Vriendschap met mannen
dinsdag 13 juni 2017 om 14:41
Ik open hier een topic over omdat ik niet de andere to topic wil vervuilen.
Iemand zei dat het onmogelijk is als je met mannen bevriend bent ze zijn altijd uit op een relatie/seks. Ik had gezegd dat het onzin is ik heb namelijk zelf mannelijke vrienden/collega's. Ik heb het reuze gezellig met ze, ik kan beter met mannen dan met vrouwen.
Wat vinden jullie?
Iemand zei dat het onmogelijk is als je met mannen bevriend bent ze zijn altijd uit op een relatie/seks. Ik had gezegd dat het onzin is ik heb namelijk zelf mannelijke vrienden/collega's. Ik heb het reuze gezellig met ze, ik kan beter met mannen dan met vrouwen.
Wat vinden jullie?
anoniem_319283 wijzigde dit bericht op 13-06-2017 14:47
0.70% gewijzigd
dinsdag 13 juni 2017 om 16:22
Niet dat ik weet ze hebben een vrouw en kinderen.
dinsdag 13 juni 2017 om 16:24
Ik heb best wat vriendschappen gehad met mannen. Maar ik denk dat er zeker kerels bij zaten die wel meer wilden. Toch hebben ze me nooit een ongemakkelijk gevoel gegeven, misschien uit respect,en om de vriendschap niet te verliezen. Of omdat ik getrouwd ben met een grote beer van een kerel die ze niet tegen zich willen hebben..
Ik ging/ga soms ook alleen met mijn mannelijke vrienden op stap, en nooit problemen gehad. In de meeste gevallen kunnen ze ook goed met mijn man opschieten.
dinsdag 13 juni 2017 om 16:27
Maar wat is dat "iets"?
Een relatie wil hij misschien alleen met iemand die naast aantrekkelijk ook andere kwaliteiten bezit. Dat ben jij.
Dat hij het in principe best lekker zou vinden om eens een stel van die andere vriendinnen te neuken, dat is een tweede.
dinsdag 13 juni 2017 om 16:27
Blijkbaar zitten we niet in elkaars vriendenclub,... Ik ken iemand die 3 relaties binnen dezelfde vriendenclub had (na elkaar) en nu is ze met nummer 3 getrouwd en hebben ze samen 2 kinderen. Heeft wel voor wat onrust gezorgd en de vriendenclub is nu ook 'volwassen' en de meesten 'gesetteld', die het niet zijn zullen het naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer zo snel doen, settelen bedoel ik, maar wonderen zijn de wereld niet uit, misschien.
dinsdag 13 juni 2017 om 16:28
Ik zeg maar zo, liever elke dag geil en simpel, dan nooit zin en gecompliceerd.
Tja, ik heb het ook niet verzonnen. Dit is wat ik van mannen zelf hoor. Kan het niet mooier maken. Mannen denken wel degelijk met hun piemel. Ze denken heel vaak per dag aan seks.Eloise_Xennakiss schreef: ↑13-06-2017 16:11Tuurlijk want mannen denken met hun piemel.
Echt hoor waarom zou een vrouw wel een mannelijke vriend kunnen hebben zonder er op te willen duiken en een man altijd als hij de kans krijgt erop willen duiken.
Ook mannen zijn tegenwoordig beschaafde wezens. We leven niet meer in de oertijd.
Met iets bedoelde ik alles van zoenen tot een relatie.GijsdeGoede schreef: ↑13-06-2017 16:27Maar wat is dat "iets"?
Een relatie wil hij misschien alleen met iemand die naast aantrekkelijk ook andere kwaliteiten bezit. Dat ben jij.
Dat hij het in principe best lekker zou vinden om eens een stel van die andere vriendinnen te neuken, dat is een tweede.
Hij stuurt net terug dat hij die ene die hij aantrekkelijk vindt wel zou kunnen neuken. Met de rest heeft hij op dat vlak niets.
Nou, duidelijk.
dinsdag 13 juni 2017 om 16:30
Misschien moet je dan wat meer van de discussie lezen. Ik quote een artikel dat verslag doet van een onderzoek hiernaar. Zij concluderen ruwweg dat mannen en vrouwen geen echte vrienden kunnen zijn omdat er altijd wel 1 is die toch seks met de ander zou willen hebben als daar een mogelijkheid voor zou ontstaan. Meestal is dat de man, terwijl de vrouw dat dan vaak niet in de gaten heeft en denkt dat er wel sprake is van een echte vriendschap. Maar als je het nauwkeurig wil weten, zoek dat artikel dan even op. En zet hieronder nog een keer dat je echt meerdere mannen hebt waar je wel een gewone echte 1 op 1 vriendschap mee hebt. Het verveelt nooit.
Spreuken 18:2
dinsdag 13 juni 2017 om 16:30
Ik spreek met mannen die toch echt wat anders zeggen (en nee ze liegen niet).SoeteLieve schreef: ↑13-06-2017 16:28Tja, ik heb het ook niet verzonnen. Dit is wat ik van mannen zelf hoor. Kan het niet mooier maken. Mannen denken wel degelijk met hun piemel. Ze denken heel vaak per dag aan seks.
Zou het zo kunnen zijn dat het gewoon voor iedereen anders is?
dinsdag 13 juni 2017 om 16:32
Ja, logisch toch??? Je negeert nu alleen het deel dat hij de anderen niet aantrekkelijk vindt en daar dus niets mee hoeft.SoeteLieve schreef: ↑13-06-2017 16:31Precies, degene die ze aantrekkelijk vinden willen ze wel neuken. Dus hij geeft het zelf toe.
Dus dat is er 1. Van de 5. Dat is heel wat anders dan elke vriendschap.
dinsdag 13 juni 2017 om 16:34
Het is vreemd dat een man in eerste instantie door het leuke, open of vriendelijke uiterlijk van een vrouw met haar aan de praat raakt maar hij in tweede instantie denkt: nah, leuke meid, maar geen relatiemateriaal?
dinsdag 13 juni 2017 om 16:35
Even een misverstand uit de weg ruimen: het is MEESTAL de man, maar niet altijd. Kijk het einde van dat filmpje maar.
Voor MoirenPhae: ik postte eerder een link naar een filmpje waarin aan man-vrouw-vrienden-stellen werd gevraagd of ze seks met elkaar zouden willen als dat zou kunnen. Alle mannen antwoordden 'ja' (met (soms) als argument 'look at her'). Alleen de laatste man niet. Toen vroegen ze het aan zijn vriendin, en die antwoordde 'ja'
Oh, niet lezen als je dat filmpje nog wel zien, het is nogal een spoiler.
Voor MoirenPhae: ik postte eerder een link naar een filmpje waarin aan man-vrouw-vrienden-stellen werd gevraagd of ze seks met elkaar zouden willen als dat zou kunnen. Alle mannen antwoordden 'ja' (met (soms) als argument 'look at her'). Alleen de laatste man niet. Toen vroegen ze het aan zijn vriendin, en die antwoordde 'ja'
Oh, niet lezen als je dat filmpje nog wel zien, het is nogal een spoiler.
Spreuken 18:2
dinsdag 13 juni 2017 om 16:37
Zou best kunnen. Ik ken ze alleen niet.MoirenPhae schreef: ↑13-06-2017 16:30Ik spreek met mannen die toch echt wat anders zeggen (en nee ze liegen niet).
Zou het zo kunnen zijn dat het gewoon voor iedereen anders is?
dinsdag 13 juni 2017 om 16:38
dinsdag 13 juni 2017 om 16:39
Nee, maar we hebben het over vriendschappen.ZaraZara100 schreef: ↑13-06-2017 16:34Het is vreemd dat een man in eerste instantie door het leuke, open of vriendelijke uiterlijk van een vrouw met haar aan de praat raakt maar hij in tweede instantie denkt: nah, leuke meid, maar geen relatiemateriaal?
En kan best dat die vanuit een hitsig iets ontstaan.
Het wil niet zeggen dat àlle vriendschappen zo ontstaan. Het kan ontzettend met iemand klikken, zonder dat je er geil van wordt.
dinsdag 13 juni 2017 om 16:39
Precies. Gelukkig wel.MoirenPhae schreef: ↑13-06-2017 16:39Het wil niet zeggen dat àlle vriendschappen zo ontstaan. Het kan ontzettend met iemand klikken, zonder dat je er geil van wordt.