Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 14 juni 2017 om 14:35
Heb jij een topic geopend over je lelijke hond of stinkpoes ? Kom ik ook even langs om af te kraken. Hoe heet het topic ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 14 juni 2017 om 14:39
Even een vraagje, duurt het bij jullie ook zo lang om antwoord te krijgen van de mods via e mail? Ik wordt gegumd, want het is een beleidsvraag maar ik kan e mailen wat ik wil, maar ik krijg nooit eens een reactie. Ik vond het beleid al om te huilen, maar met het nieuwe forum is het echt om te janken.
woensdag 14 juni 2017 om 14:39
ik heb geen topic geopend maar las mee over Chihuahua's.blijfgewoonbianca schreef: ↑14-06-2017 14:35Heb jij een topic geopend over je lelijke hond of stinkpoes ? Kom ik ook even langs om af te kraken. Hoe heet het topic ?
woensdag 14 juni 2017 om 14:55
Oei kippen daar heb ik niets mee-Puss-in-Bootz- schreef: ↑14-06-2017 14:52Is altijd diezelfde die overal als de kippen bij is om te vertellen wat zij ervan vindt. Jammer.
woensdag 14 juni 2017 om 14:57
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑14-06-2017 14:56Er is anders een uberschattig topic hier van een vrouw die 2 kuikens heeft gered van rotmeisjes en die groeien nu op als verwende hondjes![]()
woensdag 14 juni 2017 om 15:08
Ik vind het heel normale reacties. (Je raadt nooit wie ik onder de negeer heb.)-Puss-in-Bootz- schreef: ↑14-06-2017 14:52Is altijd diezelfde die overal als de kippen bij is om te vertellen wat zij ervan vindt. Jammer.
woensdag 14 juni 2017 om 15:28
Laat ik het zo zeggen. Jouw reactie in dat topic is voor mij de eerste, dus dat sloeg nergens op. Ik dacht echt dat ik een pagina gemist had of zo.
woensdag 14 juni 2017 om 16:17
blijfgewoonbianca schreef: ↑14-06-2017 14:35Heb jij een topic geopend over je lelijke hond of stinkpoes ? Kom ik ook even langs om af te kraken. Hoe heet het topic ?
woensdag 14 juni 2017 om 16:25
Ja inderdaad.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑14-06-2017 14:52Is altijd diezelfde die overal als de kippen bij is om te vertellen wat zij ervan vindt. Jammer.
charlottew88 wijzigde dit bericht op 14-06-2017 16:39
36.84% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 14 juni 2017 om 16:41
Bij stinkpoes moet ik niet aan een huisdier denkenblijfgewoonbianca schreef: ↑14-06-2017 14:35Heb jij een topic geopend over je lelijke hond of stinkpoes ? Kom ik ook even langs om af te kraken. Hoe heet het topic ?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 14 juni 2017 om 18:39
Die staat er bij mij ook onder maar soms kan ik het toch niet laten even te kijken. En meestal zakt mijn broek er weer van af.
woensdag 14 juni 2017 om 18:40
Wrom?
woensdag 14 juni 2017 om 18:42
Provoceren.
woensdag 14 juni 2017 om 18:48
Dat zou Moi nooit doen toch?
Misschien moet ik dat ook eens doen net voor mijn roostervrije dag. Ik heb me toch een gore ramen..
woensdag 14 juni 2017 om 18:49
Lekker komen ze het brengen of moet je het bestelde nog afhalen?