Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

woensdag 10 mei 2017 om 16:31
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
De stand van zaken
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
.

Wachten op start | miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje |
Prikken & slikken | rojali |
Wachten op cryo-tp | Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4 |
In de wachtweken | Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug) |
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.

Naam (leeftijd) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
flipje2 (29/41) |
okt 2014 |
okt 2015 |
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) | ICSI2 | wachten op start (sept) |
VUmc |
Dazzle_ (34/36) |
2013 | Mei 2015 | Laag AMH IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x |
IVF3 | 2 cryo's | IVF1&2: NL IVF3:Dusseldorf |
Duufje (39/43) |
2013 | Dec 2015 | zeer slechte zaadkwaliteit ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆ |
ICSI2 | start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt | ? |
gelukspoppetje | 2014 | Maart 2016 | slechte zwemmers jun '16 IVF1 niet zwanger |
ICSI+PGD | wachten op start | MUMC/AMC |
abusu (39) |
2014 | 2014 | alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad ICSI1 niet zwanger |
ICSI2 | verse tp niet zwanger (1 cryo) |
MCK |
Animal2307 (36/36+) |
2014 | 2016 | Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad IVF1 en 2 (NL) niet gelukt |
IVF/ICSI3 | wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp | Dusseldorf |
boulu (?) |
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w) | |||||
miillaa | IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie | IVF1.2 | wachten op verder onderzoek | |||
MevrouwStippel (36/39) |
man hersteloperatie gehad | ICSI+ MESA/TESE |
wachten op start (±augustus '17) |
AMC | ||
Lilly53 | verstoring LH, azoospermie | ICSI1 | wachten op start | |||
Miekje-5 (35/38) |
jan 2017 |
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's | ICSI2 | start mei '17, 2e ronde aug'17? | LUMC | |
-Sense-(35/40) | 2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider |
IVF1 | wachten op start (Sept) |
||
Zizo (33/37) |
okt 2014 |
feb 2016 |
matige zaadkwaliteit 6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel | |
doces (28/30) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit | ICSI | ICSI 1 mei '17 | privé |
Diamond30 (31/37) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF |
IVF2 | wachten op start september | |
windmolen (32/38) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI gehad | IVF/ICSI1 | eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over | |
smurff_4 | Nov 2015 | Jan 2017 | slechte zaadkwaliteit | ICSI 1 | 7 cryos | |
rojali | Okt 2015 | Jul 2017 | HSG gehad, verkleving door chlamidia | IVF 1 | ? | |
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar | IVF/ICSI | Start prikken 5/8 X |
|
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames! |
ZWANGER!

*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.

*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.

rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd

donderdag 8 juni 2017 om 07:58
He Bah Weija! Zo ga je wel hard door de cryo's
Heel naar dit, zeker als je wat verschijnselen hebt (al kunnen de medicijnen je zo foppen). Op naar de volgende cryo dan, maar voor nu een dikke knuffel want balen is het zeker
.

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 8 juni 2017 om 08:32
Dank voor jullie lieve woorden allemaal!Animal2307 schreef: ↑08-06-2017 08:15Weija, wat rot zeg! Ik had verwacht dat het raak zou zijn... statistisch gezien dan... strekte!
Hier is mijn ongesteldheid begonnen. Ik ga zo snuiven.....
Ja ik had eerlijk gezegd ook wel 'verwacht' (of in iig gehoopt) dat het weer eens raak zou zijn.

Ach het is niet anders en de cryo's op voorraad zijn gewoon een fijn idee, dus daar ben en blijf ik heel blij mee, maar het blijft gewoon stom om negatief te testen.
Animal, Na de teleurstelling van gisteren nu toch 'fijn' dat je menstruatie begonnen is. Succes met het snuiven en prikken!
donderdag 8 juni 2017 om 11:07
He, shit wat balen weija. Had het ook wel gehoopt/verwacht dat je positief zou testen. Sterkte, kun je meteen door voor cryo?.
@ animal, 'fijn' dat je nu duidelijkheid hebt en verder kunt. Zo balen dat je opeens denkt dat je toch nof zwanger bent en het dan niet zo blijkt te zijn. Ken het gevoel al te goed. Succes, ik ben benieuwd wat voor effect de hormonen hebben. Wanneer is je eerste echo? Dat was in de buurt dacht ik.
@ animal, 'fijn' dat je nu duidelijkheid hebt en verder kunt. Zo balen dat je opeens denkt dat je toch nof zwanger bent en het dan niet zo blijkt te zijn. Ken het gevoel al te goed. Succes, ik ben benieuwd wat voor effect de hormonen hebben. Wanneer is je eerste echo? Dat was in de buurt dacht ik.

donderdag 8 juni 2017 om 12:05
Oh Weija, wat ontzettend balen
Snap heel erg goed dat je goede hoop had deze keer. Wat zuur 
Gemeen ook die symptomen waardoor je denkt dat je zwanger bent. Bij Animal ook al, van de ene kant 'fijn' dat je ongesteld bent en door kan in DD maar was natuurlijk nog véél mooier geweest als je dat had kunnen cancellen. Hoop dat je de zin om te starten weer terug kan vinden. Snuif ze
Wat ging dat snel opeens de punctie, Hosta. Vond je het te doen? Wel jammer dat er maar twee eicellen in de follikels zaten. Ik hoop heel hard voor je dat ze allebei bevrucht zijn zometeen!
Zizo, ook in mijn ziekenhuis is nooit gesproken over een kort protocol. Altijd lang, al had dat in mijn geval geen verschil gemaakt want de start van stimulatie wordt gepland... dus of ik nou eerst aan de pil begon of niet, had geen verschil gemaakt de afspraak stond gewoon op 30 mei. Weet niet of jij wel eerder had kunnen beginnen met korte protocol?
Hoera voor de goede echo Miekje! Hoe gaat het met spuiten? Hoeveel gonal f ga je spuiten?
Boulu, ik kan ook van zulk nieuws van slag raken. Hoewel ik soms heel relativerend kan denken lukt me dat zeker niet altijd en kan ik er soms even flink de pest in hebben van zwangerschapsaankondigingen. Zowel dichtbij als veraf. Ook de zomer valt me wat zwaarder. Ik geniet van het heerlijke weer maar vond het ook niet erg toen alle opbollende buikjes verstopt zaten in dikke winterjassen
Over kinderen 'nemen' daar kan ik ook niet zo goed tegen. Hoorde laatst dat iemand had uitgerekend wanneer ze zwanger wilde worden zodat ze in een gunstige maand zou bevallen
Baggal, klinkt goed de lunch met de hele crew. 1-1 was misschien ook wel wat intens meteen, dit lijkt me een goede oplossing. Hoop dat er straks een lekkere ontspannen sfeer hangt voor jullie allemaal
Flipje, hoe voel jij je trouwens? Wanneer heb je de eerste controle? (is vast ergens al geschreven maar forum doet soms lastig met terug lezen...)
En Duufje nog een extra knuffel voor jou. Moet steeds aan je denken

Gemeen ook die symptomen waardoor je denkt dat je zwanger bent. Bij Animal ook al, van de ene kant 'fijn' dat je ongesteld bent en door kan in DD maar was natuurlijk nog véél mooier geweest als je dat had kunnen cancellen. Hoop dat je de zin om te starten weer terug kan vinden. Snuif ze

Wat ging dat snel opeens de punctie, Hosta. Vond je het te doen? Wel jammer dat er maar twee eicellen in de follikels zaten. Ik hoop heel hard voor je dat ze allebei bevrucht zijn zometeen!
Zizo, ook in mijn ziekenhuis is nooit gesproken over een kort protocol. Altijd lang, al had dat in mijn geval geen verschil gemaakt want de start van stimulatie wordt gepland... dus of ik nou eerst aan de pil begon of niet, had geen verschil gemaakt de afspraak stond gewoon op 30 mei. Weet niet of jij wel eerder had kunnen beginnen met korte protocol?
Hoera voor de goede echo Miekje! Hoe gaat het met spuiten? Hoeveel gonal f ga je spuiten?
Boulu, ik kan ook van zulk nieuws van slag raken. Hoewel ik soms heel relativerend kan denken lukt me dat zeker niet altijd en kan ik er soms even flink de pest in hebben van zwangerschapsaankondigingen. Zowel dichtbij als veraf. Ook de zomer valt me wat zwaarder. Ik geniet van het heerlijke weer maar vond het ook niet erg toen alle opbollende buikjes verstopt zaten in dikke winterjassen

Over kinderen 'nemen' daar kan ik ook niet zo goed tegen. Hoorde laatst dat iemand had uitgerekend wanneer ze zwanger wilde worden zodat ze in een gunstige maand zou bevallen

Baggal, klinkt goed de lunch met de hele crew. 1-1 was misschien ook wel wat intens meteen, dit lijkt me een goede oplossing. Hoop dat er straks een lekkere ontspannen sfeer hangt voor jullie allemaal

Flipje, hoe voel jij je trouwens? Wanneer heb je de eerste controle? (is vast ergens al geschreven maar forum doet soms lastig met terug lezen...)
En Duufje nog een extra knuffel voor jou. Moet steeds aan je denken

donderdag 8 juni 2017 om 15:09
Ja gelukkig wel. Eerst even mijn menstruatie afwachten -die met de hele hormoonhandel ivm de kunstmatige cyclus wel later zal zijn- en dan gewoon weer door voor de volgende terugplaatsing. Dus gelukkig geen wachtmaanden om te overbruggen.
donderdag 8 juni 2017 om 19:23
Sofie, zo ver als ik weet kun je met het korte protocol niet zomaar starten. Je moet op dag 2 of 3 van de cyclus starten. Met de pil leg je alles plat en kun je dat dus zo plannen, maar in een natuurlijke cyclus lukt dat niet. Stel dat je op dag 10 zit en al 1 follikel hebt die groeit, dan lukt het je niet meer om er nog andere bij te laten groeien. Dat moet echt eerder gebeuren. \
De zin was er meteen weer. Ik was gewoon zo boos op mijn lichaam. Ik snap er ook nog niets van. Dit heb ik echt nog nooit gehad, (ja, 1 keer en toen had ik dus een biochemische zwangerschap). Misschien had ik eerder moeten testen om toch een positieve test te hebben gehad, want is het weer een biochemische zwangerschap geweest. Wie weet... IK ben alleen niet zo'n held in testen. Biochemische zwangerschappen schijnen we positief te zijn, dus dat is wel erg fijn!
Weija, ik vind dat je heel dapper met de teleurstellingen om gaat. Het is wel fijn dat je nog een aantal cryo's hebt, maar ik hoop zo voor je dat de volgende raak zal zijn.
De zin was er meteen weer. Ik was gewoon zo boos op mijn lichaam. Ik snap er ook nog niets van. Dit heb ik echt nog nooit gehad, (ja, 1 keer en toen had ik dus een biochemische zwangerschap). Misschien had ik eerder moeten testen om toch een positieve test te hebben gehad, want is het weer een biochemische zwangerschap geweest. Wie weet... IK ben alleen niet zo'n held in testen. Biochemische zwangerschappen schijnen we positief te zijn, dus dat is wel erg fijn!
Weija, ik vind dat je heel dapper met de teleurstellingen om gaat. Het is wel fijn dat je nog een aantal cryo's hebt, maar ik hoop zo voor je dat de volgende raak zal zijn.
donderdag 8 juni 2017 om 20:07
@ weija ook ik vind dat je heel goed om kan gaan met teleurstellingen. Knap, hoop dat je volgende tp wel raak is. Blijft toch spannend iedere keer. Bij mij kwam menstruatie precies na 2 dagen.
@ animal fijn dat het weer gaat. Ik denk zelf ook dat een biochemische zwangerschap positief is en heb daardoor ook goede hoop bij jou. Gezien de biochemische tp en de mislukte cryo, geen embryos in de 2e ivf denk ik dat het aan de kwaliteit van de embryos ligt bij jullie en gelukkig kan DD daar heel wat mee. Ik hoop dan ook dat je mooie embryos krijgt en uiteindelijk een positieve test. Maar dat is op zaken vooruit lopen, nu maar eerst snuiven. Hoe bevalt/gaat dat?
@ baggal ik heb even in zwangere topic naar je buikje gezocht en werd er echt even emotioneel van in de positieve zin. Herinner me nog zo goed de ellende van het jaar 2016, 2 vmk's, slechte contact met de dochter van je man en het kiezen van donor en dan nu een prachtig zwangere buikje. Ik snap dat je nog niet 100% van kunt genieten, maar hoop dat je wel voor 50% kunt genieten. Want je hebt het echt verdient.
Hier ik als de koningin doemdenker vroeg me af hoe het is om na tig tp niet zwanger te zijn... ben dus aan googelen geslagen en heb meest enge verhalen gelezen met 13 tp en niet zwanger etc
niet slim angel.. niet meer doen.
@ animal fijn dat het weer gaat. Ik denk zelf ook dat een biochemische zwangerschap positief is en heb daardoor ook goede hoop bij jou. Gezien de biochemische tp en de mislukte cryo, geen embryos in de 2e ivf denk ik dat het aan de kwaliteit van de embryos ligt bij jullie en gelukkig kan DD daar heel wat mee. Ik hoop dan ook dat je mooie embryos krijgt en uiteindelijk een positieve test. Maar dat is op zaken vooruit lopen, nu maar eerst snuiven. Hoe bevalt/gaat dat?
@ baggal ik heb even in zwangere topic naar je buikje gezocht en werd er echt even emotioneel van in de positieve zin. Herinner me nog zo goed de ellende van het jaar 2016, 2 vmk's, slechte contact met de dochter van je man en het kiezen van donor en dan nu een prachtig zwangere buikje. Ik snap dat je nog niet 100% van kunt genieten, maar hoop dat je wel voor 50% kunt genieten. Want je hebt het echt verdient.
Hier ik als de koningin doemdenker vroeg me af hoe het is om na tig tp niet zwanger te zijn... ben dus aan googelen geslagen en heb meest enge verhalen gelezen met 13 tp en niet zwanger etc

donderdag 8 juni 2017 om 20:10
Ohh wat kak!! Animal, dat je de afgelopen dagen zo tussen hoop en vrees hebt geleefd. Nu heb je duidelijkheid maar als je lichaam de laatste dagen zo met je aan het sollen is geweest is het behoorlijk shit als je menstruatie nu toch is begonnen. Nu beginnen met de volgende stap en snuiven maar!
Ook voor Weija is het shit zo'n witte test. Voor de administratie over een paar dagen nogmaals testen. Ook al heb je geen hoop meer, toch blijft dat hele kleine stemmetje in je achterhoofd dat zegt 'je weet maar nooit'...
Weija en Sofie, voor jullie fijn nieuws zo aan het begin van het traject en heel veel succes!
Jij zit nu officieel op het wachtbankje Angel? Veel sterkte met het lange wachten maar hopelijk zal je geduld beloond worden!
Hier is het traject heel snel gegaan maar ook weer heel snel afgelopen.. 2 eicellen en geen van beide bevrucht.. eicellen zijn bekeken en 1 was er al overrijp (?!?) en de andere was niet helemaal goed. Verdorie, wat voelde ik een teleurstelling toen ik het hoorde en wat een verloren poging is dit. Niet eens echt de kans gekregen en poging nummer 2 via het afvoerputje weg..
De ergste teleurstelling is al wat gezakt en ik probeer nu al weer wat strijdvaardiger te zijn. De hoop is nog niet gevlogen en morgen ga ik met Dusseldorf bellen voor intake.
Ook voor Weija is het shit zo'n witte test. Voor de administratie over een paar dagen nogmaals testen. Ook al heb je geen hoop meer, toch blijft dat hele kleine stemmetje in je achterhoofd dat zegt 'je weet maar nooit'...
Weija en Sofie, voor jullie fijn nieuws zo aan het begin van het traject en heel veel succes!
Jij zit nu officieel op het wachtbankje Angel? Veel sterkte met het lange wachten maar hopelijk zal je geduld beloond worden!
Hier is het traject heel snel gegaan maar ook weer heel snel afgelopen.. 2 eicellen en geen van beide bevrucht.. eicellen zijn bekeken en 1 was er al overrijp (?!?) en de andere was niet helemaal goed. Verdorie, wat voelde ik een teleurstelling toen ik het hoorde en wat een verloren poging is dit. Niet eens echt de kans gekregen en poging nummer 2 via het afvoerputje weg..
De ergste teleurstelling is al wat gezakt en ik probeer nu al weer wat strijdvaardiger te zijn. De hoop is nog niet gevlogen en morgen ga ik met Dusseldorf bellen voor intake.
donderdag 8 juni 2017 om 20:19
Angel vergeet niet dat het vaak wél goedkomt
(al snap ik je angst zo goed!).... het moet gewoon goedkomen, je bent 1 van een paar meiden die ik het zooo gun!! Al gun ik het uiteraard sowieso iedereen...
Weija wat verdrietig.... goed van je dat je zo sterk kan blijven. Uiteindelijk is dat voor jezelf wel het beste, maar je moet het wel kunnen

Weija wat verdrietig.... goed van je dat je zo sterk kan blijven. Uiteindelijk is dat voor jezelf wel het beste, maar je moet het wel kunnen

donderdag 8 juni 2017 om 20:53
Oh nooo wat k*t hosta. Wat balen, kan me je teleurstelling zo goed voorstellen
Pff weet even niet wat te zeggen.
sterkte! Ik wilde net zeggen of misschien DD voor je geen optie is, maar je gaat morgen al bellen. Goed, hoop dat je snel terecht kunt. 'Gelukkig' loopt Animal daar al en Wensel heeft daar ook gelopen en straks Boulu ook (hoop het niet, want Boulu moet gewoon zwanger zijn!). Hoop dat je wat hebt aan ervaringen van Animal. Sterkte!!
@ Lilly dank je wel, dat is lief van je. Ik heb in andere topic gelezen dat je binnenkort weer van start gaat voor een brusje voor jullie dochtertje. Wat spannend maar wel ontzettend leuk.

@ Lilly dank je wel, dat is lief van je. Ik heb in andere topic gelezen dat je binnenkort weer van start gaat voor een brusje voor jullie dochtertje. Wat spannend maar wel ontzettend leuk.
anoniem_221035 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 21:47
67.28% gewijzigd
donderdag 8 juni 2017 om 20:56
Animal: dat vind ik ook - Petje af voor alle sterke powervrouwen hier. Het zou idd best een biochemische geweest kunnen zijn en HCG is misschien al weer weg. Dat zou de latere menstruatie en het krampgevoel iig verklaren.
Weija: Jij bent altijd zo redelijk!! Natuurlijk baal je en toch kijk je alweer naar de volgende cryo!! Je zou toch echt verwachten dat het goede embryo er bij zit in deze batch!!
Duufje: Ik denk aan je. Heb je veel steun aan je man op het moment?
Miekje/Sofie: succes met de Gonal meiden!!
Weija: Jij bent altijd zo redelijk!! Natuurlijk baal je en toch kijk je alweer naar de volgende cryo!! Je zou toch echt verwachten dat het goede embryo er bij zit in deze batch!!
Duufje: Ik denk aan je. Heb je veel steun aan je man op het moment?
Miekje/Sofie: succes met de Gonal meiden!!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 8 juni 2017 om 21:40
Wat een lief berichtje Angel!!!

Ik lig hier met buikpijn op de bank... Vandaag een drukke dag op school (ik sta voor de klas in het speciaal basisonderwijs) maar nu kan ik aan niks anders meer denken. Ik weet niet goed wat ik kan verwachten, heb er zelf geen goed gevoel over. Kan alleen maar afwachten...
Ik heb een beetje spijt van gisterochtend. Ik was zo gefrustreerd door dit stomme gedoe dat ik enigszins hardhandig de injecties Gonal en Deca heb gezet. Het deed best zeer, met donkerpaarse blauwe plekken op mijn buik tot gevolg... Auw...

Wat een hoop vervelende berichten ineens hierzo... Hou vol meiden!!

donderdag 8 juni 2017 om 22:45
Hosta, wat een teleurstelling.... echt klote zeg! Sterkte meid! Ik weet hoe het voelt en dat is echt kut... ben 2 dagen echt van slag geweest...
Doces, jeetje! En dat door frustratie... hoe heb je in hemelsnaam geprikt??
Angel, ik weet niet if het daar wel aan ligt. In ivf 1 5 eicellen en 2 toppers aan over gehouden. Beide beste kwaliteit, kon zo in een fertiliteitsboek vertelden ze. Ivf 2 gooiden ze in NL onder pech. DD is het daar niet mee eens, daar ICSI (met 125 mlj zaadcellen... )
Het ging zo lekker met de ene na de andere zwangeren zitten we nu weer in de er-kan-niets-goed-gaan-flow? Nee toch?
Doces, jeetje! En dat door frustratie... hoe heb je in hemelsnaam geprikt??
Angel, ik weet niet if het daar wel aan ligt. In ivf 1 5 eicellen en 2 toppers aan over gehouden. Beide beste kwaliteit, kon zo in een fertiliteitsboek vertelden ze. Ivf 2 gooiden ze in NL onder pech. DD is het daar niet mee eens, daar ICSI (met 125 mlj zaadcellen... )
Het ging zo lekker met de ene na de andere zwangeren zitten we nu weer in de er-kan-niets-goed-gaan-flow? Nee toch?
donderdag 8 juni 2017 om 22:55
Pfff Hosta, ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat erg dat er geen bevruchtingen zijn! Ik hoop echt dat DD je verder helpt.
Wat een slechte berichten hier deze weken. Laat het alsjeblieft snel weer positief worden!
Fruity, is de miskraam alsnog op gang gekomen?
Het lukt me nu even niet zo snel om op iedereen apart te reageren. Jullie hebben gelijk met dat doemdenken en alles willen uitzoeken en overal aan twijfelen. Baggal, ik vermoed dat wij dezelfde achtergrond hebben (juridisch). Daarnaast ben ik een controlefreak en wil ik alle touwtjes in handen hebben. Tsja dat is lastig in de mmm.
Ik ga zo slapen en hoop hier morgen positievere berichten te lezen. Alvast succes Doces!

Wat een slechte berichten hier deze weken. Laat het alsjeblieft snel weer positief worden!
Fruity, is de miskraam alsnog op gang gekomen?
Het lukt me nu even niet zo snel om op iedereen apart te reageren. Jullie hebben gelijk met dat doemdenken en alles willen uitzoeken en overal aan twijfelen. Baggal, ik vermoed dat wij dezelfde achtergrond hebben (juridisch). Daarnaast ben ik een controlefreak en wil ik alle touwtjes in handen hebben. Tsja dat is lastig in de mmm.
Ik ga zo slapen en hoop hier morgen positievere berichten te lezen. Alvast succes Doces!
donderdag 8 juni 2017 om 22:56
donderdag 8 juni 2017 om 23:48
Doces succes met de echo morgen! Zoals gezegd het is hoog tijd voor een beetje goed nieuws van jou en hopelijk Boulu van het weekend.
Oeps doces, doe met prikken een beetje voorzichtig met jezelf.... als je paars/ zwarte versieringen op je buik wil, dan zijn er vast betere manieren dan dit
Jeetje Hosta wat een ongelofelijk k#tnieuws!!! Heftig zeg dat er helemaal geen bevruchtingen zijn en je in een keer door poging 2 heen bent.... goed plan om contact met DD op te nemen. DD kan -zo hier op het forum te horen- wel echt verschil maken. Maar voor nu is het gewoon onwijs onwijs balen.
Angel Google is in dit soort gevallen een heel slechte raadgever....
natuurlijk zijn er verhalen van mensen met 13 terugplaatsingen, maar er zijn ook legio verhalen met 3 of 4 terugplaatsingen (of minder) die leiden tot een mooie zwangerschap. Hoop heel erg voor je dat deze tp raak mag zijn.
Zizo heel herkenbaar dat je graag de touwtjes in handen hebt, maar het enige dat je kan doen is je overgeven aan het traject en je realiseren dat je niet alles in handen hebt. Gaat het nog steeds goed met prikken?
@hier. Wat zijn jullie toch lief dames! Dank jullie wel voor de hartverwarmende berichten.
En hoewel ik er van baal dat het (weer) niet gelukt is, prijs ik mij echt gelukkig met de overgebleven cryo's, dat zijn met een beetje geluk nog 4/5 kansen.
Zeker na de berichten van deze week van Duufje en Hosta met geen bevruchtingen realiseer ik mij eens te meer dat ik in dat opzicht echt bof.
En hoewel er geen garanties zijn, ben ik er oprecht van overtuigd dat ik in de komende 2 á 3 jaar een keer (maar liever eerder dan later) een levend en gezond kindje mag krijgen. Maar ergens hoop ik wel dat ik met de geboortedag van X -over een paar maanden- weer zwanger te zijn, dat maakt zo'n beladen dag makkelijker te dragen.
Oeps doces, doe met prikken een beetje voorzichtig met jezelf.... als je paars/ zwarte versieringen op je buik wil, dan zijn er vast betere manieren dan dit

Jeetje Hosta wat een ongelofelijk k#tnieuws!!! Heftig zeg dat er helemaal geen bevruchtingen zijn en je in een keer door poging 2 heen bent.... goed plan om contact met DD op te nemen. DD kan -zo hier op het forum te horen- wel echt verschil maken. Maar voor nu is het gewoon onwijs onwijs balen.

Angel Google is in dit soort gevallen een heel slechte raadgever....

Zizo heel herkenbaar dat je graag de touwtjes in handen hebt, maar het enige dat je kan doen is je overgeven aan het traject en je realiseren dat je niet alles in handen hebt. Gaat het nog steeds goed met prikken?
@hier. Wat zijn jullie toch lief dames! Dank jullie wel voor de hartverwarmende berichten.

Zeker na de berichten van deze week van Duufje en Hosta met geen bevruchtingen realiseer ik mij eens te meer dat ik in dat opzicht echt bof.
En hoewel er geen garanties zijn, ben ik er oprecht van overtuigd dat ik in de komende 2 á 3 jaar een keer (maar liever eerder dan later) een levend en gezond kindje mag krijgen. Maar ergens hoop ik wel dat ik met de geboortedag van X -over een paar maanden- weer zwanger te zijn, dat maakt zo'n beladen dag makkelijker te dragen.
vrijdag 9 juni 2017 om 07:14
Oh Hosta! Ik zat gister in de tube na een lange, vermoeiende dag en had helemaal over je berichtje heengelezen. Sorry!
! Echt - wat verdrietig. De opbrengst van de punctie was matig, maar je gaat je dan toch vast houden aan kwaliteit boven kwantiteit gevoelens... Bah - bah - bah!!
Wat een domper. Hopelijk naar DD.
Zizo: Klopt - ik heb rechten gedaan. Eerst in NL en daarna moest ik me omscholen naar Engels recht. Wat doe jij?
Doces: Ik kan me de frustratie voorstellen. En zo'n blauwe plek erbij - tja. Ik hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt en er wel wat aan het groeien is. Ben jij ooit op IVF in je natuurlijke cyclus geattendeerd? Als ik me niet vergis is dat @ Groningen en krijg je 6 pogingen vergoed. Misschien iets om aan te overwegen mocht het vandaag allemaal bagger zijn
Boulu: Ik hoop dat Jij na deze teleurstellende week voor succes gaat zorgen. Ik hoop het zo!! Kop op lieve Boulu!!
En nu ik toch hugs aan het uit delen ben ook nog maar even voor Duuf, Chevrolet en Fruity. Ik denk aan jullie!
Angel: Charles Eames Rocking chair. Maar ik vind hem gruwelijk duur voor wat het is. Ik zag hem afgelopen weekend @ Epping. Had al gekeken of ik hem 2ehands kon kopen, maar nee. Eerst maar eens wat dingen weg doen, dan wellicht...
Spannende week voor jou aankomende week met een TP op stapel!! Ik ga weer hard duimen.
En Weija: Het gouden embryo moet erbij zitten - dat "moet" gewoon
Op naar de volgende cryo en wat klink je sterk!

Zizo: Klopt - ik heb rechten gedaan. Eerst in NL en daarna moest ik me omscholen naar Engels recht. Wat doe jij?
Doces: Ik kan me de frustratie voorstellen. En zo'n blauwe plek erbij - tja. Ik hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt en er wel wat aan het groeien is. Ben jij ooit op IVF in je natuurlijke cyclus geattendeerd? Als ik me niet vergis is dat @ Groningen en krijg je 6 pogingen vergoed. Misschien iets om aan te overwegen mocht het vandaag allemaal bagger zijn

Boulu: Ik hoop dat Jij na deze teleurstellende week voor succes gaat zorgen. Ik hoop het zo!! Kop op lieve Boulu!!
En nu ik toch hugs aan het uit delen ben ook nog maar even voor Duuf, Chevrolet en Fruity. Ik denk aan jullie!

Angel: Charles Eames Rocking chair. Maar ik vind hem gruwelijk duur voor wat het is. Ik zag hem afgelopen weekend @ Epping. Had al gekeken of ik hem 2ehands kon kopen, maar nee. Eerst maar eens wat dingen weg doen, dan wellicht...
Spannende week voor jou aankomende week met een TP op stapel!! Ik ga weer hard duimen.
En Weija: Het gouden embryo moet erbij zitten - dat "moet" gewoon