Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?

woensdag 14 juni 2017 om 21:02
Wat goed om dit te lezen.Groupie schreef: ↑14-06-2017 20:45Ik heb de laatste jaren veel last gehad van rosacea, met veel roodheid en pukkels. Sinds ik de vitamine E 200 gebruik icm aleppozeep is het een heel stuk opgeknapt, ik heb nu nog nauwelijks bultjes op m'n gezicht, zo fijn! En aangezien ik de Aleppo zeep al gebruikte wijt ik dit toch echt aan de vitamine E. Bij deze nogmaals dank aan degene met deze tip!

donderdag 15 juni 2017 om 11:34

Nav dit topic heb ik gisteren echter de tea tree oil gehaald (Kruidvat 2 euro) en een paar druppels met mijn shampoo vermengd en ook dit helpt. Ik ben echt heel blij. Ik ga proberen om om en om cocos en tea tree oil te gebruiken. Kijken hoe dat uitpakt. Wat een fijn topic.

donderdag 15 juni 2017 om 13:29
Oh fijn dat nog iemand er iets aan heeft!Relaxingatthelake schreef: ↑15-06-2017 12:12De kokosolie helpt ook tegen huidschimmel (zwemmerseczeem). Dus bedankt voor diegene die het hier meerdere malen heeft genoemd!

donderdag 15 juni 2017 om 13:49
Volgens mij heet het geen notenmelk meer.mademoiselle83 schreef: ↑15-06-2017 13:47Ik heb me net bij het Kruidvat suf gezocht naar de notenmelk maar heb het niet kunnen vinden. Wel met spf maar dat is geen zelfbruiner? Een medewerker wist niet of het uit het assortiment was.. wie heeft het toevallig nog zien liggen?
Dit is het nu:
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-solait ... /p/4059581
donderdag 15 juni 2017 om 14:05
Cateautje schreef: ↑15-06-2017 13:49Volgens mij heet het geen notenmelk meer.
Dit is het nu:
Nou ik weet het niet hoor.
Ik gebruik dit :
https://www.google.nl/url?sa=t&source=w ... bkL87EkIUw
al jaren en nog steeds gewoon bij de Kruidvat te koop.
anoniem_279637 wijzigde dit bericht op 15-06-2017 14:06
Reden: -
Reden: -
0.17% gewijzigd

donderdag 15 juni 2017 om 14:06
Dat gooien ze vanaf dit jaar uit de collectie. Overigens die nieuwe is beter.Acer1968 schreef: ↑15-06-2017 14:05Nou ik weet het niet hoor.
Ik gebruik dit :
https://www.google.nl/url?sa=t&source=w ... bkL87EkIUw
al jaren en nog steeds gewoon bij de Kruidvat te koop.
donderdag 15 juni 2017 om 14:12
Ik zal het in de gaten houden. Volop flessen in de schappen hier en wordt ook nog aangevuld. Meestal ligt de oude collectie in zo een reclamebak.
Dit goedje helpt trouwens ook tegen acne. Mijn zoon heeft hier last van gehad en na het smeren van deze bzz waren de ontstekingen in zijn gezicht een stuk minder. En hij had ook nog een gezonde kleur op de schoolfoto

donderdag 15 juni 2017 om 14:15
Ik probeer jouw oude berichten te lezen via jouw profiel maar volgens mij gaat dat niet meer. Want ik ben benieuwd waar jij het nog meer voor gebruikt. Vind jij het niet te vet voor je gezicht? Ik heb de coconut oil van de tuinen.Jitsie schreef: ↑15-06-2017 13:29Oh fijn dat nog iemand er iets aan heeft!Ik ben er ook zo blij mee. Naast kokosolie gebruik ik niets anders meer voor mijn huid. Zelfs geen foundation meer om onvolmaaktheden op mijn gezicht te camoufleren want die zijn er bijna niet meer. Het omvat voor mij alles. Fijn dat het voor jou ook super werkt!

donderdag 15 juni 2017 om 14:47
Acer1968, ik smeer het als nachtcrème (lekker dik). Tegen de ochtend is het ingetrokken. Ik zou het niet als dagcrème gebruiken want dan heb je inderdaad een blinkende snoet in de voormiddag. Het is geschikt voor een vette/gemengde huid. Ik heb geen puistje meer gezien. (de eerste week wel nog, maar daarna niks meer. Nada!) Ik had wat fronsplooitjes (of toch al rimpels!?) tussen mijn ogen en die zijn nu ook weg.
Ik gebruik het ook wel eens om mijn mascara te verwijderen. Gewoon wat kokosolie op een vinger en zo zachtjes over de wimpers gaan. Als je eruit ziet als een panda heb je het goed gedaan en wrijf je de boel in 1 keer weg met een (make-up remover)doekje.
1 x per week doe ik een theelepel kokosolie in een warm bad en ga ik lekker ontspannen. Dan heb ik de hele week een mooie gehydrateerde huid. Uiteraard ga ik tussendoor ook nog wel douchen.
Ik heb hele droge schenen en armen die ondanks het kokosbad toch af en toe extra aandacht nodig hebben. Dan smeer ik er nog eens wat kokosolie overheen. (maar dat smeren hoeft nu toch al niet meer elke dag 3 keer. Eerder 1 x om de 2 dagen).
Dat zijn toch al een hoop toepassingen nu ik dit allemaal heb neergetypt! Ik blijf er dingen mee uitproberen dus die lijst zal nog wel langer worden.
Hier nog meer toepassingen: https://rubriek.nl/beauty-mode/mooi-met-kokosolie
Ik gebruik het ook wel eens om mijn mascara te verwijderen. Gewoon wat kokosolie op een vinger en zo zachtjes over de wimpers gaan. Als je eruit ziet als een panda heb je het goed gedaan en wrijf je de boel in 1 keer weg met een (make-up remover)doekje.
1 x per week doe ik een theelepel kokosolie in een warm bad en ga ik lekker ontspannen. Dan heb ik de hele week een mooie gehydrateerde huid. Uiteraard ga ik tussendoor ook nog wel douchen.

Ik heb hele droge schenen en armen die ondanks het kokosbad toch af en toe extra aandacht nodig hebben. Dan smeer ik er nog eens wat kokosolie overheen. (maar dat smeren hoeft nu toch al niet meer elke dag 3 keer. Eerder 1 x om de 2 dagen).
Dat zijn toch al een hoop toepassingen nu ik dit allemaal heb neergetypt! Ik blijf er dingen mee uitproberen dus die lijst zal nog wel langer worden.

donderdag 15 juni 2017 om 14:58
Deze heb ik wel gezien. Maar deze is beter zeg jij dus?Cateautje schreef: ↑15-06-2017 13:49Volgens mij heet het geen notenmelk meer.
Dit is het nu:

donderdag 15 juni 2017 om 15:25
donderdag 15 juni 2017 om 18:29
Dank je voor de tipsJitsie schreef: ↑15-06-2017 14:47Acer1968, ik smeer het als nachtcrème (lekker dik). Tegen de ochtend is het ingetrokken. Ik zou het niet als dagcrème gebruiken want dan heb je inderdaad een blinkende snoet in de voormiddag. Het is geschikt voor een vette/gemengde huid. Ik heb geen puistje meer gezien. (de eerste week wel nog, maar daarna niks meer. Nada!) Ik had wat fronsplooitjes (of toch al rimpels!?) tussen mijn ogen en die zijn nu ook weg.

donderdag 15 juni 2017 om 21:19
Helaas, de drie tinten die er zijn staan me voor geen meter.dianavankrimpen schreef: ↑11-06-2017 11:59Zelfs nu met warm weer voelt die essence mousse goed aan. Geen vies plakkerig en zweterig gezicht.
Heb mezelf wel aangemeld voor een wachtlijst voor de foundation van the ordinary in mijn kleur.
Ik heb foundation van de mac en er is een blogger die de kleuren van the ordinary heeft vertaald naar de kleuren van de mac, heel handig!
donderdag 15 juni 2017 om 22:34
donderdag 15 juni 2017 om 23:59
Wat fijn om te horen!Acer1968 schreef: ↑15-06-2017 11:34degene die de tea tree oil aanraadde ben ik eeuwig dankbaar. Ik heb last van psoriasis en in een ander topic van ruim een jaar geleden werd geadviseerd om Schwarzkopf Repair and Care shampoo (echt een supershampoo) te gebruiken en regelmatig de hoofdhuid in te smeren met cocos. Het helpt en de plaque is nu nihil maar het cocosmasker is wel een beetje een gedoe en ik moet dit echt wel om de 5 dagen doen. Ontzettend vet, een nacht in laten trekken etc maar ben nog wel heel blij met de tip.
Nav dit topic heb ik gisteren echter de tea tree oil gehaald (Kruidvat 2 euro) en een paar druppels met mijn shampoo vermengd en ook dit helpt. Ik ben echt heel blij. Ik ga proberen om om en om cocos en tea tree oil te gebruiken. Kijken hoe dat uitpakt. Wat een fijn topic.

vrijdag 16 juni 2017 om 08:40
Kan ik me voorstellen. Zelf proef ik geen kokos als ik ermee kook. Dus geen last van.
Voor beautydoeleinden mag het echter echt geen ontgeurde olie zijn. Dan doet het het helemaal niets voor mij. Ik vind mezelf direct na het smeren naar een kokoskoekje ruiken maar dat trekt vrij snel weg.

vrijdag 16 juni 2017 om 09:07
Die gezichtsproducten van de aldi zijn inderdaad lekker trouwens, (de deo ook, roze en rode rollers)
alleen vind ik het gezichtsserum wel wat vet dus toen hij voor een derde op was en het pompje ging sputteren heb ik er wat matterende lotion van een ander merk doorheen geroerd en boy am I happy now
Nu ik zo alchemistisch aan het experimenteren ben geslagen zit ik te dubben of ik ook nog een kneepje foundation erdoor durf te mengen voor een bb-cream effect maar het zou zonde zijn als de boel slecht reageert op elkaar. Doen jullie wel eens mixen?
alleen vind ik het gezichtsserum wel wat vet dus toen hij voor een derde op was en het pompje ging sputteren heb ik er wat matterende lotion van een ander merk doorheen geroerd en boy am I happy now

Nu ik zo alchemistisch aan het experimenteren ben geslagen zit ik te dubben of ik ook nog een kneepje foundation erdoor durf te mengen voor een bb-cream effect maar het zou zonde zijn als de boel slecht reageert op elkaar. Doen jullie wel eens mixen?
Lorem Ipsum
vrijdag 16 juni 2017 om 09:27
Denk niet dat het kwaad kan als je het goed in je hand mengt.
Maar je kunt toch net zo goed een heeel klein beetje foundation op doen.
Ik was net het youtube filmpje van Wayne Goss aan het bekijken over de foundation, maar ik vind dat hij echt veel gebruikt.
Heeft iemand van jullie de foundation al?
En blijft die de hele dag mooi?
Maar je kunt toch net zo goed een heeel klein beetje foundation op doen.
Ik was net het youtube filmpje van Wayne Goss aan het bekijken over de foundation, maar ik vind dat hij echt veel gebruikt.
Heeft iemand van jullie de foundation al?
En blijft die de hele dag mooi?
vrijdag 16 juni 2017 om 09:35
Ik had eerst de groene en nu de rode. Misschien dat ik nu de blauwe haal, thanks!
Wat als ik er zelfbruiner doorheen mix oehh.... teveel ideeen
(wat ik lastig vind aan een beetje foundation opdoen is dat ik het altijd, echt altijd, teveel vind. Ook als ik het voorzichtig met zo'n lief minibeautyblendertje doe.... ik gebruik het voornamelijk op de (drogere) huid rond mijn ogen die wat donkerder is dan de rest van mijn gezicht waar ik hooguit wat minder rood en meer matheid kan gebruiken maar ik wil geen egaal effect en vind mijn sproetjes wel leuk.
Wat als ik er zelfbruiner doorheen mix oehh.... teveel ideeen
(wat ik lastig vind aan een beetje foundation opdoen is dat ik het altijd, echt altijd, teveel vind. Ook als ik het voorzichtig met zo'n lief minibeautyblendertje doe.... ik gebruik het voornamelijk op de (drogere) huid rond mijn ogen die wat donkerder is dan de rest van mijn gezicht waar ik hooguit wat minder rood en meer matheid kan gebruiken maar ik wil geen egaal effect en vind mijn sproetjes wel leuk.
Lorem Ipsum