Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 10 juni 2017 om 12:17
'respectloos in je smoel gesmeten' associeer ik nou niet direct met een forum waar je vrijwillig en vooral voor je lol zit. Dat associeer met een beslissing van iets / iemand anders die enorme impact heeft en je leven ingrijpend negatief veranderd. Kan tig andere voorbeelden verzinnen hoor, deze schoot me als eerste te binnen.
Joors troelie
zaterdag 10 juni 2017 om 12:20
Ik lig er niet wakker van, ik benoem gewoon wat ik er van vind. Vindt je dan dat het ondanks de gigantische lijst met fouten bijvoorbeeld wel een goed forum is? Of dat het wel een reteslecht forum is maar desondanks met veel respect gebracht is? Of dat het een reteslecht forum is en de manier waarop het voor je voeten geknikkerd wordt weinig respect voor gebruikers toont, maar dat we dat dan vervolgens niet hoeven te benoemen want dat staat zo lullig?
zaterdag 10 juni 2017 om 12:25
zaterdag 10 juni 2017 om 12:29
PB werkt niet
Ik zal jou ook even een berichtje sturen .. misschien dat die wel binnen komt en dat je er op kan antwoorden
zaterdag 10 juni 2017 om 12:30
Fout. Het hele forum met zijn bugs vind ik dusdanig onbelangrijk dat ik me om n paar onhandigheidjes niet druk maak. Dan scroll ik n keer vaker, so what.
Joors troelie
zaterdag 10 juni 2017 om 12:40
AmyFarrahFowler schreef: ↑10-06-2017 12:30Fout. Het hele forum met zijn bugs vind ik dusdanig onbelangrijk dat ik me om n paar onhandigheidjes niet druk maak. Dan scroll ik n keer vaker, so what.
Je blijft het maar vertalen naar een gradatie in belangrijkheid. Ik geef mijn mening, ik geef niet aan in welke categorie het valt m.b.t. De invulling van mijn leven. Ik vind het ook prima als jij er geen mening over hebt, maar waarom vind je het dan nodig om te benoemen dat je mijn mening te sterk vindt?
zaterdag 10 juni 2017 om 13:10
zaterdag 10 juni 2017 om 13:18
zaterdag 10 juni 2017 om 13:26
Alles wat achterbuurt, Tokkie, onopgevoed en uitermate stads is, loopt bij PJK in het deurp rond. Heel typisch.AmyFarrahFowler schreef: ↑10-06-2017 11:57Gelukkig woont PJK niet in een buurt waar het usance is om op sandalen te lopen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 10 juni 2017 om 13:36
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! en bedankt. Liedje vd dag zit in mijn brein.
zaterdag 10 juni 2017 om 13:50
Ja, als hulp of tuinman. Of om in te breken.blijfgewoonbianca schreef: ↑10-06-2017 13:26Alles wat achterbuurt, Tokkie, onopgevoed en uitermate stads is, loopt bij PJK in het deurp rond. Heel typisch.
Sheldon en ik liepen laatst in Wassenaar. Ik denk dat de buurtpreventie-app overuren maakte X-D
Joors troelie
zaterdag 10 juni 2017 om 13:55
Ik ook.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑10-06-2017 13:32Ik ga zo lekker op mijn teenslippers naar de supermarkt. Ik hoop voor pjk dat we elkaar niet tegenkomen.
De horror zeg. Zo ordinair![]()
En het zijn ook nog eens slippers van Bristol.