Lijf & Lijn alle pijlers

Schurende boven benen

03-06-2017 19:38 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb last van schurende boven benen. Nee ik vind je zelf niet te dik behalve die boven benen. Nu met dit mooie weer draag ik graag jurkjes. Maar die boven benen vind ik verschrikkelijk!! Ik doe t al jaren met afgeknipte oude leggings maar ben dat oprollen van de pijpjes echt beu. Ik weet dat er een creme bestaat die zou moeten helpen maar ik vind t ook wel fijn idee om een soort broekje er onder te dragen. Corrigerend ondergoed heb ik geprobeerd maar dat knelt af en is te warm. Ik zou gewoon een mooi zwart broekje willen van fijne stof. Jurkjes zijn bij mij altijd boven de knie.. iemand tips? Zal vast niet de enige zijn
Hier op het forum circuleert de vivena crème als gouden tip.
Ik draag korte leggings van divided.
Of corrigerend ondergoed met pijpjes, naar belang de outfit.
Ik heb die broekjes die ook nog licht corrigerend zijn gewoon bij de Hema gekocht. Zwart en huidskleurig, werkt voor mij perfect en kost maar iets van een 10tje
Herkenbaar!
Sinds vorig jaar heb ik broekjes van de Hema. Zijn heel licht corrigerend, maar echt van een fijne stof.
Komen ruim boven de knie, in zwart of huidskleur. Echt heerlijk.

En van mijn collega kreeg ik de tip van de m&smode die heeft bandelettes oid maar die heb ik nog niet geprobeerd.

Zal even proberen een linkje van 'mijn' broekjes te plaatsen.
Sarahssweeties!
Hele fijne broekjes

Iets goedkoper maar ook fijn zijn de fietsbroekjes met een kanten rand van Bonprix
Sarah's sweeties, naast zwart ook hele leuke motiefjes.
Mosterd. Zelfde als diedietje dus!
Het-groepje schreef:
03-06-2017 19:43
Hier op het forum circuleert de vivena crème als gouden tip.
Ik draag korte leggings van divided.
Of corrigerend ondergoed met pijpjes, naar belang de outfit.
Je bedoeld van die leggings tot op de knie? Of zijn deze stukje korter? Corrigerend ondergoed vind ik knellen en warm. Die crème heb ik inderdaad veel over gelezen. Maar dacht misschien weet iemand nog fijne broekjes te koop. Vriendin had mooie van de hema met klein kant randje aan de onderkant maar verkoopt hema niet meer
Mango_baby schreef:
03-06-2017 19:44
Sarah's sweeties, naast zwart ook hele leuke motiefjes.
Sarah sweeties vind ik niet mooi... voel ik me wat te jong voor en vond t best prijzig. Bedankt voor je tip
Bij Bonprix hebben ze korte fietsbroekjes en korte leggings. Die wilde ik zelf eens gaan kopen om uit te proberen.

Mosterd zie ik :hello:
anoniem_299267 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 19:49
9.88% gewijzigd
https://www.hema.nl/winkel/dames/linger ... t=21570512

Denk dat deze het is
Ik heb ze van sloggi .Gewoon bij Livera gehaald. Gewoon katoen en niet dat strakke afknellende corrigerend spul.
Alc1989 schreef:
03-06-2017 19:45
Je bedoeld van die leggings tot op de knie? Of zijn deze stukje korter? Corrigerend ondergoed vind ik knellen en warm. Die crème heb ik inderdaad veel over gelezen. Maar dacht misschien weet iemand nog fijne broekjes te koop. Vriendin had mooie van de hema met klein kant randje aan de onderkant maar verkoopt hema niet meer
Nog iets korter, halverwege het bovenbeen. Zijn vaak rond maart te koop. Dan sla ik gelijk in.
Vevina creme of smoovall spray. Helpen allebei super goed. Hoef je geen broekje of legging meer aan.
Hm misschien dan toch nog eens bij de hema kijken voor de licht corrigerende. Ik heb ze nog niet gezien. Linkje zou fijn zijn. Oo bij bon prix zal ik ook eens kijken
Wat ook kan zijn hold up sokken, en dan alleen de bovenkant daarvan om je been doen.
Je hebt nu sportleggings bij de h&m, misschien is dat wat?
Vevina crème !
Bij bol.bom betaal je maar € 9,95 als "grootverbruiker".
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik gebruik een wielrennerscreme. Wielrenners gebruiken dat vanwege het schuren langs het zadel. Werkt perfect.
(Assos, chamois creme)
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Het-groepje schreef:
03-06-2017 19:47
Nog iets korter, halverwege het bovenbeen. Zijn vaak rond maart te koop. Dan sla ik gelijk in.
Oo nog nooit gezien ik staan ze op de site?
Ceylon schreef:
03-06-2017 19:54
Ik gebruik een wielrennerscreme. Wielrenners gebruiken dat vanwege het schuren langs het zadel. Werkt perfect.
(Assos, chamois creme)
Goedkoper dan Vevina, per ml. Ik heb hem op mijn lijstje bij Bol gezet.
Verkoelend klinkt wel lekker voor de zomer.
Gewoon eens uitproberen.

Vijf euro goedkoper bij een fietsenwinkel in Groningen. :)
snoesje666 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 20:32
12.50% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Het vet kan daardoor toch niet verdwijnen? Het kan alleen maar verplaatst worden. Het moet ergens heen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
De corrigerende broekjes van de zeeman. Die zijn echt geweldig. Gaan over je buik heen en komen een stuk boven de knie. Maar zijn niet zo kort dat de pijpjes omhoog rollen. Ze zijn maar €7,99 (of 6,99 weet het niet meer zo goed).

Die van de Hema heb ik zelf ook geprobeerd maar die kwam dus tot halverwege mijn buik (zag er heel raar uit) en de pijpen rolden telkens omhoog.
Deo aan de binnenkant van je benen spuiten. Werkt bij mij geweldig!
Geen broekjes oid er onder nodig.
Ik was enorm blij dat ik Bandelettes ontdekte. Soort van sexy holdups zonder de panty er aan. Dus gewoon je eigen lingerie ipv charmante shorts. Volgens mij nu ook te koop bij MSmode of anders sowieso hier
https://www.enchantedlovesbandelettes.n ... ndelettes/
aankleefsjaan wijzigde dit bericht op 03-06-2017 20:35
Reden: Betere link
4.85% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven