Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 8 juni 2017 om 15:12
Tja hinten naar vorige nicks en zo ben ik wat voorzichtig mee Hunnie, sorry
Ik dacht eerst ook van niet, maar inmiddels zie ik de smileys en de persoonlijke verhalen toenemen, en mijn irritatie ook, en zo verliep de herkenning bij mij ook bij de vorige nick. Vandaar.
donderdag 8 juni 2017 om 15:14
Deze nick is er al even volgens mij._Marana_ schreef: ↑08-06-2017 15:12Tja hinten naar vorige nicks en zo ben ik wat voorzichtig mee Hunnie, sorry
Ik dacht eerst ook van niet, maar inmiddels zie ik de smileys en de persoonlijke verhalen toenemen, en mijn irritatie ook, en zo verliep de herkenning bij mij ook bij de vorige nick. Vandaar.
Appelsap heeft van de week onder een andere nick weer ene perma gekregen. Misschien is zij dit. Geen idee, de wereld zit vol gekkies.
donderdag 8 juni 2017 om 15:16
Is ze niet, lijkt er wel sterk op, die jij denkt is van de week wéér onder een andere Nick gepermaband._Marana_ schreef: ↑08-06-2017 15:12Tja hinten naar vorige nicks en zo ben ik wat voorzichtig mee Hunnie, sorry
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 8 juni 2017 om 15:19
Snap ik hoor, heb net de OP hier nog even gelezen..._Marana_ schreef: ↑08-06-2017 15:12Tja hinten naar vorige nicks en zo ben ik wat voorzichtig mee Hunnie, sorry
donderdag 8 juni 2017 om 15:47
Niets anders dan waar op napraat al tig keren door andere forummers over geouwehoerd is toch?
Mods die de context eens zouden moeten lezen voor ze aan het bannen slaan.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 8 juni 2017 om 16:13
Moet jij je beledigd voelen? Of ik?
Of zullen we allebei maar staffen, voor de zekerheid?
.
donderdag 8 juni 2017 om 16:14
Ik voel me niet zo snel beledigd, maar ik ben wel benieuwd, helemaal in het kader van de posts in het CM-topic.
Voor de rest vind ik het geen probleem om op een Impala te lijken. Die hebben mooie wimpers!
donderdag 8 juni 2017 om 16:19
Serieus: ik vind dat absoluut niet op de man. Dat is gewoon een mening en die mag Missie verkondigen.vrouwjagersma schreef: ↑08-06-2017 16:14Ik voel me niet zo snel beledigd, maar ik ben wel benieuwd, helemaal in het kader van de posts in het CM-topic.
Voor de rest vind ik het geen probleem om op een Impala te lijken. Die hebben mooie wimpers!
Ik lijkt trouwens liever níet op jouw ava X-D
impala wijzigde dit bericht op 08-06-2017 16:20
5.85% gewijzigd
.
donderdag 8 juni 2017 om 16:19
Je hebt nog iets kunnen vinden om over te klagen? En dat over een nee-knik-smilie met de twee kleine woordtjes "Ech niet". Ik vind je ECHT NIET op Impala lijken. Ik vind Sylvana Simons niet op Mark Rutte lijken al hadden ze het zelfde sterrenbeeld en het zelfde maanteken. Ik vind Willem Alexander niet op zijn oma lijken. Wat nou gedaan? Stafje dan maar?
vrouwjagersma schreef: ↑07-06-2017 16:37Ik geloof niet in astrologie, vrees ik. Maar we hebben wel precies hetzelfde sterrenbeeld en dezelfde ascendant, Impala. Dus we zouden eigenlijk heel erg op elkaar moeten lijken![]()
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 8 juni 2017 om 16:21
Nou Miss je had het niet over ons uiterlijk he. En er zat een waarde-oordeel in, althans dat las ik er ook in. Maar ook dat mag.missie_m schreef: ↑08-06-2017 16:19Je hebt nog iets kunnen vinden om over te klagen? En dat over een nee-knik-smilie met de twee kleine woordtjes "Ech niet". Ik vind je ECHT NIET op Impala lijken. Ik vind Sylvana Simons niet op Mark Rutte lijken al hadden ze het zelfde sterrenbeeld en het zelfde maanteken. Ik vind Willem Alexander niet op zijn oma lijken. Wat nou gedaan? Stafje dan maar?
![]()
Je mag mij ook een stomme trut vinden. Maar je mag níet ongefundeerd zeggen, als je dat zou willen, dat ik een onbetrouwbaar stuk vreten ben. En ik word liever ook niet uitgemaakt voor gek of gestoord. In wat voor omfloerste bewoordingen dan ook.
.
donderdag 8 juni 2017 om 16:27
impala schreef: ↑08-06-2017 16:21Nou Miss je had het niet over ons uiterlijk he. En er zat een waarde-oordeel in, althans dat las ik er ook in. Maar ook dat mag.
Je mag mij ook een stomme trut vinden. Maar je mag níet ongefundeerd zeggen, als je dat zou willen, dat ik een onbetrouwbaar stuk vreten ben. En ik word liever ook niet uitgemaakt voor gek of gestoord.
Waar stond dit? Ik vind jou een van de correctste forummers die er op dit forum rondlopen. Ik vind Simbalabimba een van de correctste forummers die hier rondlopen, en zo zijn er nog meer die ik zeer correct vind op dit forum, en toch zijn jullie verschillend en lijken jullie niet echt op elkaar.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 8 juni 2017 om 16:31
Voel jij je nu aangesproken door mijn voorbeelden? Die waren niet persoonlijk bedoeld. Goh.missie_m schreef: ↑08-06-2017 16:27![]()
Waar stond dit? Ik vind jou een van de correctste forummers die er op dit forum rondlopen. Ik vind Simbalabimba een van de correctste forummers die hier rondlopen, en zo zijn er nog meer die ik zeer correct vind op dit forum, en toch zijn jullie verschillend en lijken jullie niet echt op elkaar.
Je is men. Ik zal simba's advies meer ter harte nemen.
.
donderdag 8 juni 2017 om 16:34
Nee ik probeer je uit te leggen wat ik bedoelde. Was er een advies van Simba?
missie_m wijzigde dit bericht op 08-06-2017 16:35
0.31% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 8 juni 2017 om 16:35
Eigenlijk doe jij nu hetzelfde wat je anderen verwijt.
Je opmerking had een lading, En dat geeft niet, in dit geval was daar niks mis mee, maar dat moet je nu niet gaan ontkennen.
Advies van Simba was om niet je te zeggen, maar jij of men. Zodat men algemene voorbeelden niet persoonlijk op gaat vatten.
.
donderdag 8 juni 2017 om 16:43
Ik ontken niet dat ik heb geschreven "Echt niet". Ik vind jullie namelijk echt niet op elkaar lijken.impala schreef: ↑08-06-2017 16:35Eigenlijk doe jij nu hetzelfde wat je anderen verwijt.
Je opmerking had een lading, En dat geeft niet, in dit geval was daar niks mis mee, maar dat moet je nu niet gaan ontkennen.
Advies van Simba was om niet je te zeggen, maar jij of men. Zodat men algemene voorbeelden niet persoonlijk op gaat vatten.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 8 juni 2017 om 16:52
missie_m wijzigde dit bericht op 08-06-2017 16:53
0.98% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 8 juni 2017 om 17:03
donderdag 8 juni 2017 om 17:07
Nou even niet zo serieus hé.
missie_m wijzigde dit bericht op 08-06-2017 17:10
12.39% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.