Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star schreef:
08-06-2017 16:48
Dat was een grap. Je hoeft niet overal serieus op te reageren ;-)
En als je dat wel doet, sta dan voor wat je zegt.
'Je' in het algemeen he.

Overigens vind ík VJ een van de meest correcte forumummers.
Star schreef:
:mail:
LOEP ME MAAR aub.
En ik denk dat ****** op die ene pijler,weet je wel, dat topic van ####_#### dat die forummmer eerst een nick had met een spreekwoord. En toen had ze altijd ze issues over waar^^^^, met d'r leuke onderschrift, ook last van had. Die laatste ben ik vlgs mij pas tegen gekomen op het topic van die jeweetwel, waar we zo om moesten lachen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Star schreef:
Je bedoelde dat VJ een grap maakte met haar op de man-opmerking? Dat geloof ik toch niet. Ik twijfelde ook even, maar na haar volgende post dacht ik toch echt wel een serieuze ondertoon te proeven en ben ik daar ook op ingegaan.
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd . VJ was het echt niks meer dan een geintje of was het een semi-geintje? Of zelfs echt serieus?
Als ze idd op mij lijkt ;-D geeft ze daar gewoon eerlijk antwoord op.
Dit is een poging elkaar beter te begrijpen :-)
.
Koekoek.
Ben ik.

Oostgroningse klei hè, dan krijg je dat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik zie er wel meer die koekoek zijn hoor Feow :there:
impala schreef:
08-06-2017 10:05
.

Een vuurpaard? Oh la la...

Dat teken wordt in China gevreesd. Alles wordt er aan gedaan om een geboorte onder dat teken te voorkomen en als het toch gebeurt, gaat de vlag zo ongeveer halfstok. Zeker als het een meisje is.
Véél te vrijgevochten. Positief uitgelegd gaan ze geen conflict uit de weg. Negatief uitgelegd: Ze zoeken ze op.
Ik ben een vissig vuurpaard die conflicten liever uit de weg gaat.

Is er nog hoop? ;-D
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Eleonora-1 schreef:
08-06-2017 17:09
En als je dat wel doet, sta dan voor wat je zegt.
'Je' in het algemeen he.

Overigens vind ík VJ een van de meest correcte forumummers.
Ik lees steeds forummummelaar. Doe je dat erom of zo?

:sherlock:
himalaya schreef:
08-06-2017 17:48

Is er nog hoop? ;-D
You're in denial. Dat zijn de ergste ;-)
impala wijzigde dit bericht op 08-06-2017 17:57
1.69% gewijzigd
.
impala schreef:
08-06-2017 17:37
Je bedoelde dat VJ een grap maakte met haar op de man-opmerking? Dat geloof ik toch niet. Ik twijfelde ook even, maar na haar volgende post dacht ik toch echt wel een serieuze ondertoon te proeven en ben ik daar ook op ingegaan.
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd . VJ was het echt niks meer dan een geintje of was het een semi-geintje? Of zelfs echt serieus?
Als ze idd op mij lijkt ;-D geeft ze daar gewoon eerlijk antwoord op.
Dit is een poging elkaar beter te begrijpen :-)

Ja ik bedoelde dat VJ een grap maakte dat jullie op elkaar lijken. Of nee, ik zeg het verkeerd. Geen grap, maar serieuze aardig bedoelde opmerking. Geen sneer of narigheid.

In ieder geval niet iets om nu zoveel posts aan te wijden.
Star schreef:
08-06-2017 17:57
Ja ik bedoelde dat VJ een grap maakte dat jullie op elkaar lijken. Of nee, ik zeg het verkeerd. Geen grap, maar serieuze aardig bedoelde opmerking. Geen sneer of narigheid.

In ieder geval niet iets om nu zoveel posts aan te wijden.

Ja dat was idd een grap, Of in elk geval een totaal onschuldig opmerking.
Maar dat VJ later tegen Missie begon over haar reactie ('echt niet'), of dat niet op de man was, dat was geen grap volgens mij. Ik vond het een beetje vreemde opmerking van VJ. En ik ben wel benieuwd hoe ze dat nou bedoelde.
Ik dacht ook dat jij daar op doelde, dat dát een grap was, Zo zie je maar weer hoe makkelijk je langs elkaar heen praat.
impala wijzigde dit bericht op 08-06-2017 18:03
23.57% gewijzigd
.
himalaya schreef:
08-06-2017 17:48

Is er nog hoop? ;-D
O jij kunt vast heel goed met aapdraakmaagden, dus ja hoor, er is hoop.
Lady_Voldemort schreef:
08-06-2017 17:51
Ik lees steeds forummummelaar. Doe je dat erom of zo?

:sherlock:
Ik vind jou raar.
Want dat staat er helemaal niet.
Je moet je bril niet alleen aan dat leuke parelkettinkje laten hangen maar ook eens opzetten.

:nooo:
Eleonora-1 schreef:
08-06-2017 18:00
O jij kunt vast heel goed met aapdraakmaagden, dus ja hoor, er is hoop.
:cheer2:

En Impala is stom want ik wil alleen maar antwoorden die me aanstaan. :blabla:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ben, al vinden sommige mensen dat moeilijk te geloven, in zijn algemeenheid een mens van goede wil. Weegschaal én varken, dan krijg je dat. Dus die opmerking over dat Impala en ik op elkaar leken was een aardigheidje. Dat ik Missie citeerde, was een moment van zwakte. Gisteren had ik dat al willen doen, maar toen had ik mezelf gecorrigeerd. Vandaag las ik echter die hele verhandeling op het CM-topic en toen moest ik er ineens weer aan denken: ik vond het opmerkelijk dat iemand die zichzelf regelmatig onheus bejegend voelt, er geen problemen mee lijkt te hebben andere mensen te beoordelen. Tegelijkertijd vond ik het ook wel amusant: ik stop met forummen op de dag dat ik me ook maar een fractie minder leuk zou voelen door opmerkingen van andere forummers.
Ik ben niet zo snel boos, maar ik ben wel eens blijmoedig verbaasd.

Maar genoeg over mij, verder over mijn eten:
Ik maakte armemensentrifle. Ik weet nog niet wat ik er van vind. Eierkoeken-aardbeienjam-straciatellamousse-verse aardbeien-slagroom. Het zag er lekker rommelig uit, maar ik was vergeten dat eierkoeken naar zijn.
himalaya schreef:
08-06-2017 18:03
:cheer2:

En Impala is stom want ik wil alleen maar antwoorden die me aanstaan. :blabla:
I leave you to Leo then :biggrin:
.
Ik kijk zo uit naar serie drie van The Affair Hima.
Omdat we dan fijn kunnen klagen samen.

Iets wat het vissige vuurpaard en de apenmaagd gemeen hebben.
Zó gezellig.
vrouwjagersma schreef:
Ik ben, al vinden sommige mensen dat moeilijk te geloven, in zijn algemeenheid een mens van goede wil. Weegschaal én varken, dan krijg je dat. Dus die opmerking over dat Impala en ik op elkaar leken was een aardigheidje. Dat ik Missie citeerde, was een moment van zwakte. Gisteren had ik dat al willen doen, maar toen had ik mezelf gecorrigeerd. Vandaag las ik echter die hele verhandeling op het CM-topic en toen moest ik er ineens weer aan denken: ik vond het opmerkelijk dat iemand die zichzelf regelmatig onheus bejegend voelt, er geen problemen mee lijkt te hebben andere mensen te beoordelen. Tegelijkertijd vond ik het ook wel amusant: ik stop met forummen op de dag dat ik me ook maar een fractie minder leuk zou voelen door opmerkingen van andere forummers.

Ik maakte armemensentrifle. Ik weet nog niet wat ik er van vind. Eierkoeken-aardbeienjam-straciatellamousse-verse aardbeien-slagroom. Het zag er lekker rommelig uit, maar ik was vergeten dat eierkoeken naar zijn.
Kortom: het was een sneer. Fijn dat je dat zo ruiterlijk :biggrin: erkent.
Ja dit is ook een semi-grap. Maar toch niet naar bedoeld.
impala wijzigde dit bericht op 08-06-2017 18:11
1.12% gewijzigd
.
impala schreef:
08-06-2017 17:59
Ja dat was idd een grap, Of in elk geval een totaal onschuldig opmerking.
Maar dat VJ later tegen Missie begon over haar reactie ('echt niet'), of dat niet op de man was, dat was geen grap volgens mij. Ik vond het een beetje vreemde opmerking van VJ. En ik ben wel benieuwd hoe ze dat nou bedoelde.
Ik dacht ook dat jij daar op doelde, dat dát een grap was, Zo zie je maar weer hoe makkelijk je langs elkaar heen praat.

O dat weet ik eigenlijk niet. Volgens mij is VJ niet zo snel op haar man getrapt.

VJ, help ons uit de brand :proud:
impala schreef:
08-06-2017 18:10

Ja godsamme VJ, kon dat nou niet gewoon wat korter?
vrouwjagersma schreef:

O lieve schat, wat ziet dat er op papier verschrikkelijk uit die trifle. Ik ben erg benieuwd naar hoe het smaakte.

Wij hebben hier raar eten maar daar is een goed excuus voor, het was ook een rare dag. Daarover ga ik natuurlijk verder niet uitwijden maar zodoende zit ik nu met een diner van twee kaas uien broodjes met gebakken ei.
impala schreef:
08-06-2017 18:04
I leave you to Leo then :biggrin:
Auw....
Eleonora-1 schreef:
08-06-2017 18:13
O lieve schat, wat ziet dat er op papier verschrikkelijk uit die trifle. Ik ben erg benieuwd naar hoe het smaakte.

Wij hebben hier raar eten maar daar is een goed excuus voor, het was ook een rare dag. Daarover ga ik natuurlijk verder niet uitwijden maar zodoende zit ik nu met een diner van twee kaas uien broodjes met gebakken ei.
Heb je een nieuwe kraan? Met lichtjes?
Want dan mág het he.
impala wijzigde dit bericht op 08-06-2017 18:22
5.43% gewijzigd
.
impala schreef:
08-06-2017 18:10
Niet echt een sneer, de zwakte zat hem in het feit dat ik vond dat ik niet moest reageren op een wellicht onprettig bedoelde opmerking. Maar ja, echt spannend is het ook niet allemaal.

Die trifle was ook niet echt heel erg lekker. Aardbeien met slagroom was een beter idee geweest. Vandaag op de markt 5 pond aardbeien voor 5 Euro gehaald, dus ik houd me aanbevolen voor aardbeienrecepten.
vrouwjagersma schreef:

Dit dus. Ik krijg bij haar altijd een calimerogevoel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven