Uitgerekend eind januari 2018 (deel 2)

01-06-2017 19:31 1132 berichten
Hier is deel 2 (als vervolg op ons oude topic: zwanger/eind-januari-2018-uitgerekend/l ... #p27149399) Nu met tabel!
Iedereen die zwanger is en eind januari is uitgerekend, kan hier meeschrijven :cheer2:

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
stellarules
(32/26)
Tweede 28 januari Meisje! :love: 22 december bevallen! :heart:
Januari-2018
(22/27)
Eerste 25 januari Jongen! :love: 12 januari bevallen! :heart:
Sophie
(26/32)
Eerste 23 januari Meisje! :love: 22 januari bevallen! :heart:
Die-ene
(29/31)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 23 januari bevallen! :heart:
wahaki
(33/34)
Tweede 21 januari Jongen! :love: 24 januari bevallen! :heart:
Duikmuis87
(30/33)
Eerste 23 januari Jongen! :love: 26 januari bevallen! :heart:
Huismussie
(33/35)
Tweede 23 januari Jongen! :love: 27 januari bevallen! :heart:
flower29
(33/39)
Tweede 22 januari Jongen! :love: 2 februari bevallen! :heart:
Bibi30
(?/?)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 6 februari bevallen! :heart:
Phlee87
(27/30)
Eerste 17 januari Jongen! :heart: :duckie:
sammie81
(36/33)
Eerste 31 januari Meisje! :heart: :duckie: IVF; mk dec '16
.
Jufjenn, Masjeel, Adaline, Rowiee_17. Bouvrie. Noor1807. Lin1402, Baby-nummer3, Fannetje, Knorretje2 & Viva-vida: jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf altijd weer toevoegen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:28
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
92.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Wahiki!
Wahaki gefeliciteerd!
Dank jullie wel. Ben heel blij. En heeeeel moe. Weet soms echt niet hoe ik m'n werkdagen door moet komen.
En ook de dagen die ik vrij ben en een actieve dreumes heb rondlopen...

Hoe is t met de rest?
Ik ook kapot. Slaap ook slecht. Ben om half 9 al helemaal op maar ben dan rond 1 uur weer een tijd wakker. De wekker gaat om kwart voor 6. Week is net begonnen en ben al doodop.
Heel herkenbaar die moeheid! Als ik kon zou ik elke middag een uurtje of 2 slapen om de dag door te komen. Ben ook bezig met het afronden van een studie, dus dat heb ik even niet handig gepland. :|
Gefeliciteerd Wahaki!
Hier ook.... Ben gesloopt en lig tussen half 9 en 9 uur al op bed.
5 dagen per week werken ervaar ik nu al als veeeeeeel :bonk:
Gefeliciteerd wahaki :daisy:

Net terug van de eerste echo: een kloppend hartje :heart: hoeraaa!

De verloskundige was uitgegaan van mijn laatste dag van menstruatie, maar omdat mijn eisprong vrij laat is, blijk ik nu geen 8 weken maar 6 weken zwanger. Dus op de eerste termijn echo moet ik nog even wachten. Over twee weken terug voor de officiële intake.

Wat een opluchting om een kloppend hartje te zien!! Heel onwerkelijk.. zo mooi.
Noor, ook jij gefeliciteerd! Wat fijn dat er een kloppend hartje te zien was.

Wat betreft moeheid, ik was vorige week vrij en vond het heel erg meevallen. Vandaag voor het eerst weer gewerkt en de dag wilde maar niet voorbijgaan... Vanaf halverwege de middag kon ik me nauwelijks nog concentreren van vermoeidheid. Daarna nog moe en misselijk in de file naar huis, ik werd er niet echt blij van. Gelukkig werk ik 32 uur en ben ik morgen weer een dag vrij om bij te tanken.
Noor en wahaki gefeliciteerd met jullie prachtige echo!! Wat lijkt me dat een geweldige ervaring en zoveel meer real denk ik??
Ik besef het soms echt niet dat er nu iets in mij groeit. Ik hoop iig over 2weken zo'n prachtige echo te krijgen

Vraagje.. hebben jullie zo vroeg ook al savonds na 't eten zo'n bolle buik?. Ik heb spastische darmen en die combi met net zwanger is niet zo heel fijn. Ik draag veel stretch rokken met mooi weer en op werk maar nu had ik broek aan en wist niet hoe snel hij weer uit moest toen ik thuis kwam. Wanneer gaan gingen jullie andere kleding dragen?
Wahaki en Noor gefeliciteerd met het mooie echonieuws. Noor niet teleurgesteld dat je 2 weken minder ver bent?

Bibi30 ik heb helaas de ervaring dat mijn stofwisseling er volledig mee ophoudt zodra ik zwanger ben (beide zwangerschappen meer dan 40 kilo aangekomen zonder exorbitant eten ofzo, gelukkig daarna ook weer eraf zonder er wat voor te doen)

Bij eerste had ik volgens mij met week of 12 zwangerschapsbroek aan (vrouw in winkel dacht dat ik 20 weken was...topverkoopster....). Bij de 2e met 8 weken weer uit de kast getrokken meen ik; niet direct nodig maar zwangerschapsbroeken zijn vet chill, dus waarom wachten en met een drukkende knoop in je buik rondlopen :-) en heb nu nog mijn gewone broeken aan maar merk ook al wat spanning op de buik... Had geen korte broeken meer, dus van de week positie korte broek gekocht, voelde wat sullig om nu nog normale te kopen, maar ook wat overdone om met 6 weken een zwangerschapsbroek aan te doen :-) ben dus benieuwd hoe lang ik het ga rekken :-)
Hallo allemaal, ik zou ook graag met jullie mee schrijven. Ik ben zwanger van de 3e. Dacht dat het zoals bij de eerste 2 (7 en 8 jaar) niet zo snel zou gaan, duurde bijna 3 jaar maar het was meteen raak. (wel met een andere partner 😮 ) Uiterekende datum is 29 januari en 22 juni hebben we de eerste echo. v38/m30 Hoe kan ik mezelf toevoegen aan de tabel? Allemaal gefeliciteerd en dat de kwaaltjes maar weg mogen blijven 😆
@ bibi dankjewel! Ik hoop ook op een mooie echo voor jou! En voor de rest natuurlijk ook😊
De echo maakt het wel 'echt' idd, althans zo heb ik dat ervaren. Nu zie je ook echt dat er iets in je groeit. En ik was zenuwachtig zeg... mennn!!!

@ nena: dankjewel! Ja je hoopt natuurlijk dat je al wat verder bent. Nu moet ik t nog langer geheim houden! Haha :facepalm: maar ik had t wel verwacht omdat de clearblue ook destijds 2 weken aangaf ipv 4 weken.

Zelf heb ik ook snel last van mijn darmen en ik heb idd ook na het eten een opgezette buik. Het lukt me ook niet meer om mijn buik in te houden..
Mag ik ook met jullie meeschrijven???? Ik doe het alleen wel via m'n mobiel en begreep dat de tabel dan wat moeilijk is! Ik ben 13 jan uitgerekend van tweede kindje.... leeftijd v/m is 35/34 en heb 7 juni eerste echo...
Gefeliciteerd met de eerste goede echo's....
Ik moet morgen ebben toch best wel zenuwachtig... vriend zit in het buitenland dus moet helaas alleen.
Verder echt doodmoe en met vlagen kotsmisselijk en dan weer enorme behoefte aan zoetigheid....
Ik ben benieuwd morgen!
Van harte Noor!

En welkom Masjeel en Lin. Jullie ook gefeliciteerd!

Opgezette buik kan ik nog niet zeggen. Dat komt vast nog wel. In tegenstelling tot mijn laatste zwangerschap in december heb ik nu geen last van mn darmen.

Lin succes met je echo vandaag. Vervelend dat je alleen moet. Hopelijk is alles goed en zie je een mooi kloppend hartje!

Wie snakt er al naar bepaalde voedingsmiddelen?
Oh ja, darmen. Heel herkenbaar!
Een hoop kabaal en een hoop lucht :|
Verder heb ik, wat echt helemaal nieuw voor me is, vaak last van obstipatie.
Maar ik ben daar erg blij mee, want voor mn zwangerschap was dat altijd het tegenover gestelde en ben ik zelfs voor darm onderzoeken geweest en waren er polipen verwijderd.
Dus voorlopig geen klachten hierover! :$
Gefeliciteerd Noor! En welkom nieuwe meiden! Lin veel succes vandaag hopelijk mooi nieuws! Ik mag morgenavond, ik houd er maar rekening mee dat het ook niet goed kan zijn.
Hier ook last van obstipatie flower.. maar veel vezelrijk voedsel eten en veel drinken. Zit echt niet te wachten op aambeien :s
@phlee. Nee dat is idd niet welkom.
Ik eet gelukkig erg vezelrijk en anders is het iets om de vk te bespreken.
Welkom en gefeliciteerd voor de nieuwe dames in t forum

@ phlee: spannend! ik ga voor je duimen morgen :daisy:
hoi, gefeliciteerd met het mooie echo nieuws!

Hier ook veel last van opgezette darmen, bij de eerste ging ik ook rond 12 weken zwangerschapsbroeken dragen maar vraag me af hoe lang ik het nu uit ga houden..heb vooral last van mijn riem zonder riem is ook geen goed idee dus tsja...
zit al stiekem mijn digitale mandje bij zalan vol te laden met leuke positie kleren :lol:

Verder valt het nog mee, beetje moe en lichtelijk misselijk. Ik moet s'ochtens ook medicijnen nemen op nuchtere maag en dan half uur wachten met eten...niet zo'n goed idee op het moment. En s'avonds ook wel dat ik mijn bord volschep en dan bijna moet kokhalzen als ik er na kijk ;-)

O ja en ik heb echt veeel pijn, steken, krampen, druk, echt vanalles, zelfs al gehad in bed met omdraaien dat ik zo'n stekende pijn kreeg linksonder in mijn buik (ik denk een band) maar het deze dingen herken ik niet van mijn eerste zwangerschap.

Maar op zich ben ik blij dat ik die dingen voel, lijkt toch een bevestiging te zijn. 23 Juni is nog heel ver weg.
Nou hier vandaag een kloppend hartje gezien!😍😍 vind het allemaal wel hier spannend....ik vraag me vooral steeds af hoe ik m'n liefde straks moet verdelen. Doordat vriend veel weg is, zijnmijn dochter en ik echt een twee/eenheid!😬
Gefeliciteerd lin! Super leuk nieuws geniet ervan
Mama marie ik denk dat ik binnenkort ook ga doen. Ik ga me niet meer in zo'n spijkerbroek wurmen. Ik ben in september gestopt met roken daar ben ik al wat van aangekomen dus het begon al wat strakkere te zitten en nu helemaal.
Dus dan heb ik hem maar vast :hyper:
Van harte Lin! Die verdeling komt vast wel goed hoor. Hoe oud is je dochter?

Wat geeft het Mamamaria om nu al positiekleding te bestellen? Als je eigen kleding niet lekker meer zit moet je wat. Ik hoop dat het weer wat zonniger wordt. Makkelijker verbergen met jurken en losse topjes. En beter voor mijn humeur haha.

Knap dat je gestopt bent Bibi!
Door onze kinderwens konden wij dit prima! Knop om en niet meer aan geraakt beide. Wel heel fijn dat het zo ruim van tevoren gelukt is hebben we daar geen stress meer van ! Nu alleen maar van een huis verkopen lekkage oplossen en huis aankopen of huren thats it! :-x :lol:
Welkom nieuwe meeschrijvers!

Opgezette buik gelukkig geen last van. Er gaat ook buikgriep rond hoorde ik van de huisarts, kan dat het zijn? Is het een idee om wat wijdere rokken/jurkjes aan te trekken? Spijkerbroek lijkt me inderdaad een crime met een groeiende buik.

Gefeliciteerd Lin!

Bibi, succes alvast met je huis verkopen en iets nieuws vinden! Dubbel spannende tijd nu!
Wij zitten in ongeveer hetzelfde schuitje, ons huis is niet echte baby-proof, dus we zijn ook druk bezig met het zoeken naar een andere woning. Gelukkig huur, dus dat maakt het iets makkelijker.
Bijzonder hoe makkelijk dat gaat he bibi. Ik ook zonder moeite gestopt toen we voor de eerste gingen. Tussen zwangerschappen door wel paar x gerookt bij bruiloften & begrafenissen zeg maar, maar tijdens zwangerschappen en in het normale leven nooit meer behoefte aan gehad.

Ik heb net eerste echo gehad. Helaas nog geen hartje te zien. Ik zou nu tussen de 5 en 13 weken zwanger moeten zijn afgaande op menstruatie en test. Mijn vermoeden zij eerder 5. Op basis van echo van vandaag zou dat kloppen. Over 2 weken weer echo en dan hopelijk dus wel hartje te zien. Tot die tijd van het goede uitgaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven