Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 10 juni 2017 om 20:05
Vind het al knap dat je het beestje bij de naam kunt noemenLady_Voldemort schreef: ↑10-06-2017 20:03Ik heb een keer een meikever in mijn oor gehad. Mijn god, wat een teringherrie maakt zo'n beest. Ik schrok me dood.
En dochter had diezelfde lente een meikever in haar onderbroek. Ze was pas twee, maar ze heeft de hele camping bij mekaar gegild.
Kortom, ik heb het niet zo meer op meikevers.
Bij mij valt alles onder de categorie " beestje".
zaterdag 10 juni 2017 om 20:08
Ik vind de meeste beestjes wel leuk. Behalve meikevers dus.Ana_Isabel_ schreef: ↑10-06-2017 20:05Vind het al knap dat je het beestje bij de naam kunt noemen![]()
Bij mij valt alles onder de categorie " beestje".
En van die hoornaars, die vind ik ook niet leuk. Eén keer een hoornaar gespot, in het toiletgebouw van de camping. Gekrijst heb ik. Terwijl ik toch wel wat gewend was want we hadden dat jaar een vreselijke wespenplaag en ik was nog hoogzwanger ook.
zaterdag 10 juni 2017 om 20:08
Welke?Lady_Voldemort schreef: ↑10-06-2017 20:04Gaan jullie morgen trouwens nog wat leuks doen? Wij gaan naar het Openluchtmuseum![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 10 juni 2017 om 20:09
Nee, een meikever kan het vandaag niet geweest zijn, uiteraard.Lady_Voldemort schreef: ↑10-06-2017 20:03Ik heb een keer een meikever in mijn oor gehad. Mijn god, wat een teringherrie maakt zo'n beest. Ik schrok me dood.
En dochter had diezelfde lente een meikever in haar onderbroek. Ze was pas twee, maar ze heeft de hele camping bij mekaar gegild.
Kortom, ik heb het niet zo meer op meikevers.
Niettemin was de teringherrie wss hetzelfde.
zaterdag 10 juni 2017 om 20:18
zaterdag 10 juni 2017 om 20:23
Taalkundig heeft ze absoluut gelijk, maar het klinkt niet. Welke van de vele openluchtmusea? zou je kunnen zeggen.Lady_Voldemort schreef: ↑10-06-2017 20:18Als je er 'openluchtmuseum' achter zet piep je wel anders, dus taalkundig heeft Ren gelijk. Hoewel ik ook 'welke' zou hebben gezegd, want 'welk' als losse vraag klinkt inderdaad niet.
Nu klinkt alles ineens raar
nouschi wijzigde dit bericht op 10-06-2017 20:24
0.12% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 10 juni 2017 om 20:25
JaRenaissance_ schreef: ↑10-06-2017 20:24Haha, irritant als dat gebeurt, dat heb ik ook wel eens. Meestal met de normaalste woorden.![]()
zaterdag 10 juni 2017 om 20:40
Nu had ik ooit een vriendin die een budget van een miljoen had.Eleonora-1 schreef: ↑10-06-2017 19:58Ja, precies.
Maar niet iedereen heeft een budget van max. 3 ton natuurlijk.
Het hele budget van die TO is niet bekend.
Kan ze voor haar budget alleen terecht in een flat in Osdorp of Geuzenveld dan denk ik ook, lijkt me niks maar heb je geld genoeg om bijvoorbeeld het huis van mijn vriendin aan de Plantage Muidergracht te kopen (naast Artis dus), dan zou ik geen seconde twijfelen.
En die.zei dat amsterdam heel lastig is. Of je zit met een rare tuin of de tuin ligt op het noorden. Of het huis is gek ingedeeld.
Of je moet er nog veel aan doen. Zij zijn buiten ansterdam gaan wonen.
Overal was wat mee vonden ze.
zaterdag 10 juni 2017 om 21:10
zaterdag 10 juni 2017 om 21:43
Maar wel een junikever of een rozenkever.ThunderassMan schreef: ↑10-06-2017 20:09Nee, een meikever kan het vandaag niet geweest zijn, uiteraard.
Niettemin was de teringherrie wss hetzelfde.
Meikever:

Junikever:

Rozenkever: