Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
He wat een geheimzinnigkeit zeg!
Tja hinten naar vorige nicks en zo ben ik wat voorzichtig mee Hunnie, sorry
MoirenPhae schreef:
08-06-2017 15:01
Gechekt! Ik denk van niet.
Ik dacht eerst ook van niet, maar inmiddels zie ik de smileys en de persoonlijke verhalen toenemen, en mijn irritatie ook, en zo verliep de herkenning bij mij ook bij de vorige nick. Vandaar.
_Marana_ schreef:
08-06-2017 15:12

Ik dacht eerst ook van niet, maar inmiddels zie ik de smileys en de persoonlijke verhalen toenemen, en mijn irritatie ook, en zo verliep de herkenning bij mij ook bij de vorige nick. Vandaar.
Deze nick is er al even volgens mij.
Appelsap heeft van de week onder een andere nick weer ene perma gekregen. Misschien is zij dit. Geen idee, de wereld zit vol gekkies.
_Marana_ schreef:

Is ze niet, lijkt er wel sterk op, die jij denkt is van de week wéér onder een andere Nick gepermaband.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
oh fijn dan heb ik die terugkeer helemaal gemist, gelukkig :proud:
_Marana_ schreef:

Snap ik hoor, heb net de OP hier nog even gelezen... ;)
Fee-de-Goede schreef:
08-06-2017 13:43
Weet niet wat ik lees daar.
Niets anders dan waar op napraat al tig keren door andere forummers over geouwehoerd is toch?
Mods die de context eens zouden moeten lezen voor ze aan het bannen slaan.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
missie_m schreef:
07-06-2017 16:40
:nooo: Ech niet
Ik ben niet van de stafferige, maar is dit niet op de man?
vrouwjagersma schreef:
08-06-2017 16:11
Moet jij je beledigd voelen? Of ik?
Of zullen we allebei maar staffen, voor de zekerheid?
.
impala schreef:
08-06-2017 16:13
Moet jij je beledigd voelen? Of ik?
Of zullen we allebei maar staffen, voor de zekerheid?
Ik voel me niet zo snel beledigd, maar ik ben wel benieuwd, helemaal in het kader van de posts in het CM-topic.
Voor de rest vind ik het geen probleem om op een Impala te lijken. Die hebben mooie wimpers!
vrouwjagersma schreef:
08-06-2017 16:14
Ik voel me niet zo snel beledigd, maar ik ben wel benieuwd, helemaal in het kader van de posts in het CM-topic.
Voor de rest vind ik het geen probleem om op een Impala te lijken. Die hebben mooie wimpers!
Serieus: ik vind dat absoluut niet op de man. Dat is gewoon een mening en die mag Missie verkondigen.

Ik lijkt trouwens liever níet op jouw ava X-D
impala wijzigde dit bericht op 08-06-2017 16:20
5.85% gewijzigd
.
vrouwjagersma schreef:
Je hebt nog iets kunnen vinden om over te klagen? En dat over een nee-knik-smilie met de twee kleine woordtjes "Ech niet". Ik vind je ECHT NIET op Impala lijken. Ik vind Sylvana Simons niet op Mark Rutte lijken al hadden ze het zelfde sterrenbeeld en het zelfde maanteken. Ik vind Willem Alexander niet op zijn oma lijken. Wat nou gedaan? Stafje dan maar?

:sherlock:
vrouwjagersma schreef:
07-06-2017 16:37
Ik geloof niet in astrologie, vrees ik. Maar we hebben wel precies hetzelfde sterrenbeeld en dezelfde ascendant, Impala. Dus we zouden eigenlijk heel erg op elkaar moeten lijken :proud:
missie_m schreef:
07-06-2017 16:40
:nooo: Ech niet
missie_m schreef:
07-06-2017 16:43
Ik geloof wel in astrologie. Niet helemaal...half/half, Maar ik zou niet weten of iemand met het zelfde sterrenbeeld en dezelfde ascendant op elkaar lijkt. Dan zouden er maar weinig varianten rondlopen.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
08-06-2017 16:19
Je hebt nog iets kunnen vinden om over te klagen? En dat over een nee-knik-smilie met de twee kleine woordtjes "Ech niet". Ik vind je ECHT NIET op Impala lijken. Ik vind Sylvana Simons niet op Mark Rutte lijken al hadden ze het zelfde sterrenbeeld en het zelfde maanteken. Ik vind Willem Alexander niet op zijn oma lijken. Wat nou gedaan? Stafje dan maar?

:sherlock:
Nou Miss je had het niet over ons uiterlijk he. En er zat een waarde-oordeel in, althans dat las ik er ook in. Maar ook dat mag.
Je mag mij ook een stomme trut vinden. Maar je mag níet ongefundeerd zeggen, als je dat zou willen, dat ik een onbetrouwbaar stuk vreten ben. En ik word liever ook niet uitgemaakt voor gek of gestoord. In wat voor omfloerste bewoordingen dan ook.
.
impala schreef:
08-06-2017 16:21
Nou Miss je had het niet over ons uiterlijk he. En er zat een waarde-oordeel in, althans dat las ik er ook in. Maar ook dat mag.
Je mag mij ook een stomme trut vinden. Maar je mag níet ongefundeerd zeggen, als je dat zou willen, dat ik een onbetrouwbaar stuk vreten ben. En ik word liever ook niet uitgemaakt voor gek of gestoord.
:sigh:

Waar stond dit? Ik vind jou een van de correctste forummers die er op dit forum rondlopen. Ik vind Simbalabimba een van de correctste forummers die hier rondlopen, en zo zijn er nog meer die ik zeer correct vind op dit forum, en toch zijn jullie verschillend en lijken jullie niet echt op elkaar.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
08-06-2017 16:27
:sigh:

Waar stond dit? Ik vind jou een van de correctste forummers die er op dit forum rondlopen. Ik vind Simbalabimba een van de correctste forummers die hier rondlopen, en zo zijn er nog meer die ik zeer correct vind op dit forum, en toch zijn jullie verschillend en lijken jullie niet echt op elkaar.
Voel jij je nu aangesproken door mijn voorbeelden? Die waren niet persoonlijk bedoeld. Goh.
Je is men. Ik zal simba's advies meer ter harte nemen.
.
Tenminste ik meen te merken dat er duidelijk verschil is.
LOEP ME MAAR aub.
impala schreef:
08-06-2017 16:31
Voel jij je nu aangesproken door mijn voorbeelden? Die waren niet persoonlijk bedoeld. Goh.
Je is men. Ik zal simba's advies meer ter harte nemen.

Nee ik probeer je uit te leggen wat ik bedoelde. Was er een advies van Simba?
missie_m wijzigde dit bericht op 08-06-2017 16:35
0.31% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
08-06-2017 16:33
Tenminste ik meen te merken dat er duidelijk verschil is.
Eigenlijk doe jij nu hetzelfde wat je anderen verwijt.
Je opmerking had een lading, En dat geeft niet, in dit geval was daar niks mis mee, maar dat moet je nu niet gaan ontkennen.

Advies van Simba was om niet je te zeggen, maar jij of men. Zodat men algemene voorbeelden niet persoonlijk op gaat vatten.
.
impala schreef:
08-06-2017 16:35
Eigenlijk doe jij nu hetzelfde wat je anderen verwijt.
Je opmerking had een lading, En dat geeft niet, in dit geval was daar niks mis mee, maar dat moet je nu niet gaan ontkennen.

Advies van Simba was om niet je te zeggen, maar jij of men. Zodat men algemene voorbeelden niet persoonlijk op gaat vatten.
Ik ontken niet dat ik heb geschreven "Echt niet". Ik vind jullie namelijk echt niet op elkaar lijken.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
08-06-2017 16:43
Ik ontken niet dat ik heb geschreven "Echt niet". Ik vind jullie namelijk echt niet op elkaar lijken.

Dat was een grap. Je hoeft niet overal serieus op te reageren ;-)
_Marana_ schreef:
08-06-2017 14:49
Bestaardigopzich was hier eerder onder een andere nick zeker? Of onder zes andere nicks? Waarvan de laatste paar geband? Of zit ik helemaal mis?
Volgens mij is ze echt nieuw althans dat zegt ze zelf .
missie_m schreef:
07-06-2017 16:43
Ik geloof wel in astrologie. Niet helemaal...half/half, Maar ik zou niet weten of iemand met het zelfde sterrenbeeld en dezelfde ascendant op elkaar lijkt. Dan zouden er maar weinig varianten rondlopen.
missie_m wijzigde dit bericht op 08-06-2017 16:53
0.98% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Star schreef:
08-06-2017 16:48
Je hoeft niet overal serieus op te reageren ;-)
Dit is serieus een goed advies Missie.
.
Mijn advies van de dag: zet twee bejaarde dames in een kringloopwinkel en je hebt er niks mee te doen!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrouwjagersma schreef:

Nou even niet zo serieus hé. :photo: Het woord 'stafferige' heeft zo'n lading.
missie_m wijzigde dit bericht op 08-06-2017 17:10
12.39% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven