Lijf & Lijn alle pijlers

Schurende boven benen

03-06-2017 19:38 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb last van schurende boven benen. Nee ik vind je zelf niet te dik behalve die boven benen. Nu met dit mooie weer draag ik graag jurkjes. Maar die boven benen vind ik verschrikkelijk!! Ik doe t al jaren met afgeknipte oude leggings maar ben dat oprollen van de pijpjes echt beu. Ik weet dat er een creme bestaat die zou moeten helpen maar ik vind t ook wel fijn idee om een soort broekje er onder te dragen. Corrigerend ondergoed heb ik geprobeerd maar dat knelt af en is te warm. Ik zou gewoon een mooi zwart broekje willen van fijne stof. Jurkjes zijn bij mij altijd boven de knie.. iemand tips? Zal vast niet de enige zijn
Ik heb er een van Sloggie van Livera. Ideaal ding en van katoen dus niet zweterig. Kruipt ook niet op!
Misschien moet ik die broekjes van de Hema of Zeeman proberen, ik heb ook ontzettend last van schurende bovenbenen, ik los dit op door een panty af te knippen tot boven de knie als een soort wielrenner dus.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik zweer bij Bandelettes. Je hebt ze met en zonder kant.
Deze van de H&M zijn ideaal. Komen in een pak van 2, voor 20euro. Ze noemen 'light shaping short', maar zijn helemaal niet spannend en heel licht van stof.

http://www2.hm.com/nl_be/productpage.02 ... Zwart/Chai
Biker broekjes van zeeman. Kosten 3 euro per stuk. Katoen dus niet plakkerig. Ideaal.
Sloggi heeft wielrenonderbroekjes zeg maar. Die zitten prima.
aankleefsjaan schreef:
03-06-2017 20:31
Ik was enorm blij dat ik Bandelettes ontdekte. Soort van sexy holdups zonder de panty er aan. Dus gewoon je eigen lingerie ipv charmante shorts. Volgens mij nu ook te koop bij MSmode of anders sowieso hier
https://www.enchantedlovesbandelettes.n ... ndelettes/
Im vraag me altijd af hoe dar staat mt dikkere bovenbenen, het lijkt me erg bobbelig worden
Het-groepje schreef:
03-06-2017 22:47
Im vraag me altijd af hoe dar staat mt dikkere bovenbenen, het lijkt me erg bobbelig worden
Ik heb kledingmaat 42 dus weet niet of je dat 'dik genoeg' vindt... maar ik vind ze prachtig. Het stofje ziet er niet bobbelig uit onder een dun strak rokje en de bandelettes zitten ook niet zo strak dat je vetkwabjes er boven of onderuit komen want je bestelt ze op de juiste maat, dus mooi passend.
Je hebt ze in kant en in gladde stof. Echt beste aanschaf ever vind ik.
Bandalettes vind ik ook heel fijn, broekjes vind ik hoe dan ook te warm worden.
Die van de Hema zweer ik bij! Heb die crème ook, leuk voor eventjes maar niet voor de hele dag. (op zich is tube wel klein genoeg om in tas mee te nemen hoor)
Heb al menig broekje gehad, wil dan ook wel meteen een broekje die NIET zichtbaar is en NIET afknelt bij de benen (dat randje zeg maar) En hij corrigeert ook meteen mooi.
Zeeman zit ook goed maar is best dik van stof.

Wil nog wel ooit een goede katoenen vinden. Die van de Hema was vorige week ook niet super fijn met 30+ graden.
lilguinea schreef:
03-06-2017 19:47
Bij Bonprix hebben ze korte fietsbroekjes en korte leggings. Die wilde ik zelf eens gaan kopen om uit te proberen.

Mosterd zie ik :hello:
Ik heb die met een kanten rand( mooie brede rand,dat als je jurkje omhoog kruipt,je alleen een kanten rand ziet) en de gewone fietsbroekjes.
Ben er erg blij mee.
Bestel wel meerdere maten bij Bonprix,zodat je zeker weet dat je wat terug gaat sturen. Want als je alles terug stuurt,ben je €5,95 verzendkosten kwijt.
diedietje schreef:
03-06-2017 19:43
Ik heb die broekjes die ook nog licht corrigerend zijn gewoon bij de Hema gekocht. Zwart en huidskleurig, werkt voor mij perfect en kost maar iets van een 10tje
Dit!
Die broekjes zitten zo fijn. Voelt bijna alsof je ze niet aanhebt.
Ik heb er net ook een variant gehaald, bij Hema hebben ze 2 soorten corrigerend. 1 lange in zwart en huidskleur voor €15,- en 1 wat kortere in een set van 2 voor €17,- ik heb de eerste gehaald, die leken ook wat dunner, leek me fijner! Veel zomerjurkjes plezier gewenst!
Broekjes vind ik vaak zweterig en warm.....de bandalettes kruipen bij mij vaak omhoog ( rollen)
creme die eerder genoemd is nog de allerbeste oplossing!

Ideaal...ik doe best lang met zon tube
De chamois crème werkt tot nu toe goed onder mijn beha.
Nog geen jurkje geprobeerd, maar voorlopig ben ik tevreden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Inmiddels elf uur chamoicrème op mijn bovenbenen.
Nergens last van in mijn jurk, bedankt voor de tip !!!
:flower:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven