Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Sabeltandcavia schreef:
14-06-2017 20:46
De reclame voor één of ander musical die Vamos heet. Wat zegt dan ene mens nou aan het eind? Ik versta "Dat is bah". En waarom moeten wij dat hilarisch vinden?
Hier versta ik ook helemaal niks van, laat staan dat ik de clou snap.
Je begrijpt niet dat de reclame/musicalmakers zélf niet door hebben dat dit spotje onverstaanbaar is hè?
Lijkt me trouwens een zeer flauwe musical.
Alle reacties Link kopieren
Haribo kindermix. WaaRbij volwassenen worden nagesynchroiseerd door kinderen. Vre-se-lijk. "Ik ben een ninjaaaaa".
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Taralina schreef:
17-06-2017 01:08
Hier versta ik ook helemaal niks van, laat staan dat ik de clou snap.
Je begrijpt niet dat de reclame/musicalmakers zélf niet door hebben dat dit spotje onverstaanbaar is hè?
Lijkt me trouwens een zeer flauwe musical.
Ik versta 'dat is Bart' :confused:
zand-korrel schreef:
19-06-2017 13:50
Ik versta 'dat is Bart' :confused:
geen duidelijke reclame dus...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik weet nog steeds niet hoe die hulphond heet van dat jongetje met gedragsproblemen. Seddo, Shadow, Sebbo.
De Dyson big ball stofzuiger... De stofzuiger die zichzelf overeind zet zodat je geen oponthoud hebt tijdens de schoonmaak. Hoeveel tijd heb ik mijn leven al verspild met het rechtop zetten van mijn stofzuiger? Ik durf het niet uit te rekenen o_o
dianaf schreef:
19-06-2017 14:58
geen duidelijke reclame dus...
Ik denk dat het een urn is met as en dat was Bart. Alleen wat er grappig aan is zie ik niet.
nerdopviva schreef:
19-06-2017 15:17
Ik weet nog steeds niet hoe die hulphond heet van dat jongetje met gedragsproblemen. Seddo, Shadow, Sebbo.
Sebbo
Frankly my dear, I don"t give a damn
Nivea sun. Spaart je kleding. Ook ik heb al honderden kledingstukken weggegooid vanwege zonnebrandmiddelvlekken. 😎😆
Die enge modellen uit de Marc Cain reclame.
Enge koppen, enge kapsels, enge bewegingen
amarna schreef:
21-06-2017 07:36
Nivea sun. Spaart je kleding. Ook ik heb al honderden kledingstukken weggegooid vanwege zonnebrandmiddelvlekken. 😎😆
Ik dacht echt bij die reclame, gebeurd dat echt. Er gaat een wereld voor mij open.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
SweetFirefly schreef:
19-06-2017 13:21
Haribo kindermix. WaaRbij volwassenen worden nagesynchroiseerd door kinderen. Vre-se-lijk. "Ik ben een ninjaaaaa".

Die vind ik juist grappig
De reclames die momenteel op de radio te horen zijn van Opel, om onpasselijk van te worden ze doen de gekste uitspraken om maar een auto te verkopen.
En het dan ook nog hebben over Duitse technologie !! ze weten denk ik nog niet dat Opel sinds kort geen Opel meer heet maar Peugeot, dus Franse technologie.
Cz, van die ouwe knar op de racefiets
Komt zooooo vaak voorbij
Jumbooo...met dat vals zingende kereltje. Hè, nou heb ik het liedje weer in mijn hoofd. :thunder:
De meeste reclames zijn irritant, maar wat ik echt erg vind zijn al die stompzinnige dansjes in reclamespotjes. Vooral die reclame van contactloos betalen.
Die blije oral-B-mevrouw in de tandartsstoel die ons vertelt dat we een elektrische tandenborstel moeten kopen die is "geïnspireerd door tandartsen" :mad:
SallySpectra schreef:
27-06-2017 20:22
Die blije oral-B-mevrouw in de tandartsstoel die ons vertelt dat we een elektrische tandenborstel moeten kopen die is "geïnspireerd door tandartsen" :mad:
Ja die is verschrikkelijk.
2Italy2 schreef:
23-06-2017 13:05
Jumbooo...met dat vals zingende kereltje. Hè, nou heb ik het liedje weer in mijn hoofd. :thunder:
Alles ziet er mooier uit als de zon schijnt :facepalm:
pokkewijf schreef:
11-06-2017 23:27
ik heb áltijd de afstandsbediening onder handbereik. Geluid gaat patsboem uit bij de reclame. Bijvoorbeeld die stem van dat mensch van de Kruitvatreclame gaat mij door merg en been... (ik denk daar hele lelijke dingen bij)
Dit. Ik krijg echt moordneigingen bij die stem. Dat geschreeuw ook: moet dat nou? Vre-se-lijk gewoon.

Het irritante deuntje van Stella Fietsen met Anita Witzier ('Stellaaaaaaaaaaa') is op dit moment voor mij een goede tweede, maar dat komt denk ik vooral omdat ie de laatste tijd veel te vaak wordt uitgezonden.
Xervy schreef:
27-06-2017 20:56
Alles ziet er mooier uit als de zon schijnt :facepalm:
Ik ben benieuwd.
Zal binnenkort eens buiten schijten als de zon schijnt en bestuderen of deze stelling opgaat.
kinderen groeien op in hun eigen tijd. Tot die tijd is er drynite
Kan iemand mij dat uitleggen?
Als ik het goed begrijp krijgen ze drynite en zo gauw ze op gaan groeien is het hun eigen tijd en hebben ze die niet meer nodig
Maar in wie zijn tijd leven ze tot die tijd?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik braak echt van die nieuwste van Albert Heijn, met die idioot die een soort fitness goeroe speelt. Echt te erg voor woorden. Opgepompte griezel en weer van die foute baggermuziek. Bah bah bah.
hamaika schreef:
14-07-2017 08:08
Ik braak echt van die nieuwste van Albert Heijn, met die idioot die een soort fitness goeroe speelt. Echt te erg voor woorden. Opgepompte griezel en weer van die foute baggermuziek. Bah bah bah.

Ik wilde het net typen maar je was me al voor. Helemaal met je eens!
Kwebbeltje91 schreef:
14-07-2017 08:10
Ik wilde het net typen maar je was me al voor. Helemaal met je eens!
:cheers:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven