Meest irritante reclame - DEEL 2

maandag 8 mei 2017 om 14:02
quote:iceteapeach schreef op 05 mei 2017 @ 10:11:
Ik vind de nieuwe ICI-Paris reclames erg irritant. Wat dagcreme te maken heeft met een relatie/seks, geen idee.
Toevoeging: de Seriously?-reclames van Heinz.En dat is dan ook nog echt de naam van het product. Wie verzint dat?
Ik vind de nieuwe ICI-Paris reclames erg irritant. Wat dagcreme te maken heeft met een relatie/seks, geen idee.
Toevoeging: de Seriously?-reclames van Heinz.En dat is dan ook nog echt de naam van het product. Wie verzint dat?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 29 mei 2017 om 19:19

maandag 29 mei 2017 om 20:25
Ja die inderdaad!
Net iets te 'perfect' allemaal, alsof ze zo leuk over willen komen.
Was er een aantal jaar geleden niet zo'n reclame met Tooske en Bastiaan Ragas?
Die reclames van Tele2 worden ook steeds irritanter.

woensdag 31 mei 2017 om 09:58
woensdag 31 mei 2017 om 10:53
Als ik zo'n grote, krakende hap uit een Magnum neem, ligt alle chocola op de grond. In reclames gebeurt dat nóóit!
donderdag 1 juni 2017 om 12:20
Nu irriteer ik me ook aan haar plukjes.SallySpectra schreef: ↑30-05-2017 08:51Ik kan maar steeds niet wennen aan dat kapsel van Anky van Ikea. Ontzettend scheef. Het zal de bedoeling zijn geweest, tenminste dat hoop ik voor Anky, maar ik erger me wild aan al die rare plukjes.
Ze heeft sowieso een irritant hoofd
Frankly my dear, I don"t give a damn

vrijdag 2 juni 2017 om 14:36
vrijdag 2 juni 2017 om 21:36
Jaaaaaaaaaaa dankjewel. Gruwel. Ik hoop toch niet dat ze in het echt ook zo klinktAnAppleADay schreef: ↑01-06-2017 17:28Ik weet niet of ze al genoemd is maar de stem van de vloggende moeder uit de Quaker reclame is echt verschrikkelijk.

vrijdag 2 juni 2017 om 21:39
En nog een, ik weet niet eens van welk bedrijf. Denk een telefoonaanbieder. Zo'n hyperdepieper nerd-type die met zijn vrienden op reis is en elke 2 seconden een selfie van hen maakt. Dan roept hij telkens iets, wat ik nooit versta. 'Geduld! Geduld! Geduld!' dacht ik eerst. Hoezo geduld?? Zo'n langzame verbinding? Het blijkt 'Gedeeld' te zijn. Heuuuuuul irritant. Sowieso zet ik al een tijdje het geluid op stil als er reclames opkomen... Wat een rust.