Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-Puss-in-Bootz- schreef:
11-06-2017 22:46
Ja ga het even zitten uitleggen hier.
🤓
yasmijn schreef:
11-06-2017 22:50
🤓
Of heb jij er wel behoefte aan? ;-D
-Puss-in-Bootz- schreef:
11-06-2017 22:54
Of heb jij er wel behoefte aan? ;-D
Omg nee! 🙄😂
Ik vind het best privé hoor als iemand gaat zitten roepen met wie ik allemaal op een ander forum zit. Lijkt me niet aan haar om dat te zeggen of het nu waar is of niet.
_Inkie_ schreef:
11-06-2017 22:59
Ik vind het best privé hoor als iemand gaat zitten roepen met wie ik allemaal op een ander forum zit. Lijkt me niet aan haar om dat te zeggen of het nu waar is of niet.
Eens.
_Inkie_ schreef:
11-06-2017 22:59
Maar het is je Nick en niet je echte naam. Vind je dat erg dan?
Netjes was het niet nee. Dat klopt.
yasmijn schreef:
11-06-2017 23:06
Nee ik vind het niet erg, maar heeeeeeel erg lullig van haar om dat te gaan roepen.
yasmijn schreef:
11-06-2017 23:06
Nee.

Vind jij het okay as jouw nick en andere nicks samen genoemd worden met de verwijzing naar een gesloten forum waar je schrijft?
Dan zijn de poppen aan het dansen denk ik?

Bepaalde dingen zijn etiquette. Hou je daar niet aan, dan moet je zelf maar op de blaren zitten.
_Inkie_ schreef:
11-06-2017 23:08
Nee ik vind het niet erg, maar heeeeeeel erg lullig van haar om dat te gaan roepen.
Ja dat. Het is gebrek aan fatsoen.
Het is aandachttrekkerij. En dat wat je aandacht geeft, groeit. :proud:
anoniem_64f4bbdb2270f wijzigde dit bericht op 11-06-2017 23:13
7.48% gewijzigd
Even afkoelen is wel goed voor haar denk ik.

Hoop ik.
MoirenPhae schreef:
11-06-2017 23:09
Nee.

Vind jij het okay as jouw nick en andere nicks samen genoemd worden met de verwijzing naar een gesloten forum waar je schrijft?
Dan zijn de poppen aan het dansen denk ik?

Bepaalde dingen zijn etiquette. Hou je daar niet aan, dan moet je zelf maar op de blaren zitten.
Eens.

Maar hoevaak wordt er niet geroepen wie met wie een groepje is? Dat gaat al jaren zo. Gokken en concluderen. En nu wordt er ineens voor geband. Dat vind ik raar. Maar fatsoenlijk is het zeker niet om dat te gaan roepen.
-Puss-in-Bootz- schreef:
11-06-2017 23:12
Even afkoelen is wel goed voor haar denk ik.

Hoop ik.
Dat zeker.
yasmijn schreef:
11-06-2017 23:13
Eens.

Maar hoevaak wordt er niet geroepen wie met wie een groepje is? Dat gaat al jaren zo. Gokken en concluderen. En nu wordt er ineens voor geband. Dat vind ik raar. Maar fatsoenlijk is het zeker niet om dat te gaan roepen.
Roepen dat is wat anders dan doelbewust info van ergens anders hier neerzetten.
BridgetteDubois schreef:
11-06-2017 23:11
Het is aandachttrekkerij. En dat wat je aandacht geeft, groeit. :proud:
Dat denk ik ook.
yasmijn schreef:
Eens.

Hm ja maar nu was het heel gericht van die en die en die zitten samen op een besloten forum in plaats van dat in het wilde weg geroeptoeter.
Oh wat Moi zegt :biggrin:
-Puss-in-Bootz- schreef:
11-06-2017 23:15
Oh wat Moi zegt :biggrin:
Ja dat dus :wtf:
MoirenPhae schreef:
Roepen dat is wat anders dan doelbewust info van ergens anders hier neerzetten.
Daar heb je gelijk in. Ze deed het erom. Vrij puberaal gedrag. Maar goed, geen aandacht meer zoals BD al zei.

Iemand nog wat leuks gedaan vandaag? Ik was een dagje sauna met de man. Alhoewel ik geen sauna vanbinnen heb gezien, heerlijk liggen lezen bij het buitenbad en gebubbeld, gezwommen, hapjes en drankjes.
yasmijn schreef:
11-06-2017 23:17
Daar heb je gelijk in. Ze deed het erom. Vrij puberaal gedrag. Maar goed, geen aandacht meer zoals BD al zei.

Iemand nog wat leuks gedaan vandaag? Ik was een dagje sauna met de man. Alhoewel ik geen sauna vanbinnen heb gezien, heerlijk liggen lezen bij het buitenbad en gebubbeld, gezwommen, hapjes en drankjes.
Ik ben naar museum Beeld en Geluid geweest in Hilversum.
Was echt heel erg leuk.
Ik heb weereens kittens geknepen gekeken.

Same old same old.
-Puss-in-Bootz- schreef:
11-06-2017 23:14
Hm ja maar nu was het heel gericht van die en die en die zitten samen op een besloten forum in plaats van dat in het wilde weg geroeptoeter.
Ik kan zelf niet eens bijhouden op hoeveel besloten forums en appgroepjes zit dus soms is het wel handig als iemand weer eens wat roept over groepjes want dan gaat mij weer een lampje branden dat ik ergens moet kijken 😂
Wat drijft filee dan zo dat ze dat doet? Tijdje geleden had ze ook al zoiets gedaan.
yasmijn schreef:
11-06-2017 23:17

Gewandeld en gestoeid met de plattegrond van de nieuwbouw want morgen naar de interieurarchitect. (die krijg je bij het project :P )
-Puss-in-Bootz- schreef:
11-06-2017 23:19
Ik heb weereens kittens geknepen gekeken.

Same old same old.
Saai

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven