Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Eleonora-1 schreef:
16-06-2017 16:34
Zo begon het.
Ik zei iets tegen een van de kinderen en toen er vanaf de andere tafel op hoge toon werd gevraagd hoe en wat, ben ik even gaan babbelen.
Nou, dat was tegen het zere been.

Mijn verkering ziet er uit alsof hij met beren worstelt. Dat helpt enorm.
En hij pikt dat soort gedrag gewoon niet. Niet agressief maar wel heel duidelijk. Hij kreeg een keer een hele bioscoopzaal stil. Stond 'ie op en gaf aan dat hij graag in stilte naar de film wilde kijken. Boem, stil.
Ok, er zaten 20 mensen, maar toch.
Ik heb ooit eens in de avondfilm gezeten dus 21 uur ofzo, volwassen film, iemand met een pasgeboren baby een een draagdoek. Huilen natuurlijk, aan een stuk. Iedereen zuchten.
Ik heb van boven naar beneden geroepen of ze met de baby de zaal wil verlaten, omdat ik graag zonder gehuil de film wilde zien. Dan gaan mensen ook ineens iets zeggen.

Ze ging wel.
Wat een debiele ideeën hebben sommige mensen toch.
Ttass30 schreef:
16-06-2017 16:39
Daarom ga ik liever naar Bloemendaal dan Zanvoort. Het liefst ga ik nog naar Noordwijk naar het strand minder commercieel en druk.
Noordwijk is onwijs commercieel :hihi:
En met mooi weer belachelijk druk.
MoirenPhae schreef:
16-06-2017 16:40
Ik heb het nog niet meegemaakt. Dat het druk is. Ik vind Zandvoort een hel.
MoirenPhae schreef:
Ik heb ooit eens in de avondfilm gezeten dus 21 uur ofzo, volwassen film, iemand met een pasgeboren baby een een draagdoek. Huilen natuurlijk, aan een stuk. Iedereen zuchten.
Ik heb van boven naar beneden geroepen of ze met de baby de zaal wil verlaten, omdat ik graag zonder gehuil de film wilde zien. Dan gaan mensen ook ineens iets zeggen.

Ze ging wel.
Wat een debiele ideeën hebben sommige mensen toch.
Ik snap niet dat die vrouw niet uit zichzelf de zaal uitgelopen is.
Ik zeg trouwens ook leuke dingen tegen mensen hoor :proud:
Ginerva schreef:
16-06-2017 16:42
Ze ging in de gang met het kind staan hupsen. Het moet ook echt een serieuze film geweest zijn, want ik was alleen.
Ana_Isabel_ schreef:
16-06-2017 16:36
Dat snap ik dus echt nooit. Ouders die dus totaaal niet zien wat hun kinderen uitvreten, terwijl ze er met hun neus bovenop staan.

Ik snap dat ook niet. Volgens mij hebben die zich een soort negeer-zelfverdedigingsmechanisme ontwikkeld.

Soms probeer ik het dan om te draaien. Ik vraag aan de ouders of ze liever ergens anders willen zitten zodat hun kinderen dan beter kunnen spelen. Of ik zeg, iets te hard, tegen het kind dat ie zich wel een beetje moet gedragen omdat zijn ouders het ook niet leuk vinden om er op te worden aangesproken.

Soms niet, dan zeg ik gewoon dat ze hun jong bij moeten houden :furious:
Ginerva schreef:
16-06-2017 16:42

Ik heb dat gehad op een begrafenis. Toen zat er ook iemand met een jengelende huilende baby en toen vond ik wel moeilijk om er iets van te zeggen. Ik wilde natuurlijk ook de goeie sfeer niet verpesten ..
shifty schreef:
16-06-2017 16:44
Ik snap dat ook niet. Volgens mij hebben die zich een soort negeer-zelfverdedigingsmechanisme ontwikkeld.

Soms probeer ik het dan om te draaien. Ik vraag aan de ouders of ze liever ergens anders willen zitten zodat hun kinderen dan beter kunnen spelen. Of ik zeg, iets te hard, tegen het kind dat ie zich wel een beetje moet gedragen omdat zijn ouders het ook niet leuk vinden om er op te worden aangesproken.

Soms niet, dan zeg ik gewoon dat ze hun jong bij moeten houden :furious:
Het kind zo aanspreken vind ik wel een goeie :-D

Onze kinderen zijn wat dat betreft maar zielig, want we houden ze altijd in de gaten.
Mijn man doet een autoritaire " vingerknip" inclusief opgetrokken wenkbrouw en dan weten ze wel hoe laat het is. Meer is gelukkig niet nodig.
shifty schreef:
16-06-2017 16:49
Ik heb dat gehad op een begrafenis. Toen zat er ook iemand met een jengelende huilende baby en toen vond ik wel moeilijk om er iets van te zeggen. Ik wilde natuurlijk ook de goeie sfeer niet verpesten ..
Op een begrafenis zou het mij niet storen. Weleens meegemaakt. Ik vond het een welkome afleiding.
shifty schreef:
16-06-2017 16:49
Dat snap ik, ik zou er ook niet zo gauw iets van zeggen in zo'n situatie.

Maar ook hier geld, ik snap die ouders niet, je gaat dan toch met je kind ergens anders heen
Je serieus druk maken over een huilende baby op een begrafenis?

Je kan ook overal om zeiken.
Eleonora-1 schreef:
16-06-2017 16:34
Zo begon het.
Ik zei iets tegen een van de kinderen en toen er vanaf de andere tafel op hoge toon werd gevraagd hoe en wat, ben ik even gaan babbelen.
Nou, dat was tegen het zere been.

Mijn verkering ziet er uit alsof hij met beren worstelt. Dat helpt enorm.
En hij pikt dat soort gedrag gewoon niet. Niet agressief maar wel heel duidelijk. Hij kreeg een keer een hele bioscoopzaal stil. Stond 'ie op en gaf aan dat hij graag in stilte naar de film wilde kijken. Boem, stil.
Ok, er zaten 20 mensen, maar toch.
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
MoirenPhae schreef:
Dit.
Is het 'ik erger me aan de meest futiele dingendag' ofzo? :proud:
Fee-de-Goede schreef:
16-06-2017 16:57
Het gaat stormen. Kinderen reageren daar ook altijd zo heftig op :)
Valt nog mee dat het hier zo vredelievend is.
Ana_Isabel_ schreef:
16-06-2017 16:50
Het kind zo aanspreken vind ik wel een goeie :-D

Onze kinderen zijn wat dat betreft maar zielig, want we houden ze altijd in de gaten.
Mijn man doet een autoritaire " vingerknip" inclusief opgetrokken wenkbrouw en dan weten ze wel hoe laat het is. Meer is gelukkig niet nodig.

Mijn moeder vroeger ook. Je wist wanneer ze die slipper ging gooien. Afbeelding
anoniem_319283 wijzigde dit bericht op 16-06-2017 17:01
0.10% gewijzigd
Ttass30 schreef:
16-06-2017 16:59

Mijn moeder vroeger ook. Je wist wanneer ze die slipper ging gooien. [img]https://pics.onsizzle.com/Twitter-When- ... d9.png[img]
:HA: Dat doen wij dan weer niet.
Ana_Isabel_ schreef:
16-06-2017 16:52
Op een begrafenis zou het mij niet storen. Weleens meegemaakt. Ik vond het een welkome afleiding.

Ik vond het wel vervelend. Als iemand zijn best doet z'n emoties in bedwang te houden en te vertellen over zijn overleden dierbare terwijl er tegelijkertijd een jengelende baby vermaakt moet worden. Ik snap gewoon niet zo goed dat iemand dan een baby mee neemt. Met bruiloften ook niet. Heb je een leuk filmpje van oom Kees tijdens het ja-woord inclusief een constant gejank erdoorheen.

Maar ja op die begrafenis durfde ik er niks van te zeggen. Iedereen is dan al emotioneel en stel dat ik er iets van zeg en ze gaat huilen.
Dat staat zo stom .. op een begrafenis :whistle:
shifty schreef:
16-06-2017 17:00
Ik vond het wel vervelend. Als iemand zijn best doet z'n emoties in bedwang te houden en te vertellen over zijn overleden dierbare terwijl er tegelijkertijd een jengelende baby vermaakt moet worden. Ik snap gewoon niet zo goed dat iemand dan een baby mee neemt. Met bruiloften ook niet. Heb je een leuk filmpje van oom Kees tijdens het ja-woord inclusief een constant gejank erdoorheen.

Maar ja op die begrafenis durfde ik er niks van te zeggen. Iedereen is dan al emotioneel en stel dat ik er iets van zeg en ze gaat huilen.
Dat staat zo stom .. op een begrafenis :whistle:
Tja, ik kan er echt niet mee zitten. Als ze nou rond gaan rennen, oke, maar een baby die doet wat babys doorgaans doen, nee.
( oke, de meeste babys rennen nog niet, maar dat terzijde.)
shifty schreef:
16-06-2017 17:05
Erger jij je nou aan mijn futiele ergernissen? :biggrin:
:-D
Fee-de-Goede schreef:
16-06-2017 16:57

Erger jij je nou aan mijn futiele ergernissen? :biggrin:
Tijdje geleden in een restaurant zaten ouders met een tweeling. Ruzie, herrie, kleurplaten, potloden door de tent. En toen dat niet meer leuk was, begon de strooptocht. Kin op andermans tafel en naar het eten graaien. Er was al een glas wijn omgegooid en nog grepen die ouders niet in. Ik heb de tweeling aan de hand genomen en naar hun ouders gebracht met de boodschap dat ze de kinderen toch echt zelf moeten voeden en opvoeden. Werd me niet in dank afgenomen want waar bemoeide ik me mee?!!!! Nou met kwijl van anderemans grut uit mijn bord houden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
16-06-2017 17:05
Tijdje geleden in een restaurant zaten ouders met een tweeling. Ruzie, herrie, kleurplaten, potloden door de tent. En toen dat niet meer leuk was, begon de strooptocht. Kin op andermans tafel en naar het eten graaien. Er was al een glas wijn omgegooid en nog grepen die ouders niet in. Ik heb de tweeling aan de hand genomen en naar hun ouders gebracht met de boodschap dat ze de kinderen toch echt zelf moeten voeden en opvoeden. Werd me niet in dank afgenomen want waar bemoeide ik me mee?!!!! Nou met kwijl van anderemans grut uit mijn bord houden.
Sorry..maar :rofl:

En groot gelijk. Ik zou mij doodschamen.
MoirenPhae schreef:
16-06-2017 16:26
Wat irritant zeg.

Ik ben in dat soort gevallen een angstaanjagende heks die een kind even bij het bovenarmpje pakt om het te laten stoppen en het niet weg kan en in de oor fluistert dat het zachtjes moet doen en niet meer mag rennen en lopen.
Dan kruipen ze bij de ouders onder tafel. Beter :proud:
Als ik ouders er niets van zeggen doe ik het.
Ik had je tandjes laten spugen :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven