Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
'Weet ik niet, waar ligt die?
simbalabimba schreef:
05-06-2017 16:53
(O.a.)Jij schreef erover.
Het lijkt alsof je het vervelend vind dat ik het me afvraag?
Ik vind het niet erg als je zegt " zoek het zelf uit en lees het betr. topic maar na".
Ik schreef er inderdaad over. En vragen staat vrij. Echter wanneer ik het gevoel krijg dat iemand me een kant op probeert te duwen ben ik benieuwd naar zijn motieven. Vandaar mijn wedervragen.
Dus ik ben heel benieuwd hoe de inhoud van mijn Posts ervoor zorgt dat jij zit te vissen of ik weet welke forummers er al dan niet op de FB pagina van de moeder heeft geschreven?
Joors troelie
Ik ben zó blij met dit forum!
Zelfs met minimale mogelijkheden maakt het maximaal duidelijk dat er mensen zijn waar ik irl graag met een boog omheen loop.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
't Is lekker weer. Ook hier.
feow schreef:
05-06-2017 17:10
Ik ben zó blij met dit forum!
Zelfs met minimale mogelijkheden maakt het maximaal duidelijk dat er mensen zijn waar ik irl graag met een boog omheen loop.
Die mensen zou je nooit irl herkennen.
Hoewel ik het wel vet cool zou vinden als super grover echt bestond! ;-D
De meeste forummers zouden hier klaar zijn met een zeiksmiley, echt waar.
AmyFarrahFowler schreef:

Dus ik ben heel benieuwd hoe de inhoud van mijn Posts ervoor zorgt dat jij zit te vissen of ik weet welke forummers er al dan niet op de FB pagina van de moeder heeft geschreven?
Dat heeft niks met jou te maken, jij was gewoon per ongeluk op de verkeerde tijd op de verkeerde plek. En dat gevis is gewoon de inmiddels welbekende sensatiezucht.
Afbeelding
Afbeelding
Ana_Isabel_ schreef:
Ik dacht dat je het misschien over de gezelligheid had hier :-D
hahaha :-D
[quote=lrishCassidy post_id=27162359 time=1496676028 user_id=347464]

Jij bent er ook nog?
AmyFarrahFowler schreef:
Ik schreef er inderdaad over. En vragen staat vrij. Echter wanneer ik het gevoel krijg dat iemand me een kant op probeert te duwen ben ik benieuwd naar zijn motieven. Vandaar mijn wedervragen.
Dat je het als vissen of een kant op duwen ziet, is niet de bedoeling. Het is wat het is, een -af-vraag, omdat ik betr. topic niet compleet heb gelezen.
Door deze heen en weer correspondentie lijkt het alsof het om iets geheimzinnigs gaat. Wat het niet is, als ik terug kijk naar mijn eerste, oorspronkelijke vraag hier over.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Enter schreef:
05-06-2017 17:03
Is het VF al verbeterd?
Heej, ben jij wie ik denk dat je bent?
Lady_Voldemort schreef:
05-06-2017 17:34
Heej, ben jij wie ik denk dat je bent?
As usual ik niet.
simbalabimba schreef:
05-06-2017 17:32
Dat je het als vissen of een kant op duwen ziet, is niet de bedoeling. Het is wat het is, een -af-vraag, omdat ik betr. topic niet compleet heb gelezen.
Door deze heen en weer correspondentie lijkt het alsof het om iets geheimzinnigs gaat. Wat het niet is, als ik terug kijk naar mijn eerste, oorspronkelijke vraag hier over.
Begrijp je dat je vraag, ondanks je andere bedoeling, wel zo over kan komen?
Joors troelie
AmyFarrahFowler schreef:
05-06-2017 18:00
Begrijp je dat je vraag, ondanks je andere bedoeling, wel zo over kan komen?
Nee. Ik begrijp wel dat als ik geen antwoord krijg op een, in mijn ogen gewone normale, informatieve vraag in het kader van de discussie, dat het dan kan uitlopen op wat het nu is.
:)
In de tijd van lezen en schrijven van onzede berichte n , had ik ook t topic kunnen lezen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

simbalabimba schreef:
05-06-2017 18:23
Nee.
Dan houdt t op he?
Joors troelie
Ana_Isabel_ schreef:
05-06-2017 17:46
As usual ik niet.
Ik ook niet, hoor.
AmyFarrahFowler schreef:
05-06-2017 18:24
Dan houdt t op he?
Ik ben zelf gaan "lezen", nou ja, ben eroverheen gevlogen (tot blz 36) en het lijkt er op dat geen van de forummers op het betr. topic, dat doet, waarover hier geschreven wordt.
Ik lees de berichten hier met i het achterhoofd dat men ze bedoeld als 'in 't algemeen', zonder specifieke forummers te bedoelen, omdat die er niet zijn.

AmyFarrahFowler schreef:
05-06-2017 16:35
Ik ben n appeltaartje met speculaaskruiden aan t bakken (kaneel was op) dus als je trek hebt mag je aanschuiven. Er zit wel roomboter, drank, amandelspijs en een kilo suiker in. Wij noemen het hier 'cardiac-apple pie'.
:yum:
simbalabimba schreef:
05-06-2017 19:27
Ik ben zelf gaan "lezen", nou ja, ben eroverheen gevlogen (tot blz 36) en het lijkt er op dat geen van de forummers op het betr. topic, dat doet, waarover hier geschreven wordt.
Ik lees de berichten hier met i het achterhoofd dat men ze bedoeld als 'in 't algemeen', zonder specifieke forummers te bedoelen, omdat die er niet zijn.
Waarom vraag je het me dan?
Joors troelie
AmyFarrahFowler schreef:
05-06-2017 19:44
Waarom vraag je het me dan?
Ik vroeg het je, kreeg geen antwoord en ben daarná zelf gaan lezen.

simbalabimba schreef:
05-06-2017 20:03
Ik vroeg het je, kreeg geen antwoord en ben daarná zelf gaan lezen.
Voortaan die volgorde maar omdraaien dan.
Joors troelie
AmyFarrahFowler schreef:
05-06-2017 20:08
Voortaan die volgorde maar omdraaien dan.
??
Waarom? Het had toch kunnen zijn dat jij wel simpelweg antwoord had gegeven hoe je je berichten hebt bedoeld?

simbalabimba schreef:
05-06-2017 20:23
??
Waarom? Het had toch kunnen zijn dat jij wel simpelweg antwoord had gegeven hoe je je berichten hebt bedoeld?
Ik ga toch zeker niet zomaar antwoord geven op de vraag of ik weet of forummers op de fb pagina van die moeder hebben gereageerd? Dat snap je toch zeker wel?
Joors troelie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven