Het moet stoppen

14-06-2017 12:24 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_348896 wijzigde dit bericht op 16-06-2017 12:10
99.86% gewijzigd
niks terugzeggen is niks willen vragen, dus klaar

en dat je nu ermee zit dat je het niet helemaal begrijpt, so be it.

en nou eens laten zien dat je meent wat je zegt
Lorem Ipsum
Waarom negeer je haar? Is dat niet wat respectloos? Zo klinkt het tenminste.

Ik stel me dan voor dat zij contact zoekt en jij het wel leest, maar niet reageert. En haar dus een heel naar gevoel geeft.

Dat zou rot zijn. Wees dan een man en rondt het fatsoenlijk af.
Sjappie2017 schreef:
15-06-2017 14:42
Ik heb haar laten weten dat ik het wil stoppen. Dat ik wil dat het stopt en dat het beter is dat er helemaal geen contact meer mogelijk is.
Daarbij heb ik gevraagd of ze nog iets wil zeggen en dat ik daarna haar ga blokkeren.

Ze heeft het gelezen, maar negeert mij nu. En heeft nog niet geantwoord.
Ik wil haar nu wel blokkeren, maar begrijp niet waarom we dit niet gewoon samen af kunnen sluiten. We hebben immers allebei uitgesproken dat het beter is om geen contact meer te hebben..
Lees nu deze post.

Jemig zeg, wat een lul ben je.
Perzina schreef:
15-06-2017 17:13
Lees nu deze post.

Jemig zeg, wat een lul ben je.
Je gaat lekker vandaag! :-D

Hup, volgende cliënt!
Ik wou niet wanhopig overkomen en een knoop doorhakken.

Zoals mij ook een aantal keren werd aangeraden hier...
je hoeft niet naar perzina te luisteren he sjappie, je weet best zelf ook dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken.

(en het komt niet uit de lucht vallen ofzo)
Lorem Ipsum
Ana_Isabel_ schreef:
15-06-2017 18:28
Je gaat lekker vandaag! :-D

Hup, volgende cliënt!

Ik lees het nu pas.... haha, geloof dat ik inderdaad mijn dag niet zo had gisteren...
turquasi schreef:
16-06-2017 10:33
je hoeft niet naar perzina te luisteren he sjappie, je weet best zelf ook dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken.

(en het komt niet uit de lucht vallen ofzo)

Zachte heelmeester maken stinkende wonden, klopt. Maar dat is geen reden om de vrouw over wie je zegt dat je sterke gevoelens hebt, zo te behandelen.

Even de opmerkingen lanceren dat je het contact gaat verbreken en als ze nog wat kwijt wil moet ze het nu doen want hij gaat haar daarna blokkeren.

Pfff, dat is toch harteloos, tegen de vrouw voor wie je liefde voelt?? Kom op zeg!

Waarom niet bellen, samen een laatste gesprek waarin je je gevoelens vertelt, uitlegt dat je vindt dat het moet stoppen, en met elkaar afspreek dat het hier stopt en elkaar alle goeds wensen.

Nee, TO weet geen andere oplossing dan zo'n lullig appje. Echt, ik vind het schofterig.
Perzina schreef:
16-06-2017 11:03
Zachte heelmeester maken stinkende wonden, klopt. Maar dat is geen reden om de vrouw over wie je zegt dat je sterke gevoelens hebt, zo te behandelen.

Even de opmerkingen lanceren dat je het contact gaat verbreken en als ze nog wat kwijt wil moet ze het nu doen want hij gaat haar daarna blokkeren.

Pfff, dat is toch harteloos, tegen de vrouw voor wie je liefde voelt?? Kom op zeg!

Waarom niet bellen, samen een laatste gesprek waarin je je gevoelens vertelt, uitlegt dat je vindt dat het moet stoppen, en met elkaar afspreek dat het hier stopt en elkaar alle goeds wensen.

Nee, TO weet geen andere oplossing dan zo'n lullig appje. Echt, ik vind het schofterig.
Ben ik nu ook wel met je eens. Maar als ik dat nu weer ga proberen goed te maken dan maak ik het nog erger...
Ze heeft overigens inmiddels nog wel gereageerd.
wat schofterig is is is haar niet verder laten gaan met haar leven omdat je haar anders 'mist'
Lorem Ipsum
Mijn advies was juist om haar op te zoeken. En een paar weken te daten.

Want nu blijf je tot aan je sterfbed rondlopen met die knagende vraag: "what if...?".

En als je elkaar live ziet, is er ook de kans dat je elkaar na een tijdje eigenlijk al zat bent. Dan weet je dat tenminste!
Of juist dat het zo geweldig is dat toch een van de twee wil verhuizen, of allebei naar een plek in het midden.
Ik zou liever weten hoe het zou kunnen zijn, dan eeuwig dat knagende gevoel bewaren.
patsy--stone wijzigde dit bericht op 16-06-2017 11:26
51.10% gewijzigd
You can never have too many hats, gloves and shoes
patsy--stone schreef:
16-06-2017 11:18
Mijn advies was juist om haar op te zoeken. En een paar weken te daten.

Want nu blijf je tot aan je sterfbed rondlopen met die knagende vraag: "what if?".

En als je elkaar live ziet, is er ook de kans dat je elkaar na een tijdje eigenlijk al zat bent. Dan weet je dat tenminste!
Of juist dat het zo geweldig is dat toch een van de twee wil verhuizen, of allebei naar een plek in het midden.
Ik zou liever weten hoe het zou kunnen zijn, dan eeuwig dat knagende gevoel bewaren.
Te laat. Dit kan ik nu niet meer oprakelen na wat ik al gezegd heb..
je hebt haar toch al opgezocht... als het 'what if' gevoel zo sterk was dan had je wel meer gedaan.

zoek een hobby ofzo
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven