Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@aardbei was het een leuke bruiloft! Hef was smiddags gelukkig ook nog droog weer! En fijn dat alles goed was bij de controle!

@fiep duimen dat ze gewoon nog goed gaat liggen hoor! En anders denk ik dat een keizersnee wel beter is dan een stuitbevalling! Lijkt me best heftig voor een eerste bevalling.

@mlsc nou spannend hoor! Wie weet zet het wel door! Succes!

Hier gaat t z'n gangetje tas langzaam aan het klaarzetten. Gisteren de laatste dingen opgehangen in de babykamer dus die is nu ook wel zo goed als klaar! We zijn er bijna klaar voor dat de kleine mag gaan komen! Gisteren nog uitgebreid naar de kapper geweest dus dat was ook wel weer eens lekker!

Goed weekend allemaal!
oo mlsc, wat spannend!!
Hier ook vandeweek nog uitgebreid bij de kapper geweest, dat zit er voorlopig anders ook niet in.
Vandaag maar rustig aan doen, het is nu al heet! Baby heeft het ook druk, auw!
Bruiloft was leuk! Mooie ceremonie en daarna een BBQ in de tuin gehad, ze wilden het klein houden :)

Spannend mlsc! Heeft het doorgezet?

Hopelijk draait de baby nog fiep. Ik denk dat ik persoonlijk zou kiezen voor een keizersnede in plaats van een stuitbevalling.

Happy en feelsogood, nog even lekker bij de kapper geweest. Ik mag woensdag nog even!
Mlsc wordt spannnend voor jullie!!
Hier ook druk weekend gehad. Mijn vroeg heeft zijn priesterwijding gedaan.. Vanaf vrijdagavond receptie. Zaterdag de 2 uur op eeen harde bank in de sint Jan in Den Bosch en daarna 2 uur handjes schudden. Af en toe gezeten. Daarna terras en hapje gegeten. Om 21:00u weer thuis. Vanmorgen naar Kerkdriel voor ontbijt en eerste mis van hem . Weer 2 uur op een harde bank en wat had ik toch last van mijn rug en onderbuik. Het straalde tot aan mijn knie uit! Daarna weer receptie maar gelukkkig zitten. Om 16:00u weer thuis .. dikke voeten en enkels... het hele weekend de vluchtkoffer meegehad. Ja je weet maar nooit he..
haha ja dat is wel slim tasje! Je weet het nooit! Klinkt echt vreselijk, die lange zit op een harde bank! Daar helpen zelfs kussentjes dan niets meer aan.
Aardbei ook nog even langs de kapper, wat liggen wij straks allemaal mooi erbij! ;-)
Zat al te denken om de vluchtkoffer in man zn auto te leggen, maar er zit ook chocola in, niet zo handig met dat warme weer. Nu ligt tas in de schaduw. ( Lekkere mars voor extra energie , voor mij of hem.)
Tas voor dochter wilde ik ook al bij mn ouders neerzetten, maar dan slaat de twijfel toe he, stel je voor dat... ze net niet thuis zijn als het nodig is. En dochter naar mn broertje gaat of de buren of weet ik waar. Dan heeft dochter geen tas. Dan komen ze heus wel weer snel thuis want ze gaan niet ver uit de buurt, maar toch? Ben ik nou de enige die zo denkt?
Wat spannend Misc, ik heb net even gelezen wat het betekend als je de slijmprop verliest. Er stond dat je waarschijnlijk binnen twee weken bevalt. Dat zou toch super gaaf zijn als jullie jullie dochter bijna gaan zien!

Ik lees dat velen van jullie naar de kapper zijn gegaan. Ik heb vorige week een afspraak gemaakt voor over 2 weken. Ik ga altijd als ik vind dat het teveel gaat hangen, dat is nu het geval.

Dat is een erg mooie kerk Tasje de Sint Jan in Den Bosch. Ik mocht er alleen niet in omdat ik mijn hondjes in de tas bij me had. Maar heb het wel even kunnen aanschouwen. Den Bosch is echt zo'n gezellige stad, geweldig. Alleen erg vervelend dat jij zo'n last had van het zitten op de harde banken. Dan baal je dat je geen kussen hebt meegenomen, maar ja een kussen meenemen is ook zo'n gedoe. Hopelijk heb je nu geen last meer van dikke voeten en enkels.
Dat lijkt me inderdaad niet fijn die harde banken en lange zit, tasje. Slim dat je je vluchtkoffer mee hebt genomen!

Ik moet de tas in orde maken, er moeten nog wat spulletjes gewassen worden en daarna pak ik de tas in. Wil de tas einde van de week klaar hebben staan. Hebben jullie ook kleding voor jullie man/vriend erin gedaan?
Dit wordt onze eerste feelsogood dus geen ervaring met het klaarzetten voor andere kinderen. Ik laat de tas in ieder geval op de babykamer staan en neem deze pas mee de auto in als het nodig is.

Vanochtend examen voor mijn opleiding gehad, deze heb ik gehaald :) opleiding is nu ook afgerond gelukkig! Ben helemaal blij dat ik het examen heb gehaald, hoef ik me daar ook niet meer druk over te maken.
gefeliciteerd aardbei!
voor man heb ik wel drinken en eten in de tas gedaan, verder eigenlijk niets. Vorige keer ook niet, toen wilde ik thuis bevallen en moesten we toch naar het ziekenhuis, daar ging alles heel vlot. Man mocht ook niet blijven slapen daar ( 8 jaar geleden) dus had ook niet veel nodig. In principe ga ik voor thuis bevallen of poliklinisch, dan mag ik nu wel na 2 uur naar huis ook al is het nacht, dus zal hij ook niet veel nodig hebben denk ik? behalve eten/drinken.
Gefeliciteerd aardbei..
Versnaperingen staat op mijn lijst die als laatste erin moeten.. voor man niets ingepakt.. we zien wel hoe het loopt..
Ow heerlijk dat dat afgerond is aardbei, gefeliciteerd!

Hier wel schone boxer, shirt en een vest voor m'n man in de tas. In het ziekenhuis kan het soms ook wel weer fris zijn.. en in nederland kan het weer ook zo lekker omslaan 30 graden als je het ziekenhuis misschien in gaat en 15 als je naar huis mag. Dus een vest vonden we wel handig voor hem. En als ik een nachtje zou moeten blijven dan kan en mag hij wel blijven slapen dus heb ook een tandenborstel voor hem ingepakt. En verder zit er sultana en drinken in de tas.
De tas/koffer staat nu dus klaar met de maxicosi in de babykamer. Camera opgeladen en sd kaart leeg dus zowat klaar voor vertrek!
Door al jullie 'koffer-klaarmaken-verhalen' vandaag toch ook maar eens het meeste klaargezet. Toch wel een opluchting. In mijn hoofd en op papier was dat al in orde, maar het effectief bij elkaar leggen was nog een stap die ik moest zetten.

We zijn in beide ziekenhuizen in de buurt gaan luisteren hoe de procedure van de keizersnede is en er is toch een groot verschil. Bij het ene gaan vader en kind, na de geboorte, naar een aparte ruimte en is er huid-op-huidcontact tussen hun terwijl de moeder genaaid wordt en moet de moeder nog een aantal uren alleen verblijven op de recovery tot ze haar benen kan bewegen. Daarna zou ik pas mijn eigen dochtertje en man terugzien.
Bij het andere ziekenhuis blijven vader, moeder en kind samen in de operatiezaal tot de dokter klaar zijn en ga je ook als gezinnetje meteen naar de kamer (en dus niet alleen naar de recovery) om borstvoeding op te starten. Ongelooflijk dat er zoveel verschil kan zijn tussen verschillende ziekenhuizen. Het is wel een hele opluchting dat ziekenhuis 2 een aanpak heeft die toch nog zoveel mogelijk het natuurlijke aspect probeert te benaderen.

Dadelijk nog een allerlaatste poging bij de acupuncturist om ze te laten draaien, dus fingers crossed!:D We zijn nu op alle mogelijke scenario's voorbereid, dus het zal uiteindelijk allemaal wel goedkomen.

Ik heb wel veel last van harde buiken en veel spanning in onderbuik (voorweeën?). Ik kan helemaal niet meer zoveel doen als een paar weken geleden. Ik ben al blij als ik naar de winkel kan gaan of eens een klein taakje in het huishouden kan doen en dan nog is het weer zo snel mogelijk de zetel in met de voeten omhoog. Het is zwaar, maar ik hou het nog wel even vol.
Volgende week hebben we nog een echo en als ze dan nog altijd in stuit ligt, gaan we een datum prikken voor de keizersnede (hoewel ik liefst van al toch nog spontaan weeën krijg zodat de baby zelf ook 'weet en voelt' dat de geboorte eraan komt.
Spannend allemaal!!
Bedankt voor de felicitaties :)

Wat een verschil tussen ziekenhuizen zeg, jeetje. Moet zeggen dat ik zkh 1 wat ouderwets vind overkomen met hun procedure.
Hopelijk lukt het draaien Fiep, hier draaien mijn duimen ;)

Merk dat mijn energie niveau ook flink omlaag is gegaan hoor! Vanochtend wat gepoetst en ben nu echt moe, net wel een dutje gedaan maar doe verder niks meer vandaag in het huishouden in ieder geval.
Hopelijk lukt het draaien Fiep! En anders lijkt zh 2 inderdaad de beste optie, nr 1 is ouderwets! Zou inderdaad fijn zijn als je toch nog begint met spontane weeën. Even afwachten dus nu.
Energie level is hier soms ook ver te zoeken, merk wel dat ik een tijd niks doe de energie alleen maar minder wordt. Als ik bezig ben en doorga, lukt het vaak wel gek genoeg.
Morgen heeft dochter een studiedag van school, dus gaan we lekker de hort op. Dan heb ik wel wat energie nodig !
Dankjewel dames voor de steun:) Ziekenhuis 1 klinkt ouderwets, maar dat is nochtans de procedure in de meeste ziekenhuizen. Hoe ziekenhuis 2 het doet, is eerder erg vooruitstrevend. Zij hebben bijvoorbeeld ook een nieuw concept dat prematuurtjes bij op de kamer bij de moeder mogen en niet meer op de prematurenafdeling, wat ook nog niet in de meeste ziekenhuizen zo is.

Veel plezier met je dochter morgen feelsogood! Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen wat jullie gaan doen?;)
Ik hoop dat het draaien lukt..
Ik heb gisteren ook weer een goede controle gehad.. mooie bloeddruk 125/62.. kleine ligt goed maar nog niet vast dus als mijn vliezen breken dan moet ik plat.. vanaf week 10 tot nu ben ik 9 kg aangekomen dus daar ben ik erg tevreden over..
Feelsogood fijne dag samen..
Dankjullie dames, dag was geslaagd gisteren. We zijn naar een speelpark ( Plaswijckpark) geweest, veel speeltoestellen, maar ook een grote verkeerstuin met skelters, een stuk met dieren, kinderboerderij, maar ook andere dieren, soort mini dierentuin en een groot waterplein waar dochter ook ruim 2 uur gezwommen / gespeeld heeft en ik mn ondertussen harde billen en rug van de harde bankjes even in het gras kon parkeren. Heb er heerlijk gelegen, was wel nodig ook want zitten lukte haast niet meer.
Altijd tijd tekort daar, de rondvaartboot hebben we niet gedaan vanwege de tijd, de binnenspeeltuin ook niet gezien want het was warm en geen tijd meer. Dochter wil in de vakantie weer! Blijft leuk daar. Heb al gezegd dat we dat gaan doen, maar dan met haar zusje erbij. Toen begon ze spontaan te huilen, want ze is zo blij met haar zusje.
Gisteravond nog een pijnlijke zit bij schoonouders gehad, daar was een verjaardag. Bank is oud en hard en niet te doen met mn rug, stoelen ook keihard. Ben van ellende maar gaan staan tussendoor. Maar goed, we leven nog.
Nu thuis weer een beetje rommelen. Het moet tenslotte wel netjes en schoon zijn , mocht er wat gebeuren!
Klinkt als een leuke dag feelsogood!

Ik vanochtend weer op controle bij VK geweest, kleintje doet het nog steeds goed en het is nu gewoon afwachten totdat hij besluit te komen. Vanaf morgen zou ik ook thuis mogen bevallen (37 weken). Ook even naar het zkh geweest en een ponsplaatje laten maken, heb ik die ook alvast.
Verder nog wat gepoetst :)

Vriend belde net dat hij een 'ongelukje' heeft gehad op het werk waardoor hij een flinke snee in zijn pols heeft. Moet nu gehecht worden... hopelijk geneest het snel!
Fijn dat alles weer goed was aardbei-banaan. Zou je thuis willen bevallen?
Balen van je man zeg, hopelijk valt het mee en geneest het inderdaad snel!
Is ook echt een leuk park hoor, is in Rotterdam, erg leuk als je kindje straks wat ouder is, vanaf dat ze echt gaan spelen is het leuk.
Fijn dat alles goed is aardbei..
Feelsogood lekker toch zo'n dagje weg met je dochter!! Harde banken!! Ik weet er alles van :-D . Ook net een weekend achter de rug..
Gewoon op het gras zotten vind ik ook niet meer comfortabel hoor.. kan er niet bij dat ik zaterdag ook al weer 37 weken ben... scheur bijna uit joh(mijn buik he)
ik heb ook niet gezeten in het gras, maar lekker gelegen :) :) :) zitten werd hem inderdaad ook niet. Dat is dan toch echt wel fijn met een grote dochter die haar gang gaat en weet waar je ligt.
Gaat hard he, nu 36 weken op de kop af, vanaf volgendeweek mag ze gewoon komen :heart:
Hier ook een buik die lijkt te scheuren, zei het gisteren nog tegen mn man, mn buik was vet van het smeren, hij dacht dat het zweet was. Heb hem verteld dat ik het echt soepel moet houden want anders scheurt ie uit!
Nee, ik wil eigenlijk absoluut niet thuis bevallen feelsogood! Laat mij maar lekker naar het zkh gaan :)

Hoe zou het met de partner van mlsc gaan? We hebben niks meer gehoord toch, nadat ze aangaf dat het allemaal aan het rommelen was?
Dan moet je dat gewoon doen aardbei! Bevallen waar je je veilig voelt gaat het makkelijkste!
Ik lag gisteravond ook aan mlsc te denken, hoe het haar partner en haarzelf vergaan. laat je wat horen?
Buik lijkt hier ook niet meer veel groeiruimte te hebben. Gisterenavond samen lekker even gaan zwemmen. Deed echt goed. Toen ik echter uit het water kwam, voelde buik zo enorm zwaar omdat de zwaartekracht terug inwerkte op mijn buik:D
Ik ben ook benieuwd naar mlsc en de rest hier:)

Aardbei, alles een beetje in orde met de pols van je vriend?
Ja ook benieuwd naar hun!!!
Helaas iga ik niet meer zwangerschapszwemmen. Ik vraag teveel van mijn lichaam en kom met pijn in mijn buik thuis. Nu ben ik al op tegen het avondeten hoor :-D
Was aan het twijfelen om het te melden maar Er is er eentje bevallen van het forum maar ze is meer op Facebook .. choco...
Hier wordt mijn afscheiding waterig. Al een paar dagen.. gisteravond voor de 2de keer schilfers/ witte vlokken in mijn urine. Op aandringen van mijn man toch maar gebeld.. na onderzoek bleek ik geen vruchtwater te verliezen. Kleine wel ineens ingedaald. Waarschijnlijk eiwitten en/of afscheiding in mijn urine.. mijn man kwam al helemaal in de bevalmodus terwijl ik het spaansbenauwd kreeg...
En buik smeren is echt een genietmoment hier.
Hooi dames! Ik lees hier nog wel mee maar schrijf alleen nog op fb. Wel even een update :)
Ik ben inderdaad bevallen van een heel lief meisje. Ze doet het super goed en we genieten enorm.
Ik hoop dat jullie allemaal ook snel je kleintje mogen ontmoeten. Succes dit weekend met die hitte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven