Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 14 juni 2017 om 10:31
Is het al tijd voor een Godwin?Lady_Voldemort schreef: ↑14-06-2017 09:57nbk heeft een 24u ban ivm provocerende reacties naar Sanoma medewerkers.
Modtopic. NBK had drie rofls geplaatst en 'hou toch eens op met die onzin' geroepen, als reactie op de mededeling van mod dat er hard wordt gewerkt aan het rammelende forum.
woensdag 14 juni 2017 om 10:32
Tja, de mods zullen ook maar gewoon doorgeven wat ze van de td te horen krijgen.Lady_Voldemort schreef: ↑14-06-2017 10:21Nou ja zeg nou zelf, al dat harde gewerk is inmiddels toch ook niet geloofwaardig meer he. Wie nu nog volhoudt dat er zo hard gewerkt wordt zit zelf te provoceren.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 14 juni 2017 om 10:33
Toen mijn dochter het heel zwaar had op de school in het dorp en haar juf haar vervolgens afviel waar ik bij stond, ben ik met het hoofd van de school gaan praten.vrouwjagersma schreef: ↑14-06-2017 10:06Een kdv dat een medewerker op staande voet ontslaat en dan aan de ouders gaat mededelen welke waslijst aan verkeerd handelen de oorzaak is van het ontslag. Ik vind het bijzonder.
Ik zei dat ik van plan was mijn kind van school te halen en vertelde over wat er gebeurd was waardoor ik over de streep werd getrokken en mijn besluit vast stond.
Ze ontspruide direct en mat breeduit dat ze dat 'echt iets voor juf Dittemedat vond' om zo te reageren en dat ze dat van meer kanten had gehoord, met nog een voorbeeld er bij.
Ik vroeg of zij haar eigen collega wel zo af kon vallen tegenover mij, een boze en teleurgestelde ouder. Ik vond dat namelijk nogal raar.
Toentertijd heb ik dat verhaal hier ook uitgebreid besproken omdat het zo bizar was. Nooit eerder gehoord dat er zo onprofessioneel met informatie over een medewerker (die daar dus nog werkte!) werd omgegaan.
Fijn transparant, zulke dingen horen over een ontslagen persoon.
Echt raar als je als ouder niet inziet dat dat niet deugt.
Voor hetzelfde geld gaat er info over jezelf of je kind door de hele ouderzwerm. Je moet er niet aan denken.
woensdag 14 juni 2017 om 10:35
Ik zwaai je vast uitAeonOfWinter schreef: ↑14-06-2017 10:19Oh kak. Heb zojuist ook iets dergelijks gepost, de posts van nbk waren toen al weg dus die had ik niet gelezen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 14 juni 2017 om 10:35
woensdag 14 juni 2017 om 10:39
Ik heb het zeer recent nog gehoord precies zoals je zegt. Kind werd gepest door ander kind en daarbij verwond. Ouder naar school om met de juf te bespreken wat ze hieraan gingen doen. De juf ontstak in een relaas over de gedragsproblemen van pester en de huwelijksproblemen van diens ouders. Te triest en belachelijk voor woorden. Ik werd er plaatsvervangend giftig van.Eleonora-1 schreef: ↑14-06-2017 10:33Toen mijn dochter het heel zwaar had op de school in het dorp en haar juf haar vervolgens afviel waar ik bij stond, ben ik met het hoofd van de school gaan praten.
Ik zei dat ik van plan was mijn kind van school te halen en vertelde over wat er gebeurd was waardoor ik over de streep werd getrokken en mijn besluit vast stond.
Ze ontspruide direct en mat breeduit dat ze dat 'echt iets voor juf Dittemedat vond' om zo te reageren en dat ze dat van meer kanten had gehoord, met nog een voorbeeld er bij.
Ik vroeg of zij haar eigen collega wel zo af kon vallen tegenover mij, een boze en teleurgestelde ouder. Ik vond dat namelijk nogal raar.
Toentertijd heb ik dat verhaal hier ook uitgebreid besproken omdat het zo bizar was. Nooit eerder gehoord dat er zo onprofessioneel met informatie over een medewerker (die daar dus nog werkte!) werd omgegaan.
Fijn transparant, zulke dingen horen over een ontslagen persoon.
Echt raar als je als ouder niet inziet dat dat niet deugt.
Voor hetzelfde geld gaat er info over jezelf of je kind door de hele ouderzwerm. Je moet er niet aan denken.
woensdag 14 juni 2017 om 10:42
Ik doe ook altijd alsof ik hard werk. Dus ik zou voor de TD van Viva kunnen werken. Ik heb dan wel geen verstand van IT maar dat hebben de tders van Viva ook niet dussss.Lady_Voldemort schreef: ↑14-06-2017 09:59Als ik hier mod was zou ik het echt niet meer durven schrijven, dat er zo hard wordt gewerkt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 14 juni 2017 om 10:44
Mensen lullen.-Kia-Ora- schreef: ↑14-06-2017 10:39Ik heb het zeer recent nog gehoord precies zoals je zegt. Kind werd gepest door ander kind en daarbij verwond. Ouder naar school om met de juf te bespreken wat ze hieraan gingen doen. De juf ontstak in een relaas over de gedragsproblemen van pester en de huwelijksproblemen van diens ouders. Te triest en belachelijk voor woorden. Ik werd er plaatsvervangend giftig van.
Ook mensen die dat niet zouden moeten doen.
Op dezelfde school heb ik eens samen met twee andere moeders een melding gedaan over mishandeling en verwaarlozing bij schoolmaatschappelijk werk.
Een half uur na dat gesprek wist de moeder wie er had gepraat en waar over. Ze kwam bij een van de vrouwen, die een buurvrouw was, verhaal halen.
Mij en de andere moeder ging ze ook een lesje leren.
Bizar maar het gebeurt.
Heel onprofessioneel.
woensdag 14 juni 2017 om 10:46
Op het schoolplein, waar ik op mijn kleuter stond te wachten, omringd door ouders en oma's etc. werd ik door een leerkracht aangesproken op het geld voor het schoolreisje wat nog niet binnen was.Lady_Voldemort schreef: ↑14-06-2017 10:42Ik heb een keer meegemaakt dat een juf in mijn bijzijn de uitslag van een IQ-test begon te bespreken. Met de moeder van het geteste kind dus. Ik was zo verbaasd dat ik niet eens meteen wegliep.
Echt zo:'Ja, Leo, jou moet ik nét hebben!' Enz.
Heel fijn transparant zo communiceren.
woensdag 14 juni 2017 om 10:49
Wow, geen woorden voor.Eleonora-1 schreef: ↑14-06-2017 10:44Mensen lullen.
Ook mensen die dat niet zouden moeten doen.
Op dezelfde school heb ik eens samen met twee andere moeders een melding gedaan over mishandeling en verwaarlozing bij schoolmaatschappelijk werk.
Een half uur na dat gesprek wist de moeder wie er had gepraat en waar over. Ze kwam bij een van de vrouwen, die een buurvrouw was, verhaal halen.
Mij en de andere moeder ging ze ook een lesje leren.
Bizar maar het gebeurt.
Heel onprofessioneel.
woensdag 14 juni 2017 om 10:50
Ja Nous, ik vind mijn eigen ervaringen met dat soort dingen nogal pittig, benieuwd naar andere, soortgelijke zaken.
Bij mij trouwens op één en dezelfde school.
Op het KDV en op de andere lageren school nooit.
woensdag 14 juni 2017 om 10:54
Nee, veel te herkenbaar. Maar het woord privacy is haar in ieder geval vreemd. Vreselijk wijf is het.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 14 juni 2017 om 13:13
Een bossie verlepte tullupu. Het gaat om het idee, he.vrouwjagersma schreef: ↑14-06-2017 10:18Goed idee. Ik zal maar eens gaan. Ik heb nog niet echt zin.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 14 juni 2017 om 14:32
Gewoon, omdat het kan. We kraken hier alles af : kindernamen, vakanties, elkaars relaties met wie dan ook, seksuele voorkeuren, woonplaatsen, jumpsuits, eten uit zakpakpotblik, waarom dan geen huisdieren ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.