Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
charlottew88 schreef:
14-06-2017 18:49
Lekker komen ze het brengen of moet je het bestelde nog afhalen?
Wel opletten hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hugh-Jazz schreef:
14-06-2017 15:08
Ik vind het heel normale reacties. (Je raadt nooit wie ik onder de negeer heb.)
Terecht.
Ik kruip er vanavond lekker vroeg in met mijn hooikoorts oogballen.
-Puss-in-Bootz- schreef:
14-06-2017 18:48
Dat zou Moi nooit doen toch? :proud:

Misschien moet ik dat ook eens doen net voor mijn roostervrije dag. Ik heb me toch een gore ramen..
Doen.
charlottew88 schreef:
14-06-2017 16:41
Bij stinkpoes moet ik niet aan een huisdier denken :nooo:
Joh ! :-D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nouschi schreef:
14-06-2017 18:52
Wel opletten hè.
Bij de Chinees in een dorp dicht geplakt met kranten waar mijn nicht woont kan er wel bij de Chinees besteld worden maar het eten wordt niet gebracht(zo stom). Vandaar dat ik het vroeg. Maar eerlijk gezegd ga ik er van uit dat het gebracht wordt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
14-06-2017 18:44
Ik heb maar eens Chinees besteld vandaag. Waar dit topic al niet toe leidt.
Oh, heerlijk. Ik heb afgelopen vrijdag Chinees besteld. Wat een genot. En man was helemaal blij, want voor hem had ik babi pangang spek genomen en dat was zo idioot veel dat ie de volgende dag op zijn werk nog copieus kon lunchen.
charlottew88 schreef:
14-06-2017 10:35
Ik zwaai je vast uit :hello:
Nah, de mods hebben het te druk met hard werken denk ik :blob:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
charlottew88 schreef:
14-06-2017 18:57
Bij de Chinees in een dorp dicht geplakt met kranten waar mijn nicht woont kan er wel bij de Chinees besteld worden maar het eten wordt niet gebracht(zo stom). Vandaar dat ik het vroeg. Maar eerlijk gezegd ga ik er van uit dat het gebracht wordt.
Een hèèl dorp dichtgeplakt met kranten?!
Ana_Isabel_ schreef:
14-06-2017 18:59
Een hèèl dorp dichtgeplakt met kranten?!
Ja het is dan ook een heel stom dorp. Eigenlijk mag het geen dorp heten. Het is meer een gat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
14-06-2017 19:06
Ja het is dan ook een heel stom dorp. Eigenlijk mag het geen dorp heten. Het is meer een gat.
Kennen ze geen gordijnen daar?
Lady_Voldemort schreef:
14-06-2017 18:58
Oh, heerlijk. Ik heb afgelopen vrijdag Chinees besteld. Wat een genot. En man was helemaal blij, want voor hem had ik babi pangang spek genomen en dat was zo idioot veel dat ie de volgende dag op zijn werk nog copieus kon lunchen.
Daar is mijn vader zo gek op. Mijn moeder en ik vinden het ook lekker maar we eten het bijna nooit vanwege de calorieën. Mijn vader is zo dun die kan dat wel hebben.
Ana_Isabel_ schreef:
14-06-2017 19:07
Kennen ze geen gordijnen daar?
Nee zo stom is dat gat waar ze woont. :P
charlottew88 schreef:
14-06-2017 19:06
Gaten kun je opvullen met kranten.
Het lijkt me trouwens een geweldig kunstproject: een heel dorp in kranten. Een soort papiermasjeesdroom die echt wordt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
14-06-2017 19:12
Het lijkt me trouwens een geweldig kunstproject: een heel dorp in kranten. Een soort papiermasjeesdroom die echt wordt.
Scary sjit!
Vind het echt vies. Alleen de droge nasi met een ei lust ik. En gebakken banaan. De rest is niet te vreten.

Wel zonder prei, geen idee waarom dat door de nasi zit. Blech.
feow schreef:
:rofl:
feow schreef:
Cool.
Fee-de-Goede schreef:
14-06-2017 19:18
Vind het echt vies. Alleen de droge nasi met een ei lust ik. En gebakken banaan. De rest is niet te vreten.

Proef jij nog afzonderlijk prei dan? Smaakt toch allemaal hetzelfde?
Ana_Isabel_ schreef:
14-06-2017 19:19
Proef jij nog afzonderlijk prei dan? Smaakt toch allemaal hetzelfde?
Is de structuur. Ik was altijd eerst de prei eruit aan het vissen. Deed dan het hele zakje sambal erbij en dan happen.
Gelukkig mag ik het nu niet meer eten. :whistle:
charlottew88 schreef:
14-06-2017 18:49
Lekker komen ze het brengen of moet je het bestelde nog afhalen?
Het werd bezorgd.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Fee-de-Goede schreef:
14-06-2017 19:18

Gebakken banaan vind ik niet lekker. Ik neem meestal een gerecht met ossenhaas of een gerecht met grote garnalen of een gerecht met kip altijd met chow mein (chinese dunne bami)erbij de chinese nasi vind ik vaak te droog.
Lady_Voldemort schreef:
14-06-2017 18:58
Hier wordt gratis bezorgd vanaf 20 euro. Dus heb ik twee dingen besteld. Daar kan ik voorlopig dus mee voort.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Fee-de-Goede schreef:
14-06-2017 19:22
Is de structuur. Ik was altijd eerst de prei eruit aan het vissen. Deed dan het hele zakje sambal erbij en dan happen.
Gelukkig mag ik het nu niet meer eten. :whistle:
Ja, de structuur is om te janken. Oef..heel zakje sambal..
Mag je geen sambal meer of chinees?
charlottew88 schreef:
14-06-2017 19:27
Gebakken banaan vind ik niet lekker. Ik neem meestal een gerecht met ossenhaas of een gerecht met grote garnalen of een gerecht met kip altijd met chow mein (chinese dunne bami)erbij de chinese nasi vind ik vaak te droog.
Vind dat allemaal vies. De nasi vind ik het minst vies.. maar met sambal en zonder prei. En de gebakken banaan wel te eten.

Oftewel ik eet liever helemaal wat anders. Ik zou het niet missen als er geen chinees restaurant meer zou bestaan. :whistle:
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 14-06-2017 19:31
3.18% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven