Ben ik nu echt Blind?
dinsdag 13 juni 2017 om 00:52
ik volg avondonderwijs ben in mijn laatste jaar/semester . een klasgenoot (laten we hem jonas noemen) had me 2 keer uitgevraagd om iets te gaan eten na de lessen waarop ik ja antwoorde en dus gingen we eten en de 2de keer hebben we gekust ,maar na de etentjes hoorde ik niks meer van hem de hele week tot de volgende les en dat is altijd om de 2 weken. Ik was in de war na de eerste etentje want ik wist niet zeker of interesse had of niet dus stuurde ik hem een bericht op fb dat ik me heb geamuseerd had en hij blijkbaar ook maar daarna heeft hij niks meer gestuurd.
De volgende les vroeg hij dan of iets wou gaan eten , ik zei ja ,eten dan hebben we gekust en dan heb ik niks van hem gehoord de hele week tot op het mondeling exam en na die exam zei hij dat hij naar huis ging ,ik zei oke maar we waren zo met een groep aan het praten over de exam.
Hij stuurt niks op fb (ik had hem toegevoegd na de eerste etentje want hij moest foto's naar me sturen) en we zitten in een fb chatgroep met een andere klasgenoot waar wij wel praten maar dan over school .
Ik neem aan dat hij geen interesse meer heeft in me maar ik vind het gewoon raar want ik snap het echt niet.
WAT IS JULLIE MENING DAAROVER?
Mijn Nederlands is niet perfect!
De volgende les vroeg hij dan of iets wou gaan eten , ik zei ja ,eten dan hebben we gekust en dan heb ik niks van hem gehoord de hele week tot op het mondeling exam en na die exam zei hij dat hij naar huis ging ,ik zei oke maar we waren zo met een groep aan het praten over de exam.
Hij stuurt niks op fb (ik had hem toegevoegd na de eerste etentje want hij moest foto's naar me sturen) en we zitten in een fb chatgroep met een andere klasgenoot waar wij wel praten maar dan over school .
Ik neem aan dat hij geen interesse meer heeft in me maar ik vind het gewoon raar want ik snap het echt niet.
WAT IS JULLIE MENING DAAROVER?
Mijn Nederlands is niet perfect!
anoniem_646ebecacac82 wijzigde dit bericht op 13-06-2017 01:38
1.18% gewijzigd
vrijdag 16 juni 2017 om 18:42
vrijdag 16 juni 2017 om 19:00
het kan idd zijn dat hij geen interesse heeft in meer.maar hij kan ook denken dat jij dat niet hebt.
jij denkt;hij wil niks want ik hoor niks.
hij denkt:zij wil niks want ik ook niks.
einde verhaal.
ik vind iemand 2 keer mee uitvragen behoorlijk initiatiefrijk.als er van de andere kant dan geen berichtjes of voorstellen komen zou ik het er ook bij laten zitten.
jij denkt;hij wil niks want ik hoor niks.
hij denkt:zij wil niks want ik ook niks.
einde verhaal.
ik vind iemand 2 keer mee uitvragen behoorlijk initiatiefrijk.als er van de andere kant dan geen berichtjes of voorstellen komen zou ik het er ook bij laten zitten.
vrijdag 16 juni 2017 om 19:09
en gekreun.blijfgewoonbianca schreef: ↑13-06-2017 20:26Hebbn jullie hartstochtelijk staan tongzoenen met graaiende handen ?
zaterdag 17 juni 2017 om 11:23
Nou dit. Volgens mij heb jij een wat vertekend meisjesachtig sprookjes idee bij daten, liefde en mannen.
En afknapper: alsof jii iets 'gegeven' hebt (zoen), waarvoor hij dan extra hard zijn best moet doen of dankbaar moet zijn ofzo.
Probeer de liefde wat gelijkwaardiger te zien. Wordt het leuker van.