Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 juni 2017 om 21:16
Ik heb genoeg plavuizen voor ons allebei hoor: woonkamer, keuken, gang en wc. Ik gok 40m2 ofzo.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 15 juni 2017 om 21:17
Eleonora-1 schreef: ↑15-06-2017 21:14En ik kan het zeur over het weer topic niet vinden.
Ga niet zoeken ook.
Ik ga mijn puppies knuffelen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 15 juni 2017 om 21:17
Dat nietkunnen vinden van topics is mijn grootste irritatie op dit nieuwe forum.Eleonora-1 schreef: ↑15-06-2017 21:14En ik kan het zeur over het weer topic niet vinden.
Ga niet zoeken ook.
donderdag 15 juni 2017 om 21:21
Eleonora-1 schreef: ↑15-06-2017 21:14En ik kan het zeur over het weer topic niet vinden.
Ga niet zoeken ook.
Het staat op Psyche. Daar zou je het niet meteen verwachten, of misschien ook weer wel
De eerste (niet door mij geopende) aflevering ging over zomerdepressie, vandaar.
donderdag 15 juni 2017 om 21:24
Ik mis de functie wel maarja bij gebrek aan beter dan maar via googleMamavaneenwondertje97 schreef: ↑15-06-2017 21:22Ja waarom zouden ze het er nog zelf inbouwen als iemand anders het al veel beter heeft gedaan> X-D
donderdag 15 juni 2017 om 21:26
Wompie dus.
donderdag 15 juni 2017 om 21:29
Ik was aan het bijlezen.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 15 juni 2017 om 21:30
Vinnik leuk.
donderdag 15 juni 2017 om 21:32
Niks hoor. Was gewoon zoiets van oh ja, hoe heette die ook weer, het ligt op het puntje van mijn tong. En dan ga je net zo lang doorzeuren tot je het weer weet en dan is het weer klaar.
Het zijn Chihuahua's.charlottew88 schreef: ↑15-06-2017 21:17Geniet ervan Leo puppies zijn zo lief. Wat voor ras zijn de puppies?
Maar ze lijken nu een beetje op twee beertjes.
Ik vroeg me gewoon af omdat Noushi er ook al over had van de week. Denk heb weer eens een achterbakse roddel gemist. Maar helaas weer niets om te rellen dus?Lady_Voldemort schreef: ↑15-06-2017 21:32Niks hoor. Was gewoon zoiets van oh ja, hoe heette die ook weer, het ligt op het puntje van mijn tong. En dan ga je net zo lang doorzeuren tot je het weer weet en dan is het weer klaar.
donderdag 15 juni 2017 om 21:33
Yep, anders blijf je daaraan denken. Nu weten we het. Mooi.Lady_Voldemort schreef: ↑15-06-2017 21:32Niks hoor. Was gewoon zoiets van oh ja, hoe heette die ook weer, het ligt op het puntje van mijn tong. En dan ga je net zo lang doorzeuren tot je het weer weet en dan is het weer klaar.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 15 juni 2017 om 21:35
Wat ben je snel terug.Eleonora-1 schreef: ↑15-06-2017 21:32Het zijn Chihuahua's.
Maar ze lijken nu een beetje op twee beertjes.
Dat krijg je met die kleine hondjes hè, ben je snel klaar met knuffelen.