Seksklets, deel 60

zaterdag 10 juni 2017 om 10:55
En zo werkt dat. Veel mannen koppelen hun lul nou eenmaal aan hun 'aantrekkelijkheid'. Daarom zijn over het algemeen mannen daar veel meer mee bezig dan vrouwen. En dan ligt het ook voor de hand voor vrouwen om daar een compliment over te maken. Zeggen dat je een 'enorm lekkere lul hebt' is voor de meeste mannen gewoon 1 op 1 een bevestiging dat ze aantrekkelijk zijn EN goed kunnen neuken. Zo makkelijk is dat.
Beetje jammer dat het dan ook weer door diezelfde mannen vaak weer wordt omgedraaid: 'Kijk ik heb een flinke lul, wil je 'm zien? Zodra je die ziet zal je me wezenloos aantrekkelijk vinden en er van overtuigd zijn dat ik waanzinnig kan neuken.
Zien? Zien? Zien?'

zaterdag 10 juni 2017 om 11:48
Vroeger gooide ik quasi nonchalant mijn Mercedes sleutels op de bar (wisten zij veel dat het van een ouwe Vito was).
Tegenwoordig laat ik terloops een pakje XL-condooms op de grond vallen als ik mijn Donald Duck zakdoek pak en wacht ik tot de dames om me heen spontaan van hun kruk glijden.
Ik heb er nog net zo weinig succes mee als toen maar ik hou vol. Er komt vast een dag waarop een wereldwijde epidemie alle vrouwen in weerloze sexzombies verandert.
Tegenwoordig laat ik terloops een pakje XL-condooms op de grond vallen als ik mijn Donald Duck zakdoek pak en wacht ik tot de dames om me heen spontaan van hun kruk glijden.
Ik heb er nog net zo weinig succes mee als toen maar ik hou vol. Er komt vast een dag waarop een wereldwijde epidemie alle vrouwen in weerloze sexzombies verandert.

zaterdag 10 juni 2017 om 11:58
...en waar kan ik beter afwachten op de eerste signalen van deze seks-apocalyps, dan op het viva-forum?

zaterdag 10 juni 2017 om 13:56
zondag 11 juni 2017 om 09:28
Willem is backaatjuhh123 schreef: ↑10-06-2017 13:56Deed ik ook altijd maar het domme van mij was dat ik altijd vergat eerst mijn brommerhelm af te zetten voordat ik naar binnen ging.
Die avonden eindigden voor mij dan ook steevast in solosex

Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.

zondag 11 juni 2017 om 09:30
aatjuhh123 schreef: ↑10-06-2017 13:56Deed ik ook altijd maar het domme van mij was dat ik altijd vergat eerst mijn brommerhelm af te zetten voordat ik naar binnen ging.
Die avonden eindigden voor mij dan ook steevast in solosex
Solex
woensdag 14 juni 2017 om 07:19
Dus je man heeft een dunne en bij het nemen van de minnaars ben je die dikkere pikken tegen het lijf gelopen en ontdek je hoe lekker ze je opvullen. Dat zal vooral de eerste keren een geweldige belevenis zijn geweest, na jaren van eentje die er zo in glijdt komt er dan ineens eentje die je echt naar binnen voelt komen, een olifant in een te klein hok.

woensdag 14 juni 2017 om 08:53
Kudos voor je voorstellend vermogenGijsdeGoede schreef: ↑14-06-2017 07:19Dus je man heeft een dunne en bij het nemen van de minnaars ben je die dikkere pikken tegen het lijf gelopen en ontdek je hoe lekker ze je opvullen. Dat zal vooral de eerste keren een geweldige belevenis zijn geweest, na jaren van eentje die er zo in glijdt komt er dan ineens eentje die je echt naar binnen voelt komen, een olifant in een te klein hok.

woensdag 14 juni 2017 om 11:06
Veel vrouwen (op leeftijd) vergeten dat ze dat "opgevuld" gevoel ook zelf kunnen opwekken door hun bekkenbodemspieren strak te houden...maar dat vinden ze meestal te veel werk..dus moeten de wat dikkere exemplaren erbij komen om toch dat zelfde gevoel te krijgen... zelfde ongeveer waarom wij de wat jongere uitzoeken

you can't handle the truth

woensdag 14 juni 2017 om 11:41
Hoe dichter bij de ....Jack_Off schreef: ↑14-06-2017 11:06Veel vrouwen (op leeftijd) vergeten dat ze dat "opgevuld" gevoel ook zelf kunnen opwekken door hun bekkenbodemspieren strak te houden...maar dat vinden ze meestal te veel werk..dus moeten de wat dikkere exemplaren erbij komen om toch dat zelfde gevoel te krijgen... zelfde ongeveer waarom wij de wat jongere uitzoeken![]()

woensdag 14 juni 2017 om 12:10
Het werk laat ik aan de man overJack_Off schreef: ↑14-06-2017 11:06Veel vrouwen (op leeftijd) vergeten dat ze dat "opgevuld" gevoel ook zelf kunnen opwekken door hun bekkenbodemspieren strak te houden...maar dat vinden ze meestal te veel werk..dus moeten de wat dikkere exemplaren erbij komen om toch dat zelfde gevoel te krijgen... zelfde ongeveer waarom wij de wat jongere uitzoeken![]()

Dit is mijn motto