Lijf & Lijn alle pijlers

Schurende boven benen

03-06-2017 19:38 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb last van schurende boven benen. Nee ik vind je zelf niet te dik behalve die boven benen. Nu met dit mooie weer draag ik graag jurkjes. Maar die boven benen vind ik verschrikkelijk!! Ik doe t al jaren met afgeknipte oude leggings maar ben dat oprollen van de pijpjes echt beu. Ik weet dat er een creme bestaat die zou moeten helpen maar ik vind t ook wel fijn idee om een soort broekje er onder te dragen. Corrigerend ondergoed heb ik geprobeerd maar dat knelt af en is te warm. Ik zou gewoon een mooi zwart broekje willen van fijne stof. Jurkjes zijn bij mij altijd boven de knie.. iemand tips? Zal vast niet de enige zijn
Ik heb er een van Sloggie van Livera. Ideaal ding en van katoen dus niet zweterig. Kruipt ook niet op!
Misschien moet ik die broekjes van de Hema of Zeeman proberen, ik heb ook ontzettend last van schurende bovenbenen, ik los dit op door een panty af te knippen tot boven de knie als een soort wielrenner dus.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik zweer bij Bandelettes. Je hebt ze met en zonder kant.
Deze van de H&M zijn ideaal. Komen in een pak van 2, voor 20euro. Ze noemen 'light shaping short', maar zijn helemaal niet spannend en heel licht van stof.

http://www2.hm.com/nl_be/productpage.02 ... Zwart/Chai
Biker broekjes van zeeman. Kosten 3 euro per stuk. Katoen dus niet plakkerig. Ideaal.
Sloggi heeft wielrenonderbroekjes zeg maar. Die zitten prima.
aankleefsjaan schreef:
03-06-2017 20:31
Ik was enorm blij dat ik Bandelettes ontdekte. Soort van sexy holdups zonder de panty er aan. Dus gewoon je eigen lingerie ipv charmante shorts. Volgens mij nu ook te koop bij MSmode of anders sowieso hier
https://www.enchantedlovesbandelettes.n ... ndelettes/
Im vraag me altijd af hoe dar staat mt dikkere bovenbenen, het lijkt me erg bobbelig worden
Het-groepje schreef:
03-06-2017 22:47