Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 juni 2017 om 20:42
Ik slaap naakt. Dan ben ik veel enger, dus veiliger.
Als het vivaforum sterft komt er wel weer wat nieuws. Was ook zo met flair en Libelle. Maar ik mis de violen wel als plaats waar men te vinden is voor het geval dat en zou graag willen dat er weer zoiets komt.
Ik
steeds meer van IrishC, van haar weet je tenminste op welke dagen aandacht of negeren gewenst is.
Zojuist had Eleonora-1 bericht nummer 1666 hier. Wat toch een nieuw licht wierp op die -1
Doornroosje, welkom thuis.
Tot zover mij napraatnapraat.
Als het vivaforum sterft komt er wel weer wat nieuws. Was ook zo met flair en Libelle. Maar ik mis de violen wel als plaats waar men te vinden is voor het geval dat en zou graag willen dat er weer zoiets komt.
Ik
Zojuist had Eleonora-1 bericht nummer 1666 hier. Wat toch een nieuw licht wierp op die -1
Doornroosje, welkom thuis.
Tot zover mij napraatnapraat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 15 juni 2017 om 20:43
Cool! Voel ik me toch een beetje badass.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑15-06-2017 20:37Oh bij mij is iedereen nog verdacht hoor tot het tegendeel bewezen is.
donderdag 15 juni 2017 om 20:43
donderdag 15 juni 2017 om 20:44
Dat lag sowieso al in de mogelijkheden.
donderdag 15 juni 2017 om 20:45
Wat wil je met me testen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 15 juni 2017 om 20:45
Enig!
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 15 juni 2017 om 20:46
donderdag 15 juni 2017 om 20:47
Zo, dat is pas cafeïne wanhoop.Lady_Voldemort schreef: ↑15-06-2017 20:46We hebben trouwens een nieuwe Senseo. Is wel fijn hoor, want de vorige druppelde alleen nog maar. Man was er zelfs zo klaar mee dat hij gewoon een pad uitkneep met een lepel, in een pannetje water.
Hij is dus in zijn nopjes met een dubbele kop koffie.
donderdag 15 juni 2017 om 20:48
Haha nee ik wilde testen hoe op welke tijdstip mijn post gepost werd. Ik postte om 20:44 uur en volgens Viva postte ik om 20:43 uur.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 15 juni 2017 om 20:49
Ga naakt op de tegels van je badkamervloer liggen.Eleonora-1 schreef: ↑15-06-2017 20:27Ik heb het ook warm.
Ik haat dit weer met verve.
Waar kan ik met mijn klachten heen?
Ik vind het heerlijk. Doe alles vroeg, laat of rustig aan.
donderdag 15 juni 2017 om 20:51
Nou zeg.charlottew88 schreef: ↑15-06-2017 20:48Haha nee ik wilde testen hoe op welke tijdstip mijn post gepost werd. Ik postte om 20:44 uur en volgens Viva postte ik om 20:43 uur.
donderdag 15 juni 2017 om 20:51
Ik zoek via google, via dit forum lukt het mij iig nietMamavaneenwondertje97 schreef: ↑15-06-2017 20:51Ik wilde dit eigenlijk op het moderatortopic vragen maar daar word elke reactie weggehaald. Dus daarom maar eventjes hiero; hoe werkt de zoekfunctie? Ik wil geen dubbel topic plaatsen maar al die pagina's door scrollen ga ik ook niet doen.
donderdag 15 juni 2017 om 20:53
De zoekfunctie werkt niet.Mamavaneenwondertje97 schreef: ↑15-06-2017 20:51Ik wilde dit eigenlijk op het moderatortopic vragen maar daar word elke reactie weggehaald. Dus daarom maar eventjes hiero; hoe werkt de zoekfunctie? Ik wil geen dubbel topic plaatsen maar al die pagina's door scrollen ga ik ook niet doen.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 15 juni 2017 om 20:54
Die werkt niet, dankzij die fijne forumupdate (hoera)Mamavaneenwondertje97 schreef: ↑15-06-2017 20:51Ik wilde dit eigenlijk op het moderatortopic vragen maar daar word elke reactie weggehaald. Dus daarom maar eventjes hiero; hoe werkt de zoekfunctie? Ik wil geen dubbel topic plaatsen maar al die pagina's door scrollen ga ik ook niet doen.
En niks mis hoor, met een dubbel topic plaatsen. In de afgelopen vijftien jaar is alles al minstens veertig keer voorbij gekomen, daar kan jouw dubbele topic ook nog wel bij. Bovendien krijg je ook weer gezeik als je aansluit op een oeroud topic, dus ik zou maar gewoon lekker los gaan hoor.
donderdag 15 juni 2017 om 20:54
Ze zoeken nog uit hoe de zoekfunctie zou moeten werken.Mamavaneenwondertje97 schreef: ↑15-06-2017 20:51Ik wilde dit eigenlijk op het moderatortopic vragen maar daar word elke reactie weggehaald. Dus daarom maar eventjes hiero; hoe werkt de zoekfunctie? Ik wil geen dubbel topic plaatsen maar al die pagina's door scrollen ga ik ook niet doen.
Ze zoeken de zoekfunctie nog.
De zoekfunctie is zoek.
De zoekfunctie is bij de CM.
Zoek het goede antwoord.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 15 juni 2017 om 20:56
Om te weten hoe Stora en mattie op het spuugpaleis heetten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 15 juni 2017 om 20:58
Ik heb een half uur op de plee gezeten vanmiddag inderdaad.MoirenPhae schreef: ↑15-06-2017 20:49Ga naakt op de tegels van je badkamervloer liggen.
Ik vind het heerlijk. Doe alles vroeg, laat of rustig aan.
Daar is het echt koel.
donderdag 15 juni 2017 om 20:59