Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 16 juni 2017 om 13:46
Nu moet ik nog zorgen dat ik blijf, want ik heb nu alweer zin om ontzettend te gaan lopen klieren,
Gelukkig heb ik vanavond de hut vol en morgen een feest vanaf de middag al en zondag ook op pad.
Dus dan ben ik relatief veilig.
vrijdag 16 juni 2017 om 14:00
Ik heb een schoonmaakster ben ik bang.
vrijdag 16 juni 2017 om 14:33
Deze is ook zo mooi, Chris Cornell zingt Nothing Compares 2 UStar schreef: ↑16-06-2017 11:25En weer eentje van Prince in een betere andere uitvoering (sorry IC
https://www.youtube.com/watch?v=OZOrIHeEN3s
https://www.youtube.com/watch?v=IuUDRU9-HRk
vrijdag 16 juni 2017 om 14:36
Ik moet ook helemaal niet reageren op mensen met zo'n soort nick. Wat een lulverhaal over koolhydraten, en zelf daarom niks kan bedenken wat vult. Koekoek.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 16 juni 2017 om 14:40
Madam eet koolhydraatarm sommige mensen worden daar chagrijnig van en gaan dan zo reageren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 16 juni 2017 om 15:29
vrijdag 16 juni 2017 om 15:40
Ik vind rondrennende gillende kinderen in restaurants ook irritant net als jij. Maar dat mag je daar niet zeggen want dan zijn de moeders van de wondertjes beledigd.shifty schreef: ↑16-06-2017 15:29Pfff ik moet ophouden om te posten in het gierige topic. Op de één of andere manier strijkt de gemiddelde mening mij daar te veel tegen de haren in. Ik weet niet waar het aan ligt maar volgens mij moet ik gewoon concluderen dat ik daarin de gemeenschappelijke factor ben.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 16 juni 2017 om 15:41
Ik begrijp dat nooit. Ik heb dat altijd schijtirritant gevonden en vind dat nog steeds. Al hoor je dat als moeder van een ander kind vertederend te vinden.charlottew88 schreef: ↑16-06-2017 15:40Ik vind rondrennende gillende kinderen in restaurants ook irritant net als jij. Maar dat mag je daar niet zeggen want dan zijn de moeders van de wondertjes beledigd.
Mijn kind ging dus pas mee toen hij een maaltijd stil aan tafel kon zitten.
Tot die tijd was het pannenkoekenhel e.d.
vrijdag 16 juni 2017 om 15:45
Ik wel.
In een strandtent vind ik het net zo irritant. Als ik gillende kinderen wil horen ga ik wel naar de Bubble Jungle.
anoniem_338027 wijzigde dit bericht op 16-06-2017 15:46
0.69% gewijzigd
vrijdag 16 juni 2017 om 15:46
Zo'n "schattig" boerderijtje waar je met een gehoorbeschadiging en volledig overprikkeld naar buiten gaat door al die rond rennende en gillende kinderen.
Wat ik sowieso al raar vind, want thuis mocht-ie dat ook niet.
vrijdag 16 juni 2017 om 15:48
Toen ik in Frankrijk op vakantie was zag ik ook nooit rondrennende gillende kinderen in een restaurant daar zaten zelfs de kleintjes rustig aan tafel.