Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Oh appeltje, leuk! Toch nog een man uit de oude doos zeg maar :-) is buuf weg?
Xen hahaha ja met de paarden.. Maar dat vind ik als paardenliefhebster niet erg. Baal nu alleen nog maar meer dat ik 10jr geleden mijn paarden heb weggedaan. Maar SB heeft toegezegd dat als t goed blijft gaan tussen ons ik wel eens op 1 van zijn paardjes mag rijden.. Lieffff !!!

Carnavallen doen we de 20e... weer naar brabant een heel weekend.. Moet hem nu 2 weken missen ..
Klinkt goed Vleer!

Lekker blijven genieten samen!

Leuk voor je!
quote:appeltje72 schreef op 08 februari 2009 @ 21:32:

[...]

hoho het is nog geen carnaval (gelukkig), anders zit ik hier met een overbodig lieveheersbeestjes pakkie Tja, ik zit aan de andere kant van die rivier he...maar Vleer ging wel carnavallen herinner ik me of ga je volgende week twee weken weer die kant op, Vleer?
Vleer dat klinkt goed zeg! Het is een eindje rijden maar de moeite waard dus? Wanneer zien jullie elkaar weer?
Vleer..dat klinkt goeeeeeeed!!! Ik ben jaloers
quote:misspoez schreef op 08 februari 2009 @ 21:28:

Appel, is het ook een beetje dat het met SV's toch een beetje leeg is, dat je meer wil dan enkel fysieke bevrediging en dat je gewoon (zoals Pop zei) iemands speciaaltje wil zijn? Spetterend verliefd? Dingen storten niet opeens in, eigenlijk weet je dat al tevoren, meestal. Of niet?

Tuurlijk is het zo dat het met sv's niet zo is als wanneer je met iemand bent die helemaal verkikkerd op je is en andersom. Maar ik merk aan mezelf dat ik soms dat fysieke echt nodig heb als ik niet in een vaste relatie zit. Ben ook niet van steen zeg ik altijd maar Het waren ook echt wel leuke kerels, maar niet voor een relatie.

Maar nu wordt het wel heel stil...en daar moet ik ff aan wennen. Wist het al wel in m'n achterhoofd dat dit kon gebeuren, 3 maanden weg is ook wel lang en een ieder z'n leven gaat door.
Ik ga trouwens ook carnavallen Met mijn zusje in mijn vroegere woonplaats..ik kom dus vast een heeeeeeeleboel bekenden van vroeger tegen en wat moet ik aan???
quote:Tja, ik zit aan de andere kant van die rivier he...maar Vleer ging wel carnavallen herinner ik me of ga je volgende week twee weken weer die kant op, Vleer?Kom ook niet van onder de rivieren, maar ik vind het altijd wel gezellig. Ga altijd naar Den Bosch met 2 oude vrienden van me. Vaste prik!
quote:Indi schreef op 08 februari 2009 @ 21:39:

Ik ga trouwens ook carnavallen Met mijn zusje in mijn vroegere woonplaats..ik kom dus vast een heeeeeeeleboel bekenden van vroeger tegen en wat moet ik aan???

misschien vind je hier wat Indi!

http://www.karnevalswierts.com
Dat gevoel is heel herkenbaar Appel, ik had ook SV om de lichamelijke leegte op te vullen, wel de lusten niet de lasten is soms even heerlijk, vooral als je nog even niet klaar bent voor een echte relatie of de tijd opvult totdat je de ware tegenkomt..

en sals je goed sexleven hebt, is het ook zo dat je man bij eerste date niet meteen bespringt (waar ik nog wel es last van had)

Maar ok, ik het het ook moeten leren om sex en liefde gescheiden te houden en het lukt me pas sinds 5 jaar...sinds mn 37e dus..
quote:Indi schreef op 08 februari 2009 @ 21:16:

wat klinkt dat goed, Appel! ik durf alleen echt niet alleen..

Ik ga, als ik geld heb, van de zomer alleen op vakantie maar dan wel met een groep.. Idd niet iedereen is hetzelfde Indi. Je moet doen waar je je goed bij voelt en als dat in een groep is...prima! Misschien kom je nog wat leuks tegen!
Die Flower-Power-kleid is leuk Indi!
quote:[message=2716783,noline]misspoez schreef op 08 februari 2009 @ 21:28[/messag

Xen - de date was fysiek écht niet mijn type. Ik was behoorlijk aangeschoten (eerste keer weer drank dit jaar) en hij heeft me snachts wel gestreeld, dat liet ik toe en was eerlijk gezegd ook wel fijn maar het idee dat ik dat bij hem zou doen [afbeelding]... slecht ben ik he? Hij deed relaxed maar nu reageert ie niet meer op msn, das dan wel weer een beetje flauw...Sja...hij zal ook niet weten wat ie met jou aan moet denk ik....eenrichtingsverkeer in bed is niet leuk en dat zal hij zich achteraf wel gerealiseerd hebben.
quote:Xenia66 schreef op 08 februari 2009 @ 21:44:

Dat gevoel is heel herkenbaar Appel, ik had ook SV om de lichamelijke leegte op te vullen, wel de lusten niet de lasten is soms even heerlijk, vooral als je nog even niet klaar bent voor een echte relatie of de tijd opvult totdat je de ware tegenkomt..

en sals je goed sexleven hebt, is het ook zo dat je man bij eerste date niet meteen bespringt (waar ik nog wel es last van had) ja en nu zou ik dus zo iemand kunnen bespringen
Ik vind de heks ook erg leuk
Look who's talking! Met Griekse sex kun je wel weer een tijdje vooruit hoor!
Heb je dan niet met een SV dat je niet openstaat voor iemand anders? Ik kan dat dan heel moeilijk scheiden....bij mij komt er toch soort gevoel om de hoek kijken. Ik heb lang geleden tijd een SV gehad. Ik vond toch altijd erg vervelend als hij weer wegging (naar zijn vriendin thuis). En ook dat het altijd op zijn tijd was dat we konden afspreken.
quote:Xenia66 schreef op 08 februari 2009 @ 21:50:

[...]

Sja...hij zal ook niet weten wat ie met jou aan moet denk ik....eenrichtingsverkeer in bed is niet leuk en dat zal hij zich achteraf wel gerealiseerd hebben.Ik heb het hem héél duidelijk gemaakt al eerder op de avond, hij heeft me ook de hele tijed voorgesteld als zijn zusje, hij wist het dus vantevoren! Dat hij dan toch mij gaat aanraken is zijn keuze en eigenlijk niet eens heel netjes omdat ik behoorlijk wat op had.
Ok, maar het is nog jouw keuze dat je bij hem gaat slapen natuurlijk....
Ik weet niet waar je vroegere woonplaats is Indi, zit je een beetje in de buurt van Rotterdam? Daar zit echt een supergaaf winkeltje, twee oude mannen verhuren daar al eeuwen kostuums en elk jaar voor carnaval verkopen ze kostuums die niet meer nog een jaar meemogen, daar scoor je voor een prikkie echte mooie kleding. Het spul van die carnavalswinkels is wel aardig maar gemaakt van van dat synthetische materiaal dat niet echt mooi valt.
quote:Xenia66 schreef op 08 februari 2009 @ 21:55:

Look who's talking! Met Griekse sex kun je wel weer een tijdje vooruit hoor!

is alweer 3 weken geleden hoor!

Erykah: je moet ook geen bezette SV nemen he? en valkuil is idd dat er iemand meer gevoelens krijgt....maar ja overal heb je valkuilen he?
Is Griekse sex zo uitzonderlijk goed dat je daar heel lang op kan teren? Dan ga ik op zoek naar Griek namelijk :-)
Xen...dat was inderdaad niet handig van mij een bezette SV! Maar ja ik was toen nog jong en onbezonnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven