Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 10 juni 2017 om 18:29
Ik heb daar ook gewoond. Na de euro was de huur 170 euro.Lady_Voldemort schreef: ↑10-06-2017 18:26Mijn GBF woont al dertig jaar in de Nieuwmarktbuurt, voor een schijthuurtje. Sociale verhuur, ooit als student toegewezen gekregen, en gewoon nooit meer weggegaan. De slimmerik.
Wat was dat fantastisch.
zaterdag 10 juni 2017 om 18:32
Is het ook. Nu met kinderen en zo moet ik er niet aan denken want tweede verdieping en maar één kamer en binnentuinen ho maar, maar anders zou ik ervoor tekenen hoor. Ik zou me helemaal dood vermaken.Het-groepje schreef: ↑10-06-2017 18:29Ik heb daar ook gewoond. Na de euro was de huur 170 euro.
Wat was dat fantastisch.
zaterdag 10 juni 2017 om 19:19
HELP! DRAMA! PANIEK!
Vanmiddag, toen ik de heg aan het snoeien was, is er een ongeïdentificeerd beest (korenaar, horzel, fruitvliegje) mijn oor binnengevlogen. Dat is dus niet tof, kan ik jullie mededelen. Met een hoop herrie en een heel irritant gevoel, bijna paniekerig, als gevolg. Mijn vrouw kon hem (m/v) niet zien zitten, pogingen om Het Beest eruit te halen met een pincet zijn helaas erbarmelijk mislukt. Echter na een minuut of tien was het opeens weer stil in mijn hoofd/oor.
Kan het zijn dat 'ie verder naar binnen is gekropen en nu omkomt van de honger zich tegoed doet aan mijn schaarse hersencellen? Of zit er een barrière tussen gehoorgang en mijn brein en is de kans dus groot dat 'ie via mijn oor het lichaam weer heeft verlaten?
Graag jullie verstandige inzichten.
Vanmiddag, toen ik de heg aan het snoeien was, is er een ongeïdentificeerd beest (korenaar, horzel, fruitvliegje) mijn oor binnengevlogen. Dat is dus niet tof, kan ik jullie mededelen. Met een hoop herrie en een heel irritant gevoel, bijna paniekerig, als gevolg. Mijn vrouw kon hem (m/v) niet zien zitten, pogingen om Het Beest eruit te halen met een pincet zijn helaas erbarmelijk mislukt. Echter na een minuut of tien was het opeens weer stil in mijn hoofd/oor.
Kan het zijn dat 'ie verder naar binnen is gekropen en nu omkomt van de honger zich tegoed doet aan mijn schaarse hersencellen? Of zit er een barrière tussen gehoorgang en mijn brein en is de kans dus groot dat 'ie via mijn oor het lichaam weer heeft verlaten?
zaterdag 10 juni 2017 om 19:23
Ana_Isabel_ schreef: ↑10-06-2017 19:22Vooral niet googelen tam...
Wat eng! Gewoon even langs de HAP. " spuiten "ze het eruit. Als het er nog inzit.
zaterdag 10 juni 2017 om 19:24
Insect in het oor
Wanneer er veel insecten rondvliegen, kan het wel eens gebeuren dat er een vliegje het oor invliegt. In de meeste gevallen zal het insect vanzelf weer naar buiten toe vliegen. Soms kruipt er een insect de gehoorgang in, of zit het vliegje vast in het oor. Insecten kunnen vast komen te zitten in de gehoorgang wanneer er plakkerig oorsmeer in de gehoorgang zit. Ook kruipen sommige insecten het liefst zo ver mogelijk in het oor, opzoek naar een schuilplaats.
Door wat lauwe olie of lauw water in het oor te gieten, zal het insect verdrinken. Daarna kan het hoofd scheef worden gehouden, waardoor de olie of het water tezamen met het insect eruit zal lopen. Een wesp of bij in het oor kan soms uit angst of paniek gaan steken. Een bij laat zijn angel in de huid van het oor achter: deze angel moet verwijderd worden!
Ga bij een wespen of bijensteek in het oor altijd even langs een arts. Het oor zal gaan opzwellen als gevolg van de steek. In sommige gevallen zal er een ernstige allergische reactie optreden.Insect in het oor
Wanneer er veel insecten rondvliegen, kan het wel eens gebeuren dat er een vliegje het oor invliegt. In de meeste gevallen zal het insect vanzelf weer naar buiten toe vliegen. Soms kruipt er een insect de gehoorgang in, of zit het vliegje vast in het oor. Insecten kunnen vast komen te zitten in de gehoorgang wanneer er plakkerig oorsmeer in de gehoorgang zit. Ook kruipen sommige insecten het liefst zo ver mogelijk in het oor, opzoek naar een schuilplaats.
Door wat lauwe olie of lauw water in het oor te gieten, zal het insect verdrinken. Daarna kan het hoofd scheef worden gehouden, waardoor de olie of het water tezamen met het insect eruit zal lopen. Een wesp of bij in het oor kan soms uit angst of paniek gaan steken. Een bij laat zijn angel in de huid van het oor achter: deze angel moet verwijderd worden!
Ga bij een wespen of bijensteek in het oor altijd even langs een arts. Het oor zal gaan opzwellen als gevolg van de steek. In sommige gevallen zal er een ernstige allergische reactie optreden.
Ga bij een wespen of bijensteek in het oor altijd even langs een arts. Het oor zal gaan opzwellen als gevolg van de steek. In sommige gevallen zal er een ernstige allergische reactie optreden.Insect in het oor
Ga bij een wespen of bijensteek in het oor altijd even langs een arts. Het oor zal gaan opzwellen als gevolg van de steek. In sommige gevallen zal er een ernstige allergische reactie optreden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 10 juni 2017 om 19:25
Ik denk dat hij zich een weg naar binnen heeft gevreten dwars door het trommelvlies, of misschien had je er al een gaatje in dat kan. Maar de kans is groter dat hij weer naar buiten is gekropen.ThunderassMan schreef: ↑10-06-2017 19:19HELP! DRAMA! PANIEK!
Maar het lijkt me geen pretje zeg.
zaterdag 10 juni 2017 om 19:26
Een horzel lijkt me te groot om -levend- helemaal binnenin je oor te kruipen.
Een hoornaar (of hoe je t schrijft) helemaal. Das me nogal een joekel.
Maar wat Ana-isabel zegt, ff uitspuiten?
Een hoornaar (of hoe je t schrijft) helemaal. Das me nogal een joekel.
Maar wat Ana-isabel zegt, ff uitspuiten?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 10 juni 2017 om 19:47
Trommelvliesmaagd? Weetikveel. De eerste keer dat ik aan oorale seks deed, kwam er geen bloed uit in ieder geval.
zaterdag 10 juni 2017 om 19:50
Thanks Nouschi. Ik ben weer iets gerustgesteld. Ik heb m'n oor al langdurig vol laten lopen onder de douche en aan het wattenstaafje kleefde geen insectenlijkje. Ik denk nu wel dat die de weg naar buiten heeft gevonden. Gelukkig.
Ik ben doorgaans de nuchterheid zelve, maar dit leverde toch paniekgedachten op.
Ik ben doorgaans de nuchterheid zelve, maar dit leverde toch paniekgedachten op.
zaterdag 10 juni 2017 om 19:50
ThunderassMan schreef: ↑10-06-2017 19:47Trommelvliesmaagd? Weetikveel. De eerste keer dat ik aan oorale seks deed, kwam er geen bloed uit in ieder geval.
Dan zit je trommelvlies nog goed
zaterdag 10 juni 2017 om 19:51
Graag gedaan he! Tssss...ThunderassMan schreef: ↑10-06-2017 19:50Thanks Nouschi. Ik ben weer iets gerustgesteld. Ik heb m'n oor al langdurig vol laten lopen onder de douche en aan het wattenstaafje kleefde geen insectenlijkje. Ik denk nu wel dat die de weg naar buiten heeft gevonden. Gelukkig.
zaterdag 10 juni 2017 om 19:53
Nee, ik ga niet googlen. En al helemaal niet op afbeeldingen.
Ik had ook al een spuitbus lucht (van de action) tegen mijn oor gezet. Helaas hielp dat niet.
zaterdag 10 juni 2017 om 19:54
Ik zou er bloednerveus van worden...ThunderassMan schreef: ↑10-06-2017 19:53Nee, ik ga niet googlen. En al helemaal niet op afbeeldingen.
Ik had ook al een spuitbus lucht (van de action) tegen mijn oor gezet. Helaas hielp dat niet.
zaterdag 10 juni 2017 om 19:56
Niet zo ongeduldig jij.
Ik reageer gewoon in de verkeerde volgorde.
Dat komt vast omdat Het Beest aan mijn goede-volgorde-hersencellen is begonnen.
zaterdag 10 juni 2017 om 19:58
Ja, precies.
Maar niet iedereen heeft een budget van max. 3 ton natuurlijk.
Het hele budget van die TO is niet bekend.
Kan ze voor haar budget alleen terecht in een flat in Osdorp of Geuzenveld dan denk ik ook, lijkt me niks maar heb je geld genoeg om bijvoorbeeld het huis van mijn vriendin aan de Plantage Muidergracht te kopen (naast Artis dus), dan zou ik geen seconde twijfelen.
zaterdag 10 juni 2017 om 19:59
Dat werd ik dan ook na een paar minuten.........
zaterdag 10 juni 2017 om 20:02
VergevenThunderassMan schreef: ↑10-06-2017 19:56Niet zo ongeduldig jij.![]()
Ik reageer gewoon in de verkeerde volgorde.
Dat komt vast omdat Het Beest aan mijn goede-volgorde-hersencellen is begonnen.
zaterdag 10 juni 2017 om 20:03
zaterdag 10 juni 2017 om 20:03
Dit. Vertrouwen is goed, controle is beter.