Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
missie_m schreef:
06-06-2017 23:50
Had je het shirt op 60 graden gewassen?
Welnee, gewoon een kindershirt.
Dymphnatam schreef:
07-06-2017 08:42
weet iemand waar dat kaartenlegtopic van Tomcat is gebleven? Of kijk ik er grandioos overheen?
Hier is het topic

overig/voor-wie-mag-ik-kaarten-leggen/l ... /358719/81
Mogge G!
Afbeelding
missie_m schreef:
07-06-2017 00:01
:koffie:

De suikerpot staat op tafel, De koffiemelk in de koelkast. Het is zelfbediening.
:-) en de arsenicum in het tuinhuisje.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
http://media.zie.nl/m/3ppzrvmf6vsu_@t.mp4

Heheheh
Skull schreef:
07-06-2017 10:00
http://media.zie.nl/m/3ppzrvmf6vsu_@t.mp4

Heheheh
Ik klik nooit op linkjes maar deze was :rofl:
-Puss-in-Bootz- schreef:
07-06-2017 10:12
Ik klik nooit op linkjes maar deze was :rofl:
:biggrin:
Ginerva schreef:
07-06-2017 09:09
Hier is het topic

overig/voor-wie-mag-ik-kaarten-leggen/l ... /358719/81
Krijg het nou....

dank je wel!
Google ik op 'gecertificeerde nutcase ( in het kader van kreten als 'gekkie, gestoord, staat het hek weer open' vind ik best wel zwarte humor) krijg ik schattige kinderhelmen. :-)

Meteen even plaatsjesplakfunctie testen.

Afbeelding
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

:rofl:

Ik vind gecertificeerde nutcase een heel komisch woord. Maar tegen iemand met een psychische diagnose die niet je vriend is, is het een kutopmerking.
.
"Leeuwenvoer" :-D ook komisch.

simbalabimba schreef:
07-06-2017 13:59
"Leeuwenvoer" :-D ook komisch.
Ja dat is een oud gebbetje. Vind hem ook supergeinig. Guess wie er toen bedoeld werd met de leeuwen :biggrin:
Maar ik huppel nog steeds vrolijk rond in de arena
:whistle:
.
impala schreef:
07-06-2017 15:18
Ja dat is een oud gebbetje. Vind hem ook supergeinig. Guess wie er toen bedoeld werd met de leeuwen :biggrin:
impala schreef:
07-06-2017 13:00
:rofl:

Ik vind gecertificeerde nutcase een heel komisch woord. Maar tegen iemand met een psychische diagnose die niet je vriend is, is het een kutopmerking.

Ik ken de context niet en wie weet, klopt 't niet (helemaal) , alles is mogelijk hier.

p.s. mijn sterrenbeeld is leeuw, volbloed leeuw.

simbalabimba schreef:
07-06-2017 15:56
Ik ken de context niet en wie weet, klopt 't niet (helemaal) , alles is mogelijk hier.

p.s. mijn sterrenbeeld is leeuw, volbloed leeuw.
.

Leuk. Ik ben een Weegschaal. En ik ga heel goed met Leeuwen ;-) Mijn vriend is er ook een.

Maar volbloed niet echt, mijn ascendant is Boogschutter. Daar komt mijn strijdlust vandaan ;-)

Oh en in het chinees ben ik een Vuurgeit.

Ik :heart: astrologie :-D
impala wijzigde dit bericht op 07-06-2017 16:03
23.25% gewijzigd
.
impala schreef:
07-06-2017 15:18
Miauw
HuLang schreef:
07-06-2017 16:01
Miauw
:kiss:
.
Ik heb deze laatst gevonden, is-ie niet schattig?
Living on the edge :biggrin:

Afbeelding
.
Gewaldig! Niet eens de moeite om de bbq aan te steken. Geef mij maar een volwassen exemplaar. :roll:
HuLang schreef:
07-06-2017 16:08
Gewaldig! Niet eens de moeite om de bbq aan te steken. Geef mij maar een volwassen exemplaar. :roll:
.

Jij denkt ook alleen maar aan eten :yum:
.
@HuLang, omdat er vlgs mij nog geen belletje gaat rinkelen als er een pb is, doe ik t even zo :mail:

impala schreef:
07-06-2017 15:57
.

Leuk. Ik ben een Weegschaal. En ik ga heel goed met Leeuwen ;-) Mijn vriend is er ook een.

Maar volbloed niet echt, mijn ascendant is Boogschutter. Daar komt mijn strijdlust vandaan ;-)

Oh en in het chinees ben ik een Vuurgeit.

Ik :heart: astrologie :-D
:-$ Ik heb er niet zoveel verstand van en nu ik je ascendant zie schrijven, realiseer ik me dat volbloed iets anders betekent dan ik bedoel.
Ik bedoelde middenin de leeuw periode, in tegenstelling tot bijna maagd of bijna kreeft.

Ik heb 's een filmpje gezien van een leeuwin die een jong impalaatje of iets anders gazelleachtigs, met zachte drang richting haar welpen dreef. Die mochten er een beetje mee spelen, oefenen.Op een gegeven moment besloot moeder leeuw dat het genoeg was en ik keek al van de tv weg :-(

Maar de leeuwin had geen honger, ook niet in een koekje, wat dat impalaatje geweest moet zijn, maar dreef 't weer weg richting de kudde. :) Heel bijzonder om te zien.

simbalabimba schreef:
07-06-2017 16:14
:-$ Ik heb er niet zoveel verstand van en nu ik je ascendant zie schrijven, realiseer ik me dat volbloed iets anders betekent dan ik bedoel.
Ik bedoelde middenin de leeuw periode, in tegenstelling tot bijna maagd of bijna kreeft.
Volbloed kan van alles betekenen :-D
Maar goed dat je niet aan de kreeftkant zit. En obvious ook ;-D Lieve mensen hoor, maar zo lichtgeraakt. Wij begrijpen elkaar nooit zo goed.
impala wijzigde dit bericht op 07-06-2017 16:29
1.99% gewijzigd
.
impala schreef:
07-06-2017 16:05
Ik heb deze laatst gevonden, is-ie niet schattig?
Living on the edge :biggrin:

Afbeelding
Schattig :heart:

Mijn collega zou bij het zien van deze foto zeggen. Ennnn hap weg is het kalfje.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven