Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
De nieuwe reclame van Sanex. Blabla parfum, blabla parabenen. Beter voor de planeet.... en dan staat er een hoog zwangere te Sanexen.
Zo'n baby, da's pas slecht voor de planeet!
Alle reacties Link kopieren
Die dansende knul van Maoam snoep. Nou is Maoam volgens mij sowieso een soort van chemisch zacht plastictroepspul, maar waarom ze een soort van 'nerd' laten dansen ontgaat me helemaal. Ik snap die reclame niet.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
Cuques schreef:
02-06-2017 21:39
En nog een, ik weet niet eens van welk bedrijf. Denk een telefoonaanbieder. Zo'n hyperdepieper nerd-type die met zijn vrienden op reis is en elke 2 seconden een selfie van hen maakt. Dan roept hij telkens iets, wat ik nooit versta. 'Geduld! Geduld! Geduld!' dacht ik eerst. Hoezo geduld?? Zo'n langzame verbinding? Het blijkt 'Gedeeld' te zijn. Heuuuuuul irritant. Sowieso zet ik al een tijdje het geluid op stil als er reclames opkomen... Wat een rust.
ik heb áltijd de afstandsbediening onder handbereik. Geluid gaat patsboem uit bij de reclame. Bijvoorbeeld die stem van dat mensch van de Kruitvatreclame gaat mij door merg en been... (ik denk daar hele lelijke dingen bij)
Die TUC reclame ...

Jongen opent een pak TUCs, gooit deze in een schaal, en als hij naar beneden kijkt ziet hij dat de schaal al compleet leeggevreten is. En als hij de laatste TUC uit de verpakking wil pakken wordt die ook nog van hem afgepakt door die tuthola met zo'n zelfvoldane grijns op haar gezicht :-[

En die reclame met Renate voor Finley.
Was die bloedirritante reclame met haar man Winston niet genoeg voor die schnabbelaar? :roll:
Meest irritant op dit moment is de reclamebanner die de knop 'direct naar beneden' boven aan deze pagina bedekt. :whip:
De reclames van de Plus, ik kan die stem echt niet verdragen. En die reclames van incentro.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Dick is 75 jaar

"Hoelang doet u hier al boodschappen?"

"Zolang als de winkel er is en ik hier al kom" :wtf:
Later is nu
SinDudas schreef:
12-06-2017 10:31
Meest irritant op dit moment is de reclamebanner die de knop 'direct naar beneden' boven aan deze pagina bedekt. :whip:
nog geen adblocker geïnstalleerd?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
De reclame van Dirk is ook heel irritant geworden.
pokkewijf schreef:
11-06-2017 23:27
ik heb áltijd de afstandsbediening onder handbereik. Geluid gaat patsboem uit bij de reclame. Bijvoorbeeld die stem van dat mensch van de Kruitvatreclame gaat mij door merg en been... (ik denk daar hele lelijke dingen bij)
Jaaaa... ik vond Hadewych Minis (excuus voor evt spelfouten) altijd best leuk, tot ik erachter kwam dat ZIJ de bron is van dit kwaad...
Nog eentje, net op de radio: 'Lang zal Peugeot 308 leven'. Gezongen door van die quasi-stoere kerels en degene die de tekst schreef, is er nét niet helemaal in geslaagd om het aantal lettergrepen aan te passen op het liedje :hamer:
Ik hoop toch dat ze hier geen geld voor hebben betaald...
De reclame voor een toiletblok. "Want mamma beschermt jullie". Mijn broek zakt er van af. Moeders die hun kroost naar een wc laten gaan waar niet zo'n overbodig blok in hangt wordt weer een levensgroot schuldgevoel aangepraat.
De radio reclame van Vodafone .... Die verdient gewoon een Loden Leeuw (als dat kan)

Tijl is op tv al niet grappig, maar in die reclames is hij helemaal een l*l! :puh:
Oh ik heb wel een lijstje:
1.Irritante stem en manier van spreken van dat kruitvat mokkel.
2. Alle vodafone reclames
3. Alle jumbo reclames en dan met name dat het gezin zingt
4. Haribo reclame met volwassenen met kinder stemmen
5. Vaginale schimmel middeltje reclame

En dit allemaal in willekeurige volgorde :proud:
Ik weet niet hoe snel ik naar de afstandsbediening moet duiken als die gruwelijke Jumbo reclame voorbij komt waarbij ze allemaal in zingen uitbarsten ("als de zon schijnt").
Echt, verschrikkelijk.
Nothing happens for a reason
amarna schreef:
13-06-2017 14:03
De reclame voor een toiletblok. "Want mamma beschermt jullie". Mijn broek zakt er van af. Moeders die hun kroost naar een wc laten gaan waar niet zo'n overbodig blok in hangt wordt weer een levensgroot schuldgevoel aangepraat.
Ik dacht: je kunt ze ook leren de wc-pot niet af te likken.
De Nissan Micra reclame met een onverstaanbaar liedje. Ik versta steeds 'burn me on time' (graag voordat ik een Micra wil aanschaffen). Het nummer blijkt Bonnie and Clyde te heten.

En die griet die de Teisseire siroop aanprijst met iets teveel sssss. Teisssseire sssssiroop met nul prossssent ssssssuiker. Ik denk dat zij ook de love ssssseksssss love Dureksssssss heeft ingesproken.
Die van de ABN app. Hij is dé pot (hij heeft de pot, dan toch zeker) maar die is leeg.. dan vul ik 'm wel aan. *insertkotssmiley*
Later is nu
Elvisfan schreef:
13-06-2017 18:12
De Nissan Micra reclame met een onverstaanbaar liedje. Ik versta steeds 'burn me on time' (graag voordat ik een Micra wil aanschaffen). Het nummer blijkt Bonnie and Clyde te heten.

En die griet die de Teisseire siroop aanprijst met iets teveel sssss. Teisssseire sssssiroop met nul prossssent ssssssuiker. Ik denk dat zij ook de love ssssseksssss love Dureksssssss heeft ingesproken.
Ik dacht; Turn me on, Clive!
Een onlogische reclame van Specsavers:

Strandwacht rent de zee in om een drenkeling te redden. Komt met een zeehond in zn armen terug, want hij had zijn bril niet op.
Een strandwacht met een bril? Die bril ben je toch na 3 zwemslagen onder water kwijt?
Elvisfan schreef:
13-06-2017 18:12

Love ssssekssss love Durekssssss gelukkig al heel lang niet meer gehoord! Wat heb ik me geërgerd aan die fluittoon in de SSSSS (6)
Hugh-Jazz schreef:
13-06-2017 18:03
Ik dacht: je kunt ze ook leren de wc-pot niet af te likken.
Idd, veel effectiever. :proud:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
De reclame voor één of ander musical die Vamos heet. Wat zegt dan ene mens nou aan het eind? Ik versta "Dat is bah". En waarom moeten wij dat hilarisch vinden?
Ik vind hier dingen van.
Die nieuwe reclame van BEN met #Ananas :confused: :confused: :confused: ... ZO slecht :facepalm:
Ik haat de reclame voor die huidcreme of wat het ook is genaamd Bioré want ik denk steeds dat ze diarree zeggen. En die van dat kind en die vader met die auto app. "Je downloadt even de auto app en dan weet je echt alles over je auto! Easy." en dat die vader dat dan herhaalt. KOTS

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven