Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 5 juni 2017 om 17:10
Ik schreef er inderdaad over. En vragen staat vrij. Echter wanneer ik het gevoel krijg dat iemand me een kant op probeert te duwen ben ik benieuwd naar zijn motieven. Vandaar mijn wedervragen.simbalabimba schreef: ↑05-06-2017 16:53(O.a.)Jij schreef erover.
Het lijkt alsof je het vervelend vind dat ik het me afvraag?
Ik vind het niet erg als je zegt " zoek het zelf uit en lees het betr. topic maar na".
Dus ik ben heel benieuwd hoe de inhoud van mijn Posts ervoor zorgt dat jij zit te vissen of ik weet welke forummers er al dan niet op de FB pagina van de moeder heeft geschreven?
Joors troelie
maandag 5 juni 2017 om 17:10
maandag 5 juni 2017 om 17:13
maandag 5 juni 2017 om 17:18
Dat heeft niks met jou te maken, jij was gewoon per ongeluk op de verkeerde tijd op de verkeerde plek. En dat gevis is gewoon de inmiddels welbekende sensatiezucht.AmyFarrahFowler schreef: ↑05-06-2017 17:10
Dus ik ben heel benieuwd hoe de inhoud van mijn Posts ervoor zorgt dat jij zit te vissen of ik weet welke forummers er al dan niet op de FB pagina van de moeder heeft geschreven?
maandag 5 juni 2017 om 17:22
hahaha
maandag 5 juni 2017 om 17:32
Dat je het als vissen of een kant op duwen ziet, is niet de bedoeling. Het is wat het is, een -af-vraag, omdat ik betr. topic niet compleet heb gelezen.AmyFarrahFowler schreef: ↑05-06-2017 17:10Ik schreef er inderdaad over. En vragen staat vrij. Echter wanneer ik het gevoel krijg dat iemand me een kant op probeert te duwen ben ik benieuwd naar zijn motieven. Vandaar mijn wedervragen.
Door deze heen en weer correspondentie lijkt het alsof het om iets geheimzinnigs gaat. Wat het niet is, als ik terug kijk naar mijn eerste, oorspronkelijke vraag hier over.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 5 juni 2017 om 17:46
As usual ik niet.
maandag 5 juni 2017 om 18:00
Begrijp je dat je vraag, ondanks je andere bedoeling, wel zo over kan komen?simbalabimba schreef: ↑05-06-2017 17:32Dat je het als vissen of een kant op duwen ziet, is niet de bedoeling. Het is wat het is, een -af-vraag, omdat ik betr. topic niet compleet heb gelezen.
Door deze heen en weer correspondentie lijkt het alsof het om iets geheimzinnigs gaat. Wat het niet is, als ik terug kijk naar mijn eerste, oorspronkelijke vraag hier over.
Joors troelie
maandag 5 juni 2017 om 18:23
Nee. Ik begrijp wel dat als ik geen antwoord krijg op een, in mijn ogen gewone normale, informatieve vraag in het kader van de discussie, dat het dan kan uitlopen op wat het nu is.AmyFarrahFowler schreef: ↑05-06-2017 18:00Begrijp je dat je vraag, ondanks je andere bedoeling, wel zo over kan komen?
In de tijd van lezen en schrijven van onzede berichte n , had ik ook t topic kunnen lezen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
maandag 5 juni 2017 om 18:24
maandag 5 juni 2017 om 18:36
Ik ook niet, hoor.
maandag 5 juni 2017 om 19:27
Ik ben zelf gaan "lezen", nou ja, ben eroverheen gevlogen (tot blz 36) en het lijkt er op dat geen van de forummers op het betr. topic, dat doet, waarover hier geschreven wordt.
Ik lees de berichten hier met i het achterhoofd dat men ze bedoeld als 'in 't algemeen', zonder specifieke forummers te bedoelen, omdat die er niet zijn.
maandag 5 juni 2017 om 19:29
AmyFarrahFowler schreef: ↑05-06-2017 16:35Ik ben n appeltaartje met speculaaskruiden aan t bakken (kaneel was op) dus als je trek hebt mag je aanschuiven. Er zit wel roomboter, drank, amandelspijs en een kilo suiker in. Wij noemen het hier 'cardiac-apple pie'.
maandag 5 juni 2017 om 19:44
Waarom vraag je het me dan?simbalabimba schreef: ↑05-06-2017 19:27Ik ben zelf gaan "lezen", nou ja, ben eroverheen gevlogen (tot blz 36) en het lijkt er op dat geen van de forummers op het betr. topic, dat doet, waarover hier geschreven wordt.
Ik lees de berichten hier met i het achterhoofd dat men ze bedoeld als 'in 't algemeen', zonder specifieke forummers te bedoelen, omdat die er niet zijn.
Joors troelie
maandag 5 juni 2017 om 20:03
Ik vroeg het je, kreeg geen antwoord en ben daarná zelf gaan lezen.
maandag 5 juni 2017 om 20:08
Voortaan die volgorde maar omdraaien dan.simbalabimba schreef: ↑05-06-2017 20:03Ik vroeg het je, kreeg geen antwoord en ben daarná zelf gaan lezen.
Joors troelie
maandag 5 juni 2017 om 20:23
??
Waarom? Het had toch kunnen zijn dat jij wel simpelweg antwoord had gegeven hoe je je berichten hebt bedoeld?
maandag 5 juni 2017 om 20:50
Ik ga toch zeker niet zomaar antwoord geven op de vraag of ik weet of forummers op de fb pagina van die moeder hebben gereageerd? Dat snap je toch zeker wel?simbalabimba schreef: ↑05-06-2017 20:23??
Waarom? Het had toch kunnen zijn dat jij wel simpelweg antwoord had gegeven hoe je je berichten hebt bedoeld?
Joors troelie