Uitgerekend 1-15 februari 2018

28-05-2017 16:04 696 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend begin februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647

Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Babbes 34 2e/3e 1 februari Jongen!
Jongen!
:love: .. januari bevallen! :heart: :heart:
Sunshine85 33 1e 1 februari Jongen! :love: .. januari bevallen! :heart:
theo75 30 2e 2 februari Meisje! :love: 26 januari bevallen! :heart:
Lara89 29 3e 10 februari Jongen! :love: 5 februari bevallen! :heart:
Wannabe79 38 Tweede 15 februari Jongen! :love: 12 februari bevallen! :heart:
Floress 31 Derde 1 februari nnb :heart:
Lawtist 26 1e 1 februari nnb :heart: 1x miskraam
coconutthree7 Tweede 3 februari nnb :heart:
Limbogirly 31 Eerste 4 februari Jongen! :heart: PCOS, spontaan zwanger!
Jarja 23 1e 4 februari Meisje! :heart:
Inspiratie 24 Tweede 6 februari nnb :heart:
Valiente 26 Tweede 7 februari Verrassing! :heart: 2x vroege miskraam
Lilly89 27 Tweede 10 februari nnb :heart: 1e kindje met 32 wk geboren
Lisboeta 29 1e 11 februari nnb :heart:
Jayla2 30 Tweede 13 februari Verrassing! :heart: 6x miskraam, zwanger via IVF
Anoekzo 29 Eerste 14 februari Meisje! :heart:
Kleinmormel 28 Eerste 14 februari nnb :heart:
Sarina87 29 Tweede 14 februari Jongen! :heart: Jan '17 mk
Tiepvout 27 Eerste 14 februari Jongen! :heart: PCOS, spontaan zwanger!
s-sweetheart 26 Eerste 15 februari nnb :heart:
Bluesheep 27 Tweede 17 februari nnb :heart:
:hug: Fitz
:hug: Wished
:hug: Koekjeerbei
:hug: flipje2 :rose:
:hug: leentjes89
:hug: mamamaria81
:hug: Kreukel792
anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 13:08
89.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Fitz ik zou persoonlijk geen echo laten maken voor 7wk, want dan is er kans dat er nog geen kloppend hartje te zien is en word je misschien extra onzeker..?
Afwachten is het beste, er is helaas toch niets wat je kunt veranderen aan de uitkomst.

Ik heb in het ivf topic verschillende verhalen meegemaakt dat iemand best veel bloed verloor en het uiteindelijk toch goed ging. Dus geef de moed niet op en hou je taai!

:hug:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
koekje; ik slaap niet slecht maar ben wel veel vroeg wakker. en niet echt moe maar wel elke keer als ik wat doe bijvoorbeeld zoals vandaag bijvoorbeeld stofzuigen moet ik daarna even bijkomen. ook merk ik dat ik als ik dingen doe ik snel misselijk wordt dus het misselijk en het vermoeide gaan samen.

Inspiratie; de reden dat ik zo snel de verloskundige heb gebeld is omdat ik ook zo snel positief heb getest 4 dagen voor nod en ik al misselijk ben sinds 7 dagen voor nod.
aangezien ik mezelf gek aan het maken was van misschien is het wel een tweeling is, want dat zou het allemaal verklaren leek het me verstandig om verloskundige te bellen om te kijken of zij dit ook dacht. ik heb me eigen gedachtes niet uitgesproken en van haar kant heb ik niks over tweelingen gehoord. hierdoor kon ik weer wat meer ontspannen en weer uitgaan dat er 1 wondertje onderweg is.

Theo; opgezwollen buik komt me bekend voor in de avonden. ik ga morgen ochtend ook een foto nemen want dan ben ik nog mooi plat dan zie ik eerder verschil met foto's van meer weken.

morgen komt mevrouw van mvm. dat betekend dat wij ons aller eerste kadootje gaan ontvangen!
.
Sorry ik plaatste een berichtje met het andere account, heb het tabel even aangepast met mijn eigen gegevens erin.

Over het MvM daar wil ik ook graag aan mee doen maar durfde het nog niet zo goed en dacht laat ik de eerste echo af wachten maar er zijn dus meer dames die al vroeg in de zwangerschap aanmelden?
Hoe ver ben jij Jarja?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik ben volgens mijn eigen berekening 4 weken 3 dagen. door mijn snelle positieve test en sypmtonen heeft de mevrouw van mvm mij 1 week naar voren geplaatst dat zou dus 5+3 zijn. volgens mij kan je meedoen met mvm vanaf 6 weken.
Klopt, ik zag het. Ik heb me net aangemeld. ik ben nu 5+4 Wkn. Word je snel gebeld na aanmelding ?
Goed initiatief. Heb het zelf oa nodig gehad om zwanger te worden dus vanzelfsprekend doe ik het terug..
Aah wat super lief dat iedereen zo mee leeft! Kan het verder nog met niemand bespreken (behalve mijn vriend dan), dus het voelt wel goed hier mijn zorgen te delen..

Mijn eerste echo staat al met 7 wk gepland in het ziekenhuis, ook vanwege het traject waarin ik zat. Ik ga als het bloeden aanhoudt morgen of dinsdag wel even met het ziekenhuis bellen, maar ik denk dat ik het zelf ook fijner vind om de afspraak met 7 wk te laten staan. Eerder krijg ik toch geen zekerheid.

Ik heb mezelf ook aangemeld voor MvM. Bij het aanmelden via de website heb ik aangegeven graag in de middag of avond een afspraak te willen, krijg ik allerlei suggesties voor ochtenden.. Wacht nu nog op de volgende suggesties, maar ik denk dat ik nu sowieso nog heel even de boot af houd en de afspraak wat verder in de tijd zet. Vind het wel echt een mooi idee dat je zo weer andere vrouwen kunt helpen.
Fitz misschien kunnen ze wel bloed prikken om je waarde te bepalen? Dit geeft je misschien een duidelijker idee wat er gaande is. Ja dat wachten is echt slopend.
Fitz wat spannend! Hoe is he nacht geweest?

Wished: van harte! Meer dan gewenst zo te lezen!

Jarja: lijkt me fijn inderdaad zo'n vroege echo. Kan het kloppen wat de vk zegt, dat je al een week langer onderweg bent? Was je cyclus vaker onregelmatig?

Theo en Inspiratie: ik hoop idd dat jullie dit keer niet zo beroerd zijn. Wat hadden jullie, veel spugen?

Hier pas vier weken en merk nog niet zoveel, behalve gevoelige borsten en veel honger! Fijn dat jullie over MvM begonnen, als deze week alles goed gaat ga ik me ook aanmelden. Voelt nog heel onwerkelijk hoor! Wij gaan het deze week aan onze ouders vertellen, weten bij jullie al wat mensen het?
Leuk lisboeta ja onze naasten weten het. Die wisten ook van ons traject dus we waren te blij om het stil te houden. Als de eerste echo goed is vertel ik het ook op werk omdat ik bepaalde werkzaamheden beter even niet kan doen. En 12 weken mag iedereen het weten.

Die honger herken ik trouwens. Ik heb ook echt veel honger.
Ze waren vast heel blij voor jullie Wished!

Ik vind facebook trouwens ook niet fijn, liever helemaal anoniem zoals hier :)
Ja de honger herken ik ook! Kan de hele dag wel eten!
Ben benieuwd hoe het met Fitz gaat? Bloeden vandaag minder? Ik weet niet hoe het werkt maar misschien over een paar dagen nog een keer testen, stel dat het mis is gegaan zou je hcg ook moeten dalen toch..
Maar hoop zo voor je dat alles nog goed zit!!

Ja veel misselijk en overgeven. Dat hoop zo dat het dit keer minder is.
Bloedverlies is helaas niet minder geworden. Heb vanmorgen het zkh gebeld en ik mag woensdag voor een echo komen. Ik ben dan 5+5 wk. De telefoniste was erg lief en vertelde dat er dan met een echo al te zien kan zijn dat het mis is. Niet het nieuws waar je dan op hoopt maar je hebt in ieder geval zekerheid.

Ik vind vooral die onzekerheid verschrikkelijk, dus ga ik toch maar die echo doen. Als het echt mis is bespaar ik mezelf daarmee een aantal onzekere dagen. En als er nog geen duidelijkheid is veranderd het in principe niets aan de situatie en blijft het afwachten.
Zo zou ik er denk ik ook over denken fitz. Vind het echt heel erg rot voor je. Hopelijk gaan deze onzekere dagen snel voorbij.
Jeetje Fitz, spannend zeg! Ze zeggen dat je 50% kans hebt dat het nu goed gaat. Je weet het gewoon niet. Bij mij is helaas het kwartje 2x de verkeerde kant op gevallen (7 +10 weken), hopelijk is het bij jou vals alarm. Ik vind het slim van je dat je toch voor de echo gaat.

Ik heb trouwens vrijdag intake van mvm. Ik zal erg te twijfelen omdat dit de derde keer in een half jaar tijd is dat ik me aanmeld, maar ben toch overstag. Dan bel ik wel weer af als het weer mis gaat.
Ik heb morgen al de intake voor mvm. Ben benieuwd!

Verder vannacht wakker geworden met mega buikkrampen. Ben uit bed gerold en rondjes gaan lopen in de woonkamer. Gelukkig viel op een gegeven moment t kwartje dat ik dit bij mijn vorige zwangerschap ook had in het begin en ik ben niet gaan bloeden dus ik ga er nog maar gewoon vanuit dat alles goed zit. Uiteindelijj zakte het weerna een minuut of 10 en kon ik weer slapen. Was er toen bij dochter echt van overtuigd dat het fout was omdat het zo verschrikkelijk pijn deed maar er was toen ook niks aan de hand.. waarschijnlijk bandenpijn of oprekken van de baarmoeder zei vk toen..
Fitz ik hoop dat het niks is!

Theo schrikken hoor. met elke pijn ga ik er continu maar vanuit dat het positief is.

vanmorgen MVM langs geweest en dus ook ons allereerste kadootje ontvangen moest helemaal huilen... hormonen...

de mevrouw van mvm denk dat mijn uitgerekende datum eerder 1 februari is dan onze zelf berekende 8.
heb een mailtje gestuurd naar de verloskundige met de vraag of dit nog enigzins uitmaakt voor de eerste afspraak.
hoop dat die nu misschien wel wordt vervroegt! maar ga er maar nog niet vanuit.

ik zal blij zijn als die eerste echo is geweest. en dan vooral omdat de uitgerekende datum zo vaag en twijfelachtig is wordt er een beetje zenuwachtig van.
Vanmorgen positief getest! Na 1.5 jaar proberen en inmiddels begonnen aan het medisch traject bij de gynaecoloog, zijn we opeens spontaan zwanger! Echt we hebben de hele ochtend vol ongeloof naar de test gekeken en inmiddels vanmiddag nog een aantal extra gedaan. Allemaal knalpositief! Ben zooooo happy!!!!

Vind het super leuk om mee te schrijven, zal mijn gegevens in de tabel zetten. Vanwege mijn onregelmatige cyclus (PCOS) is de uitgerekende datum een beetje een gok. Zou dus nog wel eens kunnen veranderen. Ga donderdag de verloskundige bellen om een afspraak te maken.

Ik mag helaas niet meedoen aan MvM omdat ik tussen 1980 en 1995 langer dan 180 dagen in Ierland ben geweest. Beetje jammer aangezien ik graag meiden in mijn situatie had willen helpen.

Voel me tot nu toe prima, hooguit wat trekkerig gevoel in mijn buik. Hopelijk blijft dat nog heel lang zo!

Fitz ik duim voor je dat het allemaal meevalt!
Gefeliciteerd limbogirly. Wat een spannende tijd dit he. Ondanks alle onzekerheid die er bij deze eerste weken komt kijken, geniet ervan

Fitz ook hier duim ik mee voor vals alarm. Sterkte met wachten.

Ook hier aangemeld MvM, ze komen donderdag avond. Moet dan in de ochtend in bekertje plassen voor de test, ik ben als de dood dat die dan ineens negatief is ofzo.
Gefeliciteerd limbogirly, wat bijzonder dat je spontaan zwanger bent geraakt. Ik heb ook Pcos en loop al een jaar in het medische circus mee. Fijn dat jou dat bespaard is gebleven. Nu hopen op een plakkertje....
Hallo dames! Ook ik zal mee willen schrijven als het mag! Ik heb afgelopen week heel vroeg getest (7 dagen voor nod) omdat ik het vermoeden had zwanger te zijn, inmiddels iedere dag positief getest! Ook met gewone tests dus geen early. Ik ben stewardess en had nu in zuid-amerika moeten zitten voor werk, vandaar dat ik vroeg heb getest omdat ik dat soort gebieden wil vermijden als ik zwanger ben ivm zika en andere gekke dingen. Mijn zus heeft vandaag ook positief getest! Leuk he!!
Ik heb in januari een mk gehad met 6 weken en vind het onwijs spannend nu, ik zag in de tabel dat een aantal andere dames ook een mk hebben gehad, zijn jullie ook zo bang?
Ik zet mn gegevens ook wel in de tabel!
X fijne avond
Limbo girly en sarina gefeliciteerd!

Sarina ben benieuwd hoe je dat dan doet de komende 9 maanden. ik vindt vliegen altijd al best vermoeiend lijkt me tijdens een zwangerschap alleen nog maar zwaarder.

ondertussen contact gehad met de verloskundige ik krijg waarschijnlijk eind volgende week of begin die week erop al een echo om te kijken hoever ik dan precies ben. vindt het zelf een fijne gedachten als ik de uitgerekende datum weet dus ben erg blij met deze oplossing.

ik weet natuurlijk dat een uitgerekende datum niks zegt maar vindt 10 dagen speling gewoon best veel. ben gewoon een beetje bang dat ik veel verder ben dan dat ik zelf door heb.
Afgelopen vrijdag met 2 testen positief getest! :)) 2 dagen daarvoor was mijn nod. Ik dacht dat ik menstruatieklachten had wat dus niet zo was! Volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 4 februari. Ik zal mezelf toevoegen in de tabel, lijkt me heel leuk om ervaringen met elkaar te delen. Ik voel me momenteel best onzeker...
Morgen ga ik naar de huisarts en vervolgens op zoek naar een verloskundepraktijk. Het is ons 1e kindje dus ben een totale leek hierin :)

Hebben julli ook last van jullie onderrug? Ik voornamelijk als ik te veel heb gelopen. Verder nog geen klachten, gelukkig!
Hai sunshine! Gefeliciteerd!!! Ja ik heb ook last van rug en bil maar ik heb van mijn vorige zwangerschap nog last van mijn bekken.....
Het is heel spannend allemaal!!

@jarja: wij krijgen meteen een vliegverbod, dus tijdens de zwangerschap doen we vervangend werk op de grond; ik heb me nu ziekgemeld ivm zware verkoudheid en ga me eind van de week zwanger melden,
Pas als ik mijn nod voorbij ben durf ik het meer te geloven ahhaah!! Mijn nod is trouwens 9juni (vrijdag)

Trouwens, alle dames hier natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap!! Xxx
Dag meiden, mag ik meeschrijven? Heb vandaag positief getest, gister was mijn nod. Ben het zusje van Sarina87 hihi. Zo toevallig dat we samen zwanger zijn! Ik heb een zoontje van 2jaar en 4 mnd. Erg spannend allemaal! Heftige verhalen staan ertussen zeg. Ik heb geluk gehad de 2de ronde al zwanger, van mijn zoon de 1ste ronde. Mijn enige zorg is dat mijn zoon werd geboren bij 32 w, ben dus benieuwd hoe dit nu zal gaan. Ook spannend dus!
Had trouwens wel het vermoeden zwanger te zijn, allerlei vage klachten afgelopen week (misselijk, migraine, schimmelinfectie, rugpijn, gevoelige tepels).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven