Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de nieuwe ICI-Paris reclames erg irritant. Wat dagcreme te maken heeft met een relatie/seks, geen idee.

Toevoeging: de Seriously?-reclames van Heinz.
wij slapen nooit.
Ik krijg de rillingen van dat kind op de fiets in de Karvan Cevitam reclame, 'Nu ik je aandacht heb'. Alleen zijn onderlip beweegt als hij praat en verder is hij a) een enge robot of b) platgebotoxt.
quote:iceteapeach schreef op 05 mei 2017 @ 10:11:

Ik vind de nieuwe ICI-Paris reclames erg irritant. Wat dagcreme te maken heeft met een relatie/seks, geen idee.

Toevoeging: de Seriously?-reclames van Heinz.En dat is dan ook nog echt de naam van het product. Wie verzint dat?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Die Robijn reclame met Winston en Renate .... :puh: VRESELIJK!!!!
De reclame van Decathlon. Zo'n jochie wat met een duikbril onder water naar vrouwen/meisjes aan het kijken is die aan het aquajoggen/aquarobics aan het doen zijn.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
KoffieDoosje schreef:
29-05-2017 13:37
Die Robijn reclame met Winston en Renate .... :puh: VRESELIJK!!!!
Ja die inderdaad!
Net iets te 'perfect' allemaal, alsof ze zo leuk over willen komen.
Was er een aantal jaar geleden niet zo'n reclame met Tooske en Bastiaan Ragas?

Die reclames van Tele2 worden ook steeds irritanter.
Sowieso al dat zogenaamde 'hippe' gerap in reclames, nu zelfs tot in de toblerone aan toe. Walgelijk.

En elke dag weer die Trivago kwal erop........ Die het nog steeds zo lastig vind om n hotel te boeken. :facepalm:
Ik kan maar steeds niet wennen aan dat kapsel van Anky van Ikea. Ontzettend scheef. Het zal de bedoeling zijn geweest, tenminste dat hoop ik voor Anky, maar ik erger me wild aan al die rare plukjes.
De nieuwe reclame van magnum.

Een feestje op een dakterras
Een dame die een ijsje neemt (echt.. op een feestje?)
Een engerd, die haar richting oploopt (vind ik dan)
En dan komt er een adelaar aanvliegen en landt op haar blote arm.. Yeah.. right.
Later is nu
Dreamer schreef:
31-05-2017 09:58
De nieuwe reclame van magnum.

Een feestje op een dakterras
Een dame die een ijsje neemt (echt.. op een feestje?)
Een engerd, die haar richting oploopt (vind ik dan)
En dan komt er een adelaar aanvliegen en landt op haar blote arm.. Yeah.. right.
Als ik zo'n grote, krakende hap uit een Magnum neem, ligt alle chocola op de grond. In reclames gebeurt dat nóóit!
Ook dát! Dat ik de stukken chocolade tussen m'n borsten weg moet vissen.
Later is nu
Of uit je witte truitje....... :-$
De reclame van Kruidvat, waarin muziekstukken van Ravel worden aangeprezen in allerlei kleuren en maten.
Ik vind hier dingen van.
hamaika schreef:
31-05-2017 19:52
Of uit je witte truitje....... :-$
Er is natuurlijk een reden dat ik geen wit draag ;)
(en ja, dat ik vaak mors met eten is daar één van)
Later is nu
SallySpectra schreef:
30-05-2017 08:51
Ik kan maar steeds niet wennen aan dat kapsel van Anky van Ikea. Ontzettend scheef. Het zal de bedoeling zijn geweest, tenminste dat hoop ik voor Anky, maar ik erger me wild aan al die rare plukjes.
Nu irriteer ik me ook aan haar plukjes.
Ze heeft sowieso een irritant hoofd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik weet niet of ze al genoemd is maar de stem van de vloggende moeder uit de Quaker reclame is echt verschrikkelijk.
Ik kwam net die reclame nomineren ja. Sowieso is het concept 'Ouder probeert popi jopi te doen met iets uit jongerencultuur' vrij kansloos. Dat had je jaren geleden al. Die plaatsbervangende schaamte als je ma ineens "vet cool!" brulde.
Dreamer schreef:
01-06-2017 09:26
Er is natuurlijk een reden dat ik geen wit draag ;)
(en ja, dat ik vaak mors met eten is daar één van)
Hahahaha zo herkenbaar! En dan altijd chocolade of tomaat of dat soort dingen....
Stess_ schreef:
08-05-2017 13:49
Ik krijg de rillingen van dat kind op de fiets in de Karvan Cevitam reclame, 'Nu ik je aandacht heb'. Alleen zijn onderlip beweegt als hij praat en verder is hij a) een enge robot of b) platgebotoxt.
Dat kind is inderdaad heel eng.
AnAppleADay schreef:
01-06-2017 17:28
Ik weet niet of ze al genoemd is maar de stem van de vloggende moeder uit de Quaker reclame is echt verschrikkelijk.
Jaaaaaaaaaaa dankjewel. Gruwel. Ik hoop toch niet dat ze in het echt ook zo klinkt :bonk: :bonk:
En nog een, ik weet niet eens van welk bedrijf. Denk een telefoonaanbieder. Zo'n hyperdepieper nerd-type die met zijn vrienden op reis is en elke 2 seconden een selfie van hen maakt. Dan roept hij telkens iets, wat ik nooit versta. 'Geduld! Geduld! Geduld!' dacht ik eerst. Hoezo geduld?? Zo'n langzame verbinding? Het blijkt 'Gedeeld' te zijn. Heuuuuuul irritant. Sowieso zet ik al een tijdje het geluid op stil als er reclames opkomen... Wat een rust.
Ja dat is van tele2 volgens mij. Ook een irritante reclame inderdaad!
Dat is vodafone en inderdaad heel irritant.
Later is nu
Oh die reclame van Only for Men is ook heel irritant. Met Hans Kraaij jr is dat volgens mij, een radioreclame. Wat wil hij met die reclames bereiken?
Die goedkope reclame van die op is op voordeelshop met die linker vrouw die kijkt alsof ze psychopatisch is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven