Fear The Walking Dead
dinsdag 31 maart 2015 om 17:09
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.
Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.
Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.
Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.
Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.
Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
zondag 4 juni 2017 om 23:20
Wie kijkt er wanneer, ik heb het opgenomen, ik heb de laatste 3 afleveringen van S2 opgenomen, waarvan nog de finale moet kijken zodat ik er weer goed in zit
Still loves Travis
Ook wordt vannacht de eerste 2 afleveringen opgenomen, nu bedenken wanneer ik die ga kijken
Still loves Travis
Ook wordt vannacht de eerste 2 afleveringen opgenomen, nu bedenken wanneer ik die ga kijken
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
maandag 5 juni 2017 om 21:54
heb zojuist aflevering 1 van seizoen 3 gezien,
helaas zonder ondertiteling, dus kon helaas niet heel veel begrijpen maar waarbij ik dus ?? lees vast wel in jullie verslagen en ik vraag het anders dan,
vanavond aflevering 2, met ondertiteling,
maar nu eerst ontspannen, even sims spelen
helaas zonder ondertiteling, dus kon helaas niet heel veel begrijpen maar waarbij ik dus ?? lees vast wel in jullie verslagen en ik vraag het anders dan,
vanavond aflevering 2, met ondertiteling,
woensdag 7 juni 2017 om 09:16
ik plaats even mijn mening over de afleveringen in het wit :
Wow ik schrok er best van dat
Travis dood ging, aan de andere kant achteraf gezien is het niet heel onbegrijpelijk dat die niet door een van die walkers/zombies geraakt is in de Pit, en wat is die eenoog broer een eikel zeg, eerst komt die over als iemand die relax is maar heel snel veranderd dat wel, echt heel veel mensen denken dat Travis een Onder container moment zullen krijgen, kom op, hij viel met zijn rug na beneden van een helikopter met een bloedend gapend wond in de nek en duidelijk een geinfecteerd beet of groot krab wond in zijn buik/zij van een walker/zombie
dat overleeft die niet hoor,
ik vind het echt jammer, ik zag flinke karakter opbouw en ik vond hem (naast Chris en Nick) de 3 leukste karakters, :-|Met Madison heb ik nog steeds niks en ik irriteer me gewoon echt 75% aan haar
Alicia vind ik wel leuk, dat vriendinnetje van Nick vind ik nog Mhaw, Strand vind ik wel oke, ben benieuwd of die nog bij de groep komt vast wel,
die leider van Broke Jaw Clan vind ik dit nu toe ook wel oke, ja hij is vast smerig en ze voeren iets in hun schuld en wat bedoeld hij met toen zijn eerst vrouw weg ging, en waar is Ofelia ? Het was duidelijk de leider die haar tegenkwam, of zou dat zijn nieuwe vrouw zijn
o en ik Ship Alicia met die Leukere broer,
Voor de rest vond ik alf 1 top, afl 2 was beetje o ok
hoop trouwens dat we nu wel van die stomme hotel gasten af zijn
ik ben benieuwd wat jullie vonden
o ja nog een side opmerking: ik vind Fear wel erg snel gaan, waarin het bij TWD echt een opbouw was, lijkt seizoen 5 twd wel nu seizoen 3 (fear) en weer dat laten we de kamp overnemen
KOM OP MADISON, jullie zijn met zijn 4en, eigenlijk hoop dat Madison een keer dood gaat, maar vermoed van niet helaas
zo dat was voor de zekerheid in de wit
Wow ik schrok er best van dat
ik vind het echt jammer, ik zag flinke karakter opbouw en ik vond hem (naast Chris en Nick) de 3 leukste karakters, :-|Met Madison heb ik nog steeds niks en ik irriteer me gewoon echt 75% aan haar
die leider van Broke Jaw Clan vind ik dit nu toe ook wel oke, ja hij is vast smerig en ze voeren iets in hun schuld en wat bedoeld hij met toen zijn eerst vrouw weg ging, en waar is Ofelia ? Het was duidelijk de leider die haar tegenkwam, of zou dat zijn nieuwe vrouw zijn
Voor de rest vond ik alf 1 top, afl 2 was beetje o ok
ik ben benieuwd wat jullie vonden
o ja nog een side opmerking: ik vind Fear wel erg snel gaan, waarin het bij TWD echt een opbouw was, lijkt seizoen 5 twd wel nu seizoen 3 (fear) en weer dat laten we de kamp overnemen
zo dat was voor de zekerheid in de wit
vrijdag 9 juni 2017 om 10:21
Nou dan kijk je toch niet. Zo simpel kan het zijn.blauwe_emmer schreef: ↑07-06-2017 00:33Ik heb gekeken, maar vindt het nog steeds een slap aftreksel van TWD. Ik heb ook met geen een van de hoofdpersonen wat, eigenlijk vind ik de meesten verschrikkelijk irritant.
vrijdag 9 juni 2017 om 10:26
Ik krijg bij Troy Governor-flashbacks. Zeker met dat ooglapje.
Ik geloof niet dat Travis onder een container is gekropen zal ik maar zeggen. Misschien dat we walker-travis nog eens zien en klaar.
Ik heb een beetje het idee dat we met Madison en zo nu de slechteriken volgen. Ik vind haar erg hard en agressief. Staat meteen vooraan om kampen in te nemen etc.
Wel interessant als dat de insteek blijkt.
Ik geloof niet dat Travis onder een container is gekropen zal ik maar zeggen. Misschien dat we walker-travis nog eens zien en klaar.
Ik heb een beetje het idee dat we met Madison en zo nu de slechteriken volgen. Ik vind haar erg hard en agressief. Staat meteen vooraan om kampen in te nemen etc.
vrijdag 9 juni 2017 om 10:30
Ik hoop dat het beter wordt. Ik ben wel fan van TWD
maandag 19 juni 2017 om 21:31
Goede zo heb ik het nog niet bekekenStarshine-2 schreef: ↑09-06-2017 10:26Ik krijg bij Troy Governor-flashbacks. Zeker met dat ooglapje.
...
Ik kijk nu afl 3 en heb al paar
Ik kijk nu 3 en hierna kijk ik 4
woensdag 21 juni 2017 om 13:26
hehe 3 en 4 gekeken.
Ik vind het echt wel interessant worden zo met Daniel die dubbelspel speelde met die Dante.
Strand en Daniel worden nu een soort waterkoningen
Haha en die rare soort van sekte van Jeremiah Otto en dat de jongeren dan onder het mom van Bijbelstudie lekker aan de wiet gaan. Maddy en Alicia hebben het door, meedoen met de meute voor onderdak en veiligheid. Alicia zei het heel treffend: Het is daarbuiten ook een hel, dus waarom niet de ene hel voor de ander inruilen?
Otto is trouwens die sheriff uit Sons of Anarchy, leuk!
En jaja, Jeremiah is ook zo door en door fatsoenlijk, maar ondertussen wel zijn vrouw en kinderen op die video afbekken. Ik vertrouw hem nog niet helemaal.
Jake is leuk ja. Troy gaat vast nog wel voor een big bang zorgen. Uiterst instabiel die gozer.
NIck en Luciana zitten echt te zeuren, doe gewoon mee, wie weet valt het allemaal mee.
Ik vind het echt wel interessant worden zo met Daniel die dubbelspel speelde met die Dante.
Strand en Daniel worden nu een soort waterkoningen
Haha en die rare soort van sekte van Jeremiah Otto en dat de jongeren dan onder het mom van Bijbelstudie lekker aan de wiet gaan. Maddy en Alicia hebben het door, meedoen met de meute voor onderdak en veiligheid. Alicia zei het heel treffend: Het is daarbuiten ook een hel, dus waarom niet de ene hel voor de ander inruilen?
Otto is trouwens die sheriff uit Sons of Anarchy, leuk!
En jaja, Jeremiah is ook zo door en door fatsoenlijk, maar ondertussen wel zijn vrouw en kinderen op die video afbekken. Ik vertrouw hem nog niet helemaal.
Jake is leuk ja. Troy gaat vast nog wel voor een big bang zorgen. Uiterst instabiel die gozer.
NIck en Luciana zitten echt te zeuren, doe gewoon mee, wie weet valt het allemaal mee.
woensdag 21 juni 2017 om 14:52
ik vind nick en Lucinda niet zeuren tenslotte hebben heeft lepeloog (troy) alle mensen vermoord waarmee ze uit de andere kamp gingen, ik zou dan ook niet mee willen doen, dus ik begrijp
ik vind juist maddie stom bezig, zoals ze in afl 2 aka Rick zei, we nemen de kamp wel over, hmm ja natuurlijk want dat ging bij de hotel ook zo goed he
Jeremiah otto is Inderdaad Unser uit SOA, het is voor mij nog steeds omschakelen.. ook ik vertrouw hem niet zo...
tot nu vind ik Jake leuk en ik ship Alicia en hem wel,
ik vind juist maddie stom bezig, zoals ze in afl 2 aka Rick zei, we nemen de kamp wel over, hmm ja natuurlijk want dat ging bij de hotel ook zo goed he
Jeremiah otto is Inderdaad Unser uit SOA, het is voor mij nog steeds omschakelen.. ook ik vertrouw hem niet zo...
tot nu vind ik Jake leuk en ik ship Alicia en hem wel,
dinsdag 27 juni 2017 om 09:34