Uitgerekend 1-15 februari 2018

zondag 28 mei 2017 om 16:04
Voor iedereen die is uitgerekend begin februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647
Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Fitz
Wished
Koekjeerbei
flipje2 
leentjes89
mamamaria81
Kreukel792
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647
Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
Babbes | 34 | 2e/3e | 1 februari | Jongen! Jongen! |
![]() ![]() ![]() |
Sunshine85 | 33 | 1e | 1 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
theo75 | 30 | 2e | 2 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Lara89 | 29 | 3e | 10 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Wannabe79 | 38 | Tweede | 15 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Floress | 31 | Derde | 1 februari | nnb | ![]() |
Lawtist | 26 | 1e | 1 februari | nnb | ![]() |
coconutthree7 | Tweede | 3 februari | nnb | ![]() |
|
Limbogirly | 31 | Eerste | 4 februari | Jongen! | ![]() |
Jarja | 23 | 1e | 4 februari | Meisje! | ![]() |
Inspiratie | 24 | Tweede | 6 februari | nnb | ![]() |
Valiente | 26 | Tweede | 7 februari | Verrassing! | ![]() |
Lilly89 | 27 | Tweede | 10 februari | nnb | ![]() |
Lisboeta | 29 | 1e | 11 februari | nnb | ![]() |
Jayla2 | 30 | Tweede | 13 februari | Verrassing! | ![]() |
Anoekzo | 29 | Eerste | 14 februari | Meisje! | ![]() |
Kleinmormel | 28 | Eerste | 14 februari | nnb | ![]() |
Sarina87 | 29 | Tweede | 14 februari | Jongen! | ![]() |
Tiepvout | 27 | Eerste | 14 februari | Jongen! | ![]() |
s-sweetheart | 26 | Eerste | 15 februari | nnb | ![]() |
Bluesheep | 27 | Tweede | 17 februari | nnb | ![]() |

anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 13:08
89.52% gewijzigd

zondag 4 juni 2017 om 08:12

zondag 4 juni 2017 om 09:07
Hallo allemaal!
Ik schrijf graag mee. Wij zijn eind april beginnen met proberen en nu na ronde twee tot mijn stomme verbazing een lichte streep vanmorgen
Ik had hier nog een heel verhaal getypt en probeerde via tinypic een foto te uploaden maar dat lukte niet, hoe doen jullie dat?
Ik ga de hele dag een beetje verbaasd voor me uitstaren en kijken of ik op eerste pinksterdag ergens een nieuwe test kan scoren voor morgenochtend
Ik schrijf graag mee. Wij zijn eind april beginnen met proberen en nu na ronde twee tot mijn stomme verbazing een lichte streep vanmorgen

Ik had hier nog een heel verhaal getypt en probeerde via tinypic een foto te uploaden maar dat lukte niet, hoe doen jullie dat?
Ik ga de hele dag een beetje verbaasd voor me uitstaren en kijken of ik op eerste pinksterdag ergens een nieuwe test kan scoren voor morgenochtend

anoniem_343463 wijzigde dit bericht op 04-06-2017 09:10
Reden: Foto uploaden lukt niet
Reden: Foto uploaden lukt niet
52.53% gewijzigd
zondag 4 juni 2017 om 10:00
Thanks Flipje!
ook met mupload werkt het niet om hem met img te plakken hier helaas! Iemand anders nog tips?
Hier dan maar gewoon de link: https://www.mupload.nl/img/izmeadbotrlqs.png
Wat denken jullie ervan?
Jullie ook van harte trouwens! Heftig om te lezen dat het voor sommigen geen makkelijke weg was. Ik ben zelf ooit via IVF ontstaan na drie jaar proberen en leef dus zeker met jullie mee. Moest ook meteen aan mijn ouders denken toen ik vanmorgen die test in mijn handen had.
ook met mupload werkt het niet om hem met img te plakken hier helaas! Iemand anders nog tips?
Hier dan maar gewoon de link: https://www.mupload.nl/img/izmeadbotrlqs.png
Wat denken jullie ervan?
Jullie ook van harte trouwens! Heftig om te lezen dat het voor sommigen geen makkelijke weg was. Ik ben zelf ooit via IVF ontstaan na drie jaar proberen en leef dus zeker met jullie mee. Moest ook meteen aan mijn ouders denken toen ik vanmorgen die test in mijn handen had.

zondag 4 juni 2017 om 10:19
.
Dat zal er nogal om spannen....
Als hij/zij tot 40+3 of langer blijft zitten niet!

En inderdaad, dat is een super duidelijke streep hoor hahaha!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
zondag 4 juni 2017 om 10:28
zondag 4 juni 2017 om 11:37
Vinden jullie het trouwens een idee om een geheime (dus niet vindbaar) facebookgroep op te richten? Ik vind dat persoonlijk veel makkelijker. Voor mijzelf is het wel een eis dat de groep onvindbaar is (werd de vorige keer gefeliciteerd door een vriendin die het op Facebook had gezien, dat was niet grappig).
zondag 4 juni 2017 om 13:13
.Babbes83 schreef: ↑04-06-2017 11:37Vinden jullie het trouwens een idee om een geheime (dus niet vindbaar) facebookgroep op te richten? Ik vind dat persoonlijk veel makkelijker. Voor mijzelf is het wel een eis dat de groep onvindbaar is (werd de vorige keer gefeliciteerd door een vriendin die het op Facebook had gezien, dat was niet grappig).
Voor mij nu nog niet, misschien later.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

zondag 4 juni 2017 om 18:23
@inspiratie en Lisboeta, gefeliciteerd!! En leuk dat jullie mee schrijven.
@Babbes, voor mij komt Facebook ook nog wat te vroeg. Misschien later.
Ik maak me heel erg zorgen. Sinds vanmorgen bloed ik namelijk en het lijkt niet op te houden of minder te worden. Heb gelukkig geen kramp of pijn, maar heel hoopvol vind ik het niet..
@Babbes, voor mij komt Facebook ook nog wat te vroeg. Misschien later.
Ik maak me heel erg zorgen. Sinds vanmorgen bloed ik namelijk en het lijkt niet op te houden of minder te worden. Heb gelukkig geen kramp of pijn, maar heel hoopvol vind ik het niet..

zondag 4 juni 2017 om 18:24
Hoi meiden,
Zou ik hier mee mogen schrijven? Ik ben eindelijk zwanger via icsi na 3 jaar MMM
Ik heb een week geleden positief getest.
Uitgerekende datum is 2 februari en nog een week wachten op de eerste echo. Ben bloed nerveus dat het niet goed blijkt te zijn of zo.
Zou ik hier mee mogen schrijven? Ik ben eindelijk zwanger via icsi na 3 jaar MMM

Ik heb een week geleden positief getest.
Uitgerekende datum is 2 februari en nog een week wachten op de eerste echo. Ben bloed nerveus dat het niet goed blijkt te zijn of zo.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

zondag 4 juni 2017 om 19:37
Ach fitz wat eng. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.. had je al een afspraak bij de vk staan? Misschien kan je haar bellen en dat ze met een vroege echo wat kunnen zien? Je hoort wel vaker dat vrouwen bloed verliezen, dus het hoeft nog niks te betekenen. Maar ik snap dat je je er heel erg zorgen om maakt. Ik duim voor je dat er niks aan de hand is

zondag 4 juni 2017 om 19:48
Dank je wel Theo.
Hello flip
Fitz wat een onzekerheid . Ik hoop zo dat het niks betekend, ik zou het ziekenhuis even bellen of je langs mag komen. Sterkte met wachten
Mocht iemand toevallig in het tabel zitten zou je dan dit erin kunnen zetten
Wished, 27 jaar, eerste kindje , 12 juni eerste echo en 1 februari uitgerekend
Had me een dagje vergist met UD. Al zegt dat niks die ud.
Hello flip

Fitz wat een onzekerheid . Ik hoop zo dat het niks betekend, ik zou het ziekenhuis even bellen of je langs mag komen. Sterkte met wachten
Mocht iemand toevallig in het tabel zitten zou je dan dit erin kunnen zetten
Wished, 27 jaar, eerste kindje , 12 juni eerste echo en 1 februari uitgerekend
Had me een dagje vergist met UD. Al zegt dat niks die ud.
zondag 4 juni 2017 om 20:29
Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!
Fitz wat eng! Ik snap dat je daar erg van schrikt. Ik zal voor je duimen dat het niets ernstigs betekent.
Ik stap voorlopig ook liever niet over naar fb vind het ook fijn dat dit lekker anoniem is.
Ik zelf heb de laatste dagen wat minder last van buikpijn dus dat is wel fijn. Ben wel heel erg moe maar slaap ook slecht. Ben steeds heel vroeg wakker en kom moeilijk in slaap. Nog iemand anders die daar last van heeft?
Fitz wat eng! Ik snap dat je daar erg van schrikt. Ik zal voor je duimen dat het niets ernstigs betekent.
Ik stap voorlopig ook liever niet over naar fb vind het ook fijn dat dit lekker anoniem is.
Ik zelf heb de laatste dagen wat minder last van buikpijn dus dat is wel fijn. Ben wel heel erg moe maar slaap ook slecht. Ben steeds heel vroeg wakker en kom moeilijk in slaap. Nog iemand anders die daar last van heeft?

zondag 4 juni 2017 om 20:48
Ik slaap niet echt slecht maar wel af en toe doodmoe overdag.. s ochtends altijd wel rond 8 uur wakker door dochter maar ik zou nu zelf ook niet veel langer kunnen slapen.
Ik heb wel s avonds vaak een mega opgeblazen buik, krijg dan gelijk visioenen van een tweeling haha maar s ochtends is mijn buik steeds weer normaal. Ik ben heel erg benieuwd of en wanneer de misselijkheid weer gaat komen, heb tot nu alleen nog maar heel veel honger de hele dag.. morgen even mijn 9 maanden dagboek van dochter opzoeken, kijken of ik daar toen iets over ingezet heb..
Ik heb wel s avonds vaak een mega opgeblazen buik, krijg dan gelijk visioenen van een tweeling haha maar s ochtends is mijn buik steeds weer normaal. Ik ben heel erg benieuwd of en wanneer de misselijkheid weer gaat komen, heb tot nu alleen nog maar heel veel honger de hele dag.. morgen even mijn 9 maanden dagboek van dochter opzoeken, kijken of ik daar toen iets over ingezet heb..

zondag 4 juni 2017 om 20:58
Wat spannend fitz!! Misschien idd een vroege echo?
Wished wat bijzonder! Gefeliciteerd!!
Hier nog niks geen symptomen, maar ben natuurlijk nog maar 4 weken. Tijdens eerste zwangerschap best beroerd geweest de eerste periode dus hoop zo dat het dit keer mee valt!
Vind het allemaal nog wel heel spannend hoor. Ben ergens bang dat het verkeerd gaat. Terwijl bij de eerste zwangerschap dat gevoel niet zo gehad. Jullie hebben wel allemaal al snel de vk gebeld. Doe dat zelf denk ik rond week of 7 en dan een echo rond de 9 weken plannen.
Wished wat bijzonder! Gefeliciteerd!!
Hier nog niks geen symptomen, maar ben natuurlijk nog maar 4 weken. Tijdens eerste zwangerschap best beroerd geweest de eerste periode dus hoop zo dat het dit keer mee valt!
Vind het allemaal nog wel heel spannend hoor. Ben ergens bang dat het verkeerd gaat. Terwijl bij de eerste zwangerschap dat gevoel niet zo gehad. Jullie hebben wel allemaal al snel de vk gebeld. Doe dat zelf denk ik rond week of 7 en dan een echo rond de 9 weken plannen.
zondag 4 juni 2017 om 21:06
Ik krijg eerder een echo omdat ik zwanger ben via een behandeling. Ik krijg de echo met 7 weken.
Hier niet echt kwaaltjes, wel steken in lies soms en maagzuur/ eten hoog zitten. Verder weinig. Ook hier echt onzeker hoor. Pff..nooit gedacht dat ik deze weken zo zwaar zou vinden.
Hier niet echt kwaaltjes, wel steken in lies soms en maagzuur/ eten hoog zitten. Verder weinig. Ook hier echt onzeker hoor. Pff..nooit gedacht dat ik deze weken zo zwaar zou vinden.

zondag 4 juni 2017 om 21:30
Ik had met 4wkn positieve test en bij 5 wkn vk gebeld omdat ik gewoon zin heb in zsm een echo. Bij mijn vk doen ze deze keer al rond 8 wkn een vitaliteitsecho, puur om te kijken of het hartje klopt enzo. Bij 11 wkn dan pas de echte intake en de termijn echo. Qua datum kwam die eerste echo bij mij net zo uit dat ik 7.5 week ben dus ik vi d het fijn al zo lekker vroeg.. vorige keer was ik met 8 weken al zo ontzetten beroerd dat ik een soort van gedwongen was het al op werk te vertellen terwijl ik nog geeneens een echo had gehad. Dat vond ik niet heel fijn dus ben nu heel erg blij dat ik zo lekker vroeg al naar de kleine hummel kan kijken