Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 11 juni 2017 om 22:50
zondag 11 juni 2017 om 22:56
zondag 11 juni 2017 om 23:06
Maar het is je Nick en niet je echte naam. Vind je dat erg dan?
Netjes was het niet nee. Dat klopt.
zondag 11 juni 2017 om 23:09
Nee.
Vind jij het okay as jouw nick en andere nicks samen genoemd worden met de verwijzing naar een gesloten forum waar je schrijft?
Dan zijn de poppen aan het dansen denk ik?
Bepaalde dingen zijn etiquette. Hou je daar niet aan, dan moet je zelf maar op de blaren zitten.
zondag 11 juni 2017 om 23:13
Eens.MoirenPhae schreef: ↑11-06-2017 23:09Nee.
Vind jij het okay as jouw nick en andere nicks samen genoemd worden met de verwijzing naar een gesloten forum waar je schrijft?
Dan zijn de poppen aan het dansen denk ik?
Bepaalde dingen zijn etiquette. Hou je daar niet aan, dan moet je zelf maar op de blaren zitten.
Maar hoevaak wordt er niet geroepen wie met wie een groepje is? Dat gaat al jaren zo. Gokken en concluderen. En nu wordt er ineens voor geband. Dat vind ik raar. Maar fatsoenlijk is het zeker niet om dat te gaan roepen.
Dat zeker.
Roepen dat is wat anders dan doelbewust info van ergens anders hier neerzetten.
zondag 11 juni 2017 om 23:14
Dat denk ik ook.BridgetteDubois schreef: ↑11-06-2017 23:11Het is aandachttrekkerij. En dat wat je aandacht geeft, groeit.![]()
zondag 11 juni 2017 om 23:14
Hm ja maar nu was het heel gericht van die en die en die zitten samen op een besloten forum in plaats van dat in het wilde weg geroeptoeter.
zondag 11 juni 2017 om 23:17
Daar heb je gelijk in. Ze deed het erom. Vrij puberaal gedrag. Maar goed, geen aandacht meer zoals BD al zei.MoirenPhae schreef: ↑11-06-2017 23:13Roepen dat is wat anders dan doelbewust info van ergens anders hier neerzetten.
Iemand nog wat leuks gedaan vandaag? Ik was een dagje sauna met de man. Alhoewel ik geen sauna vanbinnen heb gezien, heerlijk liggen lezen bij het buitenbad en gebubbeld, gezwommen, hapjes en drankjes.
zondag 11 juni 2017 om 23:18
Ik ben naar museum Beeld en Geluid geweest in Hilversum.yasmijn schreef: ↑11-06-2017 23:17Daar heb je gelijk in. Ze deed het erom. Vrij puberaal gedrag. Maar goed, geen aandacht meer zoals BD al zei.
Iemand nog wat leuks gedaan vandaag? Ik was een dagje sauna met de man. Alhoewel ik geen sauna vanbinnen heb gezien, heerlijk liggen lezen bij het buitenbad en gebubbeld, gezwommen, hapjes en drankjes.
Was echt heel erg leuk.
zondag 11 juni 2017 om 23:19
Ik kan zelf niet eens bijhouden op hoeveel besloten forums en appgroepjes zit dus soms is het wel handig als iemand weer eens wat roept over groepjes want dan gaat mij weer een lampje branden dat ik ergens moet kijken-Puss-in-Bootz- schreef: ↑11-06-2017 23:14Hm ja maar nu was het heel gericht van die en die en die zitten samen op een besloten forum in plaats van dat in het wilde weg geroeptoeter.
zondag 11 juni 2017 om 23:20
Gewandeld en gestoeid met de plattegrond van de nieuwbouw want morgen naar de interieurarchitect. (die krijg je bij het projectyasmijn schreef: ↑11-06-2017 23:17Daar heb je gelijk in. Ze deed het erom. Vrij puberaal gedrag. Maar goed, geen aandacht meer zoals BD al zei.
zondag 11 juni 2017 om 23:20
Saai-Puss-in-Bootz- schreef: ↑11-06-2017 23:19Ik heb weereens kittens geknepen gekeken.
Same old same old.