Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
7102 schreef:
14-06-2017 14:29
Als reageerders niets met huisdieren hebben waarom kraken ze dan andermans huisdieren af?
Heb jij een topic geopend over je lelijke hond of stinkpoes ? Kom ik ook even langs om af te kraken. Hoe heet het topic ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Even een vraagje, duurt het bij jullie ook zo lang om antwoord te krijgen van de mods via e mail? Ik wordt gegumd, want het is een beleidsvraag maar ik kan e mailen wat ik wil, maar ik krijg nooit eens een reactie. Ik vond het beleid al om te huilen, maar met het nieuwe forum is het echt om te janken.
blijfgewoonbianca schreef:
14-06-2017 14:35
Heb jij een topic geopend over je lelijke hond of stinkpoes ? Kom ik ook even langs om af te kraken. Hoe heet het topic ?
ik heb geen topic geopend maar las mee over Chihuahua's.
7102 schreef:
14-06-2017 14:39
ik heb geen topic geopend maar las mee over Chihuahua's.
Is altijd diezelfde die overal als de kippen bij is om te vertellen wat zij ervan vindt. Jammer.
-Puss-in-Bootz- schreef:
14-06-2017 14:52
Is altijd diezelfde die overal als de kippen bij is om te vertellen wat zij ervan vindt. Jammer.
Oei kippen daar heb ik niets mee :proud: Maar je hebt gelijk.
7102 schreef:
14-06-2017 14:55
Oei kippen daar heb ik niets mee :proud: Maar je hebt gelijk.
Er is anders een uberschattig topic hier van een vrouw die 2 kuikens heeft gered van rotmeisjes en die groeien nu op als verwende hondjes :heart:
-Puss-in-Bootz- schreef:
14-06-2017 14:56
Er is anders een uberschattig topic hier van een vrouw die 2 kuikens heeft gered van rotmeisjes en die groeien nu op als verwende hondjes :heart:
:heart: Dat topic heb ik wel gezien.
7102 schreef:
14-06-2017 14:29
Als reageerders niets met huisdieren hebben waarom kraken ze dan andermans huisdieren af?

Ja dat is stom, maar vervolgens gaan sneren over iemands karakter is nog veel sneuer.
-Puss-in-Bootz- schreef:
Ik vind het heel normale reacties. (Je raadt nooit wie ik onder de negeer heb.)
Star schreef:
14-06-2017 15:05
Ja dat is stom, maar vervolgens gaan sneren over iemands karakter is nog veel sneuer.
op zich wel maar ik snap 'm bij deze wel.
Hugh-Jazz schreef:
14-06-2017 15:08
Vertel.
Hugh-Jazz schreef:
14-06-2017 15:08

Mij :proud:
-Puss-in-Bootz- schreef:
14-06-2017 15:14
Vertel.
Laat ik het zo zeggen. Jouw reactie in dat topic is voor mij de eerste, dus dat sloeg nergens op. Ik dacht echt dat ik een pagina gemist had of zo.
Star schreef:
14-06-2017 15:22
Mij :proud:
Ja! Oh nee, wacht. Dat kan niet, want dan had ik dit niet gelezen. :biggrin:
:HA:
-Puss-in-Bootz- schreef:
Ja inderdaad.
charlottew88 wijzigde dit bericht op 14-06-2017 16:39
36.84% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Moi heeft een 48 uurs ban.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Bij stinkpoes moet ik niet aan een huisdier denken :nooo:
Hugh-Jazz schreef:
14-06-2017 15:28
Laat ik het zo zeggen. Jouw reactie in dat topic is voor mij de eerste, dus dat sloeg nergens op. Ik dacht echt dat ik een pagina gemist had of zo.
:biggrin:

Die staat er bij mij ook onder maar soms kan ik het toch niet laten even te kijken. En meestal zakt mijn broek er weer van af.
charlottew88 schreef:
14-06-2017 16:29
Moi heeft een 48 uurs ban.
Wrom?
-Puss-in-Bootz- schreef:
14-06-2017 18:40
Wrom?
Provoceren.
Ik heb maar eens Chinees besteld vandaag. Waar dit topic al niet toe leidt.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
charlottew88 schreef:
14-06-2017 18:42
Provoceren.
Dat zou Moi nooit doen toch? :proud:

Misschien moet ik dat ook eens doen net voor mijn roostervrije dag. Ik heb me toch een gore ramen..
Solomio schreef:
14-06-2017 18:44
Ik heb maar eens Chinees besteld vandaag. Waar dit topic al niet toe leidt.
Lekker komen ze het brengen of moet je het bestelde nog afhalen?
Lekker Solo, eet smakelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven