Seksklets, deel 60

donderdag 8 juni 2017 om 20:00
Ze vindt haarzelf vieskonijntje69 schreef: ↑07-06-2017 00:49heb wel dat mijn vrouw niet wil zoenen nadat ik haar gebeft had dit vondt ze vies

Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....

vrijdag 9 juni 2017 om 09:58

vrijdag 9 juni 2017 om 14:42
Strikt gezien niet, maar uit praktische overweging maakt het wel dat ik ze steeds zelf moet voorzien. Een standaard condoom bij onverwachtse omstandigheden lukt bijvoorbeeld niet. Nu is het sowieso goed dat ieder zich gepast voorbereid. Dat geldt eigenlijk voor alles, lijkt me. Wie graag glijmiddel gebruikt, heeft het ook op zijn nachtkastje staan...
vrijdag 9 juni 2017 om 14:51
Wanneer is het een XL? Is het dikte of lengte?
Ik vind maatje goed gevuld heerlijk, maar of dat XL is?
Dit is mijn motto

vrijdag 9 juni 2017 om 15:27
Als je echt de ballen hebt die bij de XL schwanz horen, geef je gewoon toe dat het een verkapte reclame voor jezelf was.Charles_Gentle28 schreef: ↑09-06-2017 14:42Strikt gezien niet, maar uit praktische overweging maakt het wel dat ik ze steeds zelf moet voorzien. Een standaard condoom bij onverwachtse omstandigheden lukt bijvoorbeeld niet. Nu is het sowieso goed dat ieder zich gepast voorbereid. Dat geldt eigenlijk voor alles, lijkt me. Wie graag glijmiddel gebruikt, heeft het ook op zijn nachtkastje staan...

vrijdag 9 juni 2017 om 15:31
Standaard condooms hebben een nominale breedte van 52 mm. XL zijn zowel in diameter als lengte groter, zodat ook gemakkelijker is om zonder zorgen de volledige lengte van penis in te brengen.
Leuk dat je groot formaat lust, Zozoe. Niet bij iedereen gaat dat zomaar naar binnen. De dikte voel je inderdaad meest, maar met de lengte kan je net echt diep stoten of in de juiste positie ook G-spot raken. Dat zorgt meestal voor de heftigste reacties.
Leuk dat je groot formaat lust, Zozoe. Niet bij iedereen gaat dat zomaar naar binnen. De dikte voel je inderdaad meest, maar met de lengte kan je net echt diep stoten of in de juiste positie ook G-spot raken. Dat zorgt meestal voor de heftigste reacties.
vrijdag 9 juni 2017 om 16:05
Een beetje gecontroleerd stoten is de boodschap. Al kan dat in het midden van stomende seks natuurlijk altijd vergeten worden

vrijdag 9 juni 2017 om 19:44