtiel dat t me niet opgevallen was en ook nu nog niet opvalt als ik een topic lees. Loepen was een stuk makkelijker.
Vraag: Komt loepen terug of is dat juist niet de bedoeling??
.
vrijdag 2 juni 2017 om 11:07
Ik denk niet dat het terugkomt, anders wordt het forum veel te inzichtelijk en zo.
Maar dat geanonimiseerde profielen weer zichtbaar zijn en je met geanonimiseerde nicks gewoon kunt inloggen en berichten versturen waarbij de nick weer zichtbaar is, is ook een kwalijke zaak. Heb mezelf een testmailtje gestuurd met een geanonimiseerd profiel.
Deze bug staat er in deze enorme lijst bugs nog niet bij. viewtopic.php?f=8&t=381776&start=#p27088537
Succes.
zaterdag 3 juni 2017 om 09:47
Irritante reclame van T-Mobile
Elke keer als ik mobiel forum dan komt die reclame loeibreed in beeld en kan ik maar niet op actieve en nieuwe onderwerpen drukken.
En elke keer ben ik druk bezig om bookmarks uit te zetten bij elk topic. Is het niet het topic zelf. Dan is het wel de TO of een andere forummer. Dat bepaal ik zelf altijd nog wel als ik die wil bookmarken als favoriet. Hoeven jullie niet te doen hoor!
Elke keer als ik mobiel forum dan komt die reclame loeibreed in beeld en kan ik maar niet op actieve en nieuwe onderwerpen drukken.
En elke keer ben ik druk bezig om bookmarks uit te zetten bij elk topic. Is het niet het topic zelf. Dan is het wel de TO of een andere forummer. Dat bepaal ik zelf altijd nog wel als ik die wil bookmarken als favoriet. Hoeven jullie niet te doen hoor!
zondag 4 juni 2017 om 21:35
Dat houdt in dat je gequote bent.Caledoniaxx schreef: ↑04-06-2017 21:34Ik heb ineens een heel irritant (1) in m'n tabblad staan als ik op het forum zit.
Zo'n icoontje die je normaal ziet als je bijvoorbeeld op Facebook een melding hebt.
Dacht dat ik misschien een bericht had ofzo maar dat is dus niet zo
zondag 4 juni 2017 om 21:37
Ja net nadat ik dit had gepost kwam ik erachter hahaha
zaterdag 10 juni 2017 om 10:23
Al die éénregelige, Engelstalige neptopics (vooral op de Sport pijler, maar vandaag ook op Reizen en Contact).... Is dat een bug op het nieuwe forum, of ligt het aan mijn telefoon? In het eerste geval, kan hier iets aan worden gedaan? In het laatste geval, welke adblocker oid moet ik installeren om hiervan af te komen?
zaterdag 10 juni 2017 om 11:19
Natuurlijk is daar iets tegen te doen.
Er is op het oude forum ook al vele malen aangegeven HOE dat kan docht blijkbaar heeft VIVA belang bij deze topics.
Bij het gratis forum van SMF is een modificatie te downloaden die binnen 5 minuten te installeren is, waarna dit probleem is opgelost.
phpBB heeft deze optie blijkbaar niet.
Niet geschoten is altijd mis
maandag 12 juni 2017 om 10:10
maandag 12 juni 2017 om 10:36
Elke keer als ik geciteerd wordt, dat zie ik aan die (1) bovenin, kan ik niet makkelijk terug vinden in welk topic dit is en moet ik alle topics bij langs. 
Ook vind ik 't vervelend dat, als ik al eerder gereageerd heb in een topic, ik op dat topic klik en naar mijn eerste reactie ga in dat topic, en niet naar de laatste en/of laatste pagina. Nu moet ik elke keer scrollen om daar te komen.
Ook vind ik 't vervelend dat, als ik al eerder gereageerd heb in een topic, ik op dat topic klik en naar mijn eerste reactie ga in dat topic, en niet naar de laatste en/of laatste pagina. Nu moet ik elke keer scrollen om daar te komen.
dinsdag 13 juni 2017 om 07:28
LammeTak schreef: ↑12-06-2017 10:10Ik kan 'Nieuwe topics' niet meer aanklikken. Wat je ook doet, de advertentie van T-mobile wordt geactiveerd. Zooooo IRRITANT!
Ik snap gewoon echt niet waarom wijzigingen in welke vorm dan ook op forum niet getest worden. Misschien een keer een rondje nieuwe ict'ers doen?
Eens!!! Zo irritant dit!!