respect op het forum

07-02-2009 23:14 1300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
zo zie je maar, de ware aard komt boven
quote:eleonora schreef op 08 februari 2009 @ 16:04:

Ik ben het nu even kwijt....

Waar hoor ik bij, welke kliek en hebben wij nou wel of geen respect en wordt er nou wel of niet gehuild?

Zeg even, dan kan ik makkelijker focussen. Voor ik het weet loop ik met het verkeerde groepje mee, omdat ik niks zie door de tranen die continu in mijn ogen staan.Ik heb meeloop- en huilie-toestemming gekregen van Meds, sta officieel op de lijst niks meer aan te doen, maar jij bent vooralsnog alleen een meelopert.
quote:shining schreef op 08 februari 2009 @ 16:04:

[...]

Of zo'n 'grappige' reactie.

Zó voorspelbaar. En zó gráppig ook........

Ja, zo kan ik het ook ..........afwachten tot er iets gebeurt en dan zeggen dat je dat al wist .

En dat wij niet matchen op het gebied van - oa - humor , dat is nou ook niet iets nieuws . Ik snap alleen niet waarom je dat altijd moet zeggen . Ik heb een olifantengeheugen dus je kan er nu mee ophouden om dat steeds te vertellen .

Totaal overbodig , niet ter zake doendend en het zal mij aan mijn reet roesten ook . Ik ga er ook niet anders door posten ....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:meds schreef op 08 februari 2009 @ 16:05:

[...]

Leo je hoort bij DE kliek. Ik heb geen idee wie dat zijn, maar het is een andere kliek dan de club waarmee we volgende week op de HHB staanThanks!
quote:oldvirgin schreef op 08 februari 2009 @ 16:03:

Zal me even verlagen tot het niveau van sommigen hier: stelletje kutwijven.hee niet generaliseren graag, namen, en wel nu.
quote:meds schreef op 08 februari 2009 @ 16:07:

Minny jij hoort er ook bij hoor. Kom maar even bij MedsIk ga eerst even heeeel hard huilen, kom zo wel
Ja Bianca het moest een keer gezegd worden, je bent lang niet zo leuk als wij je doen geloven.
quote:minny schreef op 08 februari 2009 @ 16:08:

[...]

Ik heb meeloop- en huilie-toestemming gekregen van Meds, sta officieel op de lijst niks meer aan te doen, maar jij bent vooralsnog alleen een meelopert. O fijn. Ik ga namelijk binnenkort verhuizen en ik heb echt geen tijd voor meer dan één kliek/groepje momenteel....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2009 @ 16:08:

[...]

Ja, zo kan ik het ook ..........afwachten tot er iets gebeurt en dan zeggen dat je dat al wist .

En dat wij niet matchen op het gebied van - oa - humor , dat is nou ook niet iets nieuws . Ik snap alleen niet waarom je dat altijd moet zeggen . Ik heb een olifantengeheugen dus je kan er nu mee ophouden om dat steeds te vertellen .

Totaal overbodig , niet ter zake doendend en het zal mij aan mijn reet roesten ook . Ik ga er ook niet anders door posten ....

Nee hoor, ik wcht niet af, vrij voorspelbaar ben je met je 'grappige' plaatjes en je eeuwige ge-google op ranzige foto's.

Maar doe je best verder.
Sarah hou maar op, jij hoort er ook bij. Bij de meelopers
quote:shining schreef op 08 februari 2009 @ 16:10:

[...]

Nee hoor, ik wcht niet af, vrij voorspelbaar ben je met je 'grappige' plaatjes en je eeuwige ge-google op ranzige foto's.

Maar doe je best verder.Dit is dan wel weer heel komisch, zie je Bi, je kan ook mensen aan het lachen maken met TEKST en ironische woordgrappen
quote:Dhelia schreef op 08 februari 2009 @ 16:08:

[...]

Of wacht effe, dan is het hele forum de kliek Gelukkig, dat houdt het overzichtelijk en daar ben ik erg van.....
nou hoor ik iig ergens bij, begon me al zorgen te maken.

Zijn meelopers kutwijven, ander wil ik alsnog namen.
er zijn natuurlijk ook subklieken
Ben zo blij dat Shi haar reacties altijd zo origineel zijn, echt
quote:meds schreef op 08 februari 2009 @ 16:10:

Ja Bianca het moest een keer gezegd worden, je bent lang niet zo leuk als wij je doen geloven.O, da's wel een enorme schok ..........
quote:sarah2ndlife schreef op 08 februari 2009 @ 16:12:

Zijn meelopers kutwijven, ander wil ik alsnog namen.Saar verdomme maak je nou geen zorgen jij bent ook een kutwijf. waarom blijf je daar toch steeds om vragen, huilie
quote:sarah2ndlife schreef op 08 februari 2009 @ 16:12:

Zijn meelopers kutwijven, ander wil ik alsnog namen.Oké noemen we jou voortaan kutwijf
quote:Jacqie schreef op 08 februari 2009 @ 16:12:

Ben zo blij dat Shi haar reacties altijd zo origineel zijn, echt Mooi. Ga je verder nog reageren of alleen op mijn posts?
subklieken, zo ver heb ik het vast niet gebracht.
Of heb je voorkeur voor een andere naam Sara?
Weet je , Shi , ik heb jou nog nooit ergens om zien lachen . Al helemaal nooit om jezelf .

Niet alleen is life a bitch ........

Ben zo blij dat Shi haar reacties altijd zo origineel zijn, echt Ik ben zo blij dat ze zich af reageert op BGB, terwijl ik het ranzige plaatje plakte

[...]

Oké noemen we jou voortaan kutwijfeh, mevrouw kutwijf voor jou
R. E. S. P. E. C. T. Graag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven