Wat zou jij doen?
vrijdag 2 juni 2017 om 18:14
Uren inleveren is niet echt een optie bij ons aangezien er geen vast aantal uren staat voor de functie die we hebben. Klinkt vaag hè, ik weet het. Maar uren inleveren betekent niet dat we minder werken. En aangezien er qua uren niks zwart op wit staat komt het op hetzelfde neer als wanneer we salaris inleveren: meer werk, minder salaris.
Even voor de duidelijkheid; dat er qua uren niks zwart op wit staat is tot nu toe positief geweest voor ons.
Even voor de duidelijkheid; dat er qua uren niks zwart op wit staat is tot nu toe positief geweest voor ons.
vrijdag 2 juni 2017 om 18:23
Hij brengt het ook zo: "De 2 andere collega's hebben al aangeboden salaris in te leveren".
Laten dat nu net de 2 collega's zijn die waarschijnlijk onder vuur liggen. Let wel, ik vermoed dat, helaas weet ik niets zeker. Daarom is het ook best moeilijk in te schatten wat wijsheid is. Ik heb zelf ook geen vast contract en kan er ook nog altijd uitvliegen.
Laten dat nu net de 2 collega's zijn die waarschijnlijk onder vuur liggen. Let wel, ik vermoed dat, helaas weet ik niets zeker. Daarom is het ook best moeilijk in te schatten wat wijsheid is. Ik heb zelf ook geen vast contract en kan er ook nog altijd uitvliegen.
anoniem_159539 wijzigde dit bericht op 02-06-2017 18:23
1.81% gewijzigd
vrijdag 2 juni 2017 om 18:24
Ik vind het nogal wat, 300 euro netto inleveren.
Lekker bedacht ook, omdat de baas de ballen niet heeft iemand te ontslaan (die niet functioneert) moeten jullie inleveren.
Ik zou zeker vragen of de leiding ook geld in gaat leveren.
Verder zou ik dus weigeren en eens buiten de deur kijken voor vacatures.
Lekker bedacht ook, omdat de baas de ballen niet heeft iemand te ontslaan (die niet functioneert) moeten jullie inleveren.
Ik zou zeker vragen of de leiding ook geld in gaat leveren.
Verder zou ik dus weigeren en eens buiten de deur kijken voor vacatures.
vrijdag 2 juni 2017 om 18:26
vrijdag 2 juni 2017 om 18:27
Ik snap wel dat de twee in de gevarenzone voor zijn. Dan zijn zij namelijk uit de gevarenzone. Voor hen zit er dus een voordeel aan.
Voor jou en de collega die ook mag blijven zit er een nadeel aan, namelijk 300 euro minder per maand.
Zit zieke collega ook in de gevarenzone?
Ik denk dat ik met de andere collega die mag blijven zou overleggen wat te doen. Met twee sta je sterker dan met 1. En anders: verder kijken.
Voor jou en de collega die ook mag blijven zit er een nadeel aan, namelijk 300 euro minder per maand.
Zit zieke collega ook in de gevarenzone?
Ik denk dat ik met de andere collega die mag blijven zou overleggen wat te doen. Met twee sta je sterker dan met 1. En anders: verder kijken.
vrijdag 2 juni 2017 om 18:29
Nee, het is 1 salaris. We leveren met zijn 4en een kwart van ons salaris in. Dat is ong 300 euro per maand netto. Dat was het voorstel omdat iedereen dan kan blijven.