Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 6 juni 2017 om 12:18
vrouwjagersma schreef: ↑06-06-2017 12:03Er zijn hier ook mensen die mij niet leuk vinden, al was dat met mijn vorige nick wat duidelijker. Nu kan ik me daar zelf vrij weinig bij voorstellen, aangezien ik erudiet ben, ongelooflijk intelligent en altijd een leuke tip heb op het gebied van potplantenzorg. Maar het is nu eenmaal zo. Waar probeer mensen te negeren als ze me niet passen, kiezen andere mensen voor een soort van aanval. Ik snap dat niet, maar wat moet je er verder van zeggen.
dinsdag 6 juni 2017 om 12:24
Hahaha!
Nee....ik heb je volgens mij nog nooit een pb gestuurd en zo wel dan gewoon een aardige.
En ik krijg gelukkig alleen lieve berichten verder. Soms vanwege een topic inderdaad maar meestal zomaar.
Gezellig hoor.
dinsdag 6 juni 2017 om 12:33
Kan me ook niks voorstellen bij jou niet leuk vinden.vrouwjagersma schreef: ↑06-06-2017 12:03Er zijn hier ook mensen die mij niet leuk vinden, al was dat met mijn vorige nick wat duidelijker. Nu kan ik me daar zelf vrij weinig bij voorstellen, aangezien ik erudiet ben, ongelooflijk intelligent en altijd een leuke tip heb op het gebied van potplantenzorg. Maar het is nu eenmaal zo. Waar probeer mensen te negeren als ze me niet passen, kiezen andere mensen voor een soort van aanval. Ik snap dat niet, maar wat moet je er verder van zeggen.
Je bent waarschijnlijk vooral irritant als je een eh....de geïrriteerde zijn/haar mening niet deelt.
Met jou lig ik geloof ik alleen in de clinch over bier en BBQ zaken en zelfs dat weet ik niet zeker.
Het doet niks af aan mijn genegenheid voor je in ieder geval.
dinsdag 6 juni 2017 om 12:36
Dat heb ik dus ook bij jou. Altijd warm en betrokken en soms een kritische noot. Degene die die schoen dan past, zal het wel niet leuk vinden dan. Jamner de bammer.Eleonora-1 schreef: ↑06-06-2017 12:33Kan me ook niks voorstellen bij jou niet leuk vinden.
Je bent waarschijnlijk vooral irritant als je een eh....de geïrriteerde zijn/haar mening niet deelt.
Met jou lig ik geloof ik alleen in de clinch over bier en BBQ zaken en zelfs dat weet ik niet zeker.
Het doet niks af aan mijn genegenheid voor je in ieder geval.
dinsdag 6 juni 2017 om 12:37
+1Ana_Isabel_ schreef: ↑06-06-2017 12:36Dat heb ik dus ook bij jou. Altijd warm en betrokken en soms een kritische noot. Degene die die schoen dan past, zal het wel niet leuk vinden dan. Jamner de bammer.
dinsdag 6 juni 2017 om 12:39
Nou, sinds enige tijd kan Leo ook wel eens venijnig uit de hoek komen hoor !Ana_Isabel_ schreef: ↑06-06-2017 12:36Dat heb ik dus ook bij jou. Altijd warm en betrokken en soms een kritische noot. Degene die die schoen dan past, zal het wel niet leuk vinden dan. Jamner de bammer.
Ik vind dat wel ok, want het kan toch niet zo zijn dat je alles en iedereen altijd maar geweldig vind. En dat mag je best laten merken
.
dinsdag 6 juni 2017 om 12:44
dinsdag 6 juni 2017 om 12:49
Ik vind dat mooi, ondanks verschillende meningen, toch een interessante discussie op gang weten te brengen en vooral menswaardig te houden. Daar ontbreekt het nogal eens aan hier.Eleonora-1 schreef: ↑06-06-2017 12:46Da's lief Ana en Elfje.![]()
En ook van jou Impala, en je hebt gelijk. Ik heb het moeten leren, van me af bijten soms maar heeft wel interessantere discussies opgeleverd.
dinsdag 6 juni 2017 om 12:51
Ja heerlijk he die negeerknop. Bestond dat irl ook maar. Iemand loopt onzin te blaten, te drammen, doet racistisch uitspraken zo baf onder de negeerknop en klaar.Eleonora-1 schreef: ↑06-06-2017 10:45Klopt.
Soms is alleen onduidelijk waaróm men elkaar niet moet.
Dat wilde ik dan nog wel eens uitzoeken voorheen.
Als er vanuit het niks uitgehaald wordt door iemand die ik niet (her)ken ben ik nog wel eens verbaasd maar ik vind dat gehaat tegenwoordig wel prima verder.
Negeerknop en klaar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 6 juni 2017 om 12:53
Ik heb zo'n schoonzus die dat doet. Is toch een beetje vreemd hoorcharlottew88 schreef: ↑06-06-2017 12:51Ja heerlijk he die negeerknop. Bestond dat irl ook maar. Iemand loopt onzin te blaten, te drammen, doet racistisch uitspraken zo baf onder de negeerknop en klaar.
dinsdag 6 juni 2017 om 12:56
vrouwjagersma schreef: ↑06-06-2017 12:03Er zijn hier ook mensen die mij niet leuk vinden, al was dat met mijn vorige nick wat duidelijker. Nu kan ik me daar zelf vrij weinig bij voorstellen, aangezien ik erudiet ben, ongelooflijk intelligent en altijd een leuke tip heb op het gebied van potplantenzorg. Maar het is nu eenmaal zo. Waar probeer mensen te negeren als ze me niet passen, kiezen andere mensen voor een soort van aanval. Ik snap dat niet, maar wat moet je er verder van zeggen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 6 juni 2017 om 13:01
Ik doe het in het echt ook wel eens hoor. Op het schoolplein vroeger bijvoorbeeld.charlottew88 schreef: ↑06-06-2017 12:51Ja heerlijk he die negeerknop. Bestond dat irl ook maar. Iemand loopt onzin te blaten, te drammen, doet racistisch uitspraken zo baf onder de negeerknop en klaar.
Soms heb je (algemeen) niet zo veel zin in associeren met deze of gene.
Dan ging ik gerust uit de wind staan hoor.
dinsdag 6 juni 2017 om 13:02
Ana_Isabel_ schreef: ↑06-06-2017 12:53Ik heb zo'n schoonzus die dat doet. Is toch een beetje vreemd hoor![]()
dinsdag 6 juni 2017 om 13:05
Eleonora-1 schreef: ↑06-06-2017 13:01Ik doe het in het echt ook wel eens hoor. Op het schoolplein vroeger bijvoorbeeld.
Soms heb je (algemeen) niet zo veel zin in associeren met deze of gene.
Dan ging ik gerust uit de wind staan hoor.
Maar toch niet tijdens een gesprek? Mijn schoonzus doet dat nl gewoon. Very awkward.
dinsdag 6 juni 2017 om 13:09
Neeeee natuurlijk niet hahahaha!Ana_Isabel_ schreef: ↑06-06-2017 13:05Maar toch niet tijdens een gesprek? Mijn schoonzus doet dat nl gewoon. Very awkward.
Maar als er iemand naast me kwam staan en die klaagde steen en been over de school of zo, veel te hard dan wist ik wel dat ik de volgende keer even elders ging staan wachten.
dinsdag 6 juni 2017 om 13:11
Oh zoEleonora-1 schreef: ↑06-06-2017 13:09Neeeee natuurlijk niet hahahaha!
Maar als er iemand naast me kwam staan en die klaagde steen en been over de school of zo, veel te hard dan wist ik wel dat ik de volgende keer even elders ging staan wachten.
Ik doe dat ook regelmatig. Lastig hoor dat ge-sla-lom over dat plein. Er zitten types tussen...
dinsdag 6 juni 2017 om 13:14
Ana_Isabel_ schreef: ↑06-06-2017 13:05Maar toch niet tijdens een gesprek? Mijn schoonzus doet dat nl gewoon. Very awkward.
dinsdag 6 juni 2017 om 13:17
dinsdag 6 juni 2017 om 13:19
Mijn buurman is zo'n enorme kletskous daar kom je niet meer van af. Dus soms zie ik hem op een afstandje staan. Dan zwaai ik even en loop snel door. Anders ben ik zo drie uur verder. Volgens zijn vrouw praat hij zelfs in zijn slaap.Eleonora-1 schreef: ↑06-06-2017 13:09Neeeee natuurlijk niet hahahaha!
dinsdag 6 juni 2017 om 13:23
dinsdag 6 juni 2017 om 13:24
charlottew88 schreef: ↑06-06-2017 13:19Mijn buurman is zo'n enorme kletskous daar kom je niet meer van af. Dus soms zie ik hem op een afstandje staan. Dan zwaai ik even en loop snel door. Anders ben ik zo drie uur verder. Volgens zijn vrouw praat hij zelfs in zijn slaap.
dinsdag 6 juni 2017 om 13:28
Zijn skiën mensen?Ana_Isabel_ schreef: ↑06-06-2017 13:23" Ik heb niet zoveel met skiën " Op een schaal van 0 tot 10; hoe akelig klinkt dit?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 6 juni 2017 om 13:29
Als ik in blauw schrijf is het voor bepaalde forummers een reden om te zeuren, Quote ik is dat voor sommige forummers een reden om te klagen terwijl iedereen quote. Ik kreeg drie weken geleden zelfs een waarschuwing van de moderator dat ik op mijn postgedrag moest letten ivm het quoten dat ik deed, want er waren forummers die zich daar aan storen. Plaats ik alleen een groene smilie en geen woorden meer bij sommige forummers (omdat ze altijd wel iets weten te vinden) gaat 'men' op het CM klagen en polsen of zo'n groene smilie geen ban verdiend.(28 nov.'16) Of ik word beschuldigd ooit iets verkeerds hebben gezegd over de oma die alzheimer had. Ik zou het kunnen bewijzen dat ik dat nooit zou doen. Als ik schrijf dat alle discriminatie en racisme fout is en niet alleen white p. of zwarte Piet, krijg ik de beschuldiging dat ik iets verkeerd schreef over Joden. Absoluut schandalig. En NEE ik reageer niet op vluchtelingen-topics omdat daar geen eerlijke discussies waren, er werd getreiterd en mensen woorden in de mond gelegd , en ik zeg ook totaal geen ene letter verkeerd over homo's( zoals in vrouwej.m.post werdAna_Isabel_ schreef: ↑06-06-2017 11:11Ik weet niet wat er precies speelt, maar natuurlijk heb je een punt als het gaat om wat je zegt qua betrouwbaarheid. Zo werkt het hier onbedoeld wel. Zo is er altijd veel te doen om een dame die hier in blauw schrijft.
Ik begrijp nog steeds niet wat ze nou doet wat zo verkeerd is. Dit is dus zo'n voorbeeld van situaties die persoonlijk worden voor mensen en eerlijk gezegd kom je niet meer zo snel van een bepaalde ( negatieve ) status af, als je die eenmaal hebt.
Ik haal mijn schouders er maar voor op, want als ik er het fijne niet van weet, ga ik ook niet lukraak wat roeptoeteren. Maar meeslepen doe ik ook niet. Noem mij maar Zwitserland.
omschreven) Gisteren werd hier door oa Moiren gesuggereerd dat actueelforumsters op de FB van een moeder die haar dochter heeft verloren berichten hebben geplaatst. Het blijkt niet te kloppen. Daarna schreef Moiren iets aan mij waardoor de indruk werd gewekt dat ik er had geschreven. Terwijl ik al versteld stond van de berichten die hier aangehaald werden. Ik heb BEWUST geen FB en wil dat zo houden. Heeft iemand problemen op zijn eigen FB met zijn eigen vriendenkring "hou dat dan op FB" zou ik willen zeggen. Waarom telkens die vervelende valse aantijgingen aan mijn 'adres'? Vast om mijn manier van antwoord geven en mijn manier "van iets bekijken". Ik draai er vooral niet omheen. Enkele "forummers" vinden zich zo hoog-geheven dat ze geen weerwoord dulden. Of dat echt de reden is? Ik zou het niet weten. Misschien dat het toch klopt wat een paar Libella's destijds schreven. Ik zou zeggen:Lees op de site de brieven.
missie_m wijzigde dit bericht op 09-06-2017 08:14
10.85% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.