Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 16 juni 2017 om 23:10
Yas is ook eng!Eleonora-1 schreef: ↑16-06-2017 22:37Ik heb heel lang meegelezen ook.
Toen ik mee ging schrijven 'kende' ik al heel veel forummers.
Ik vond Yas bijvoorbeeld doodeng.
vrijdag 16 juni 2017 om 23:12
vrijdag 16 juni 2017 om 23:14
Géén idee meer!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 16 juni 2017 om 23:15
Jij bent nou onderdeel van die forumdynamiek ^^Lady_Voldemort schreef: ↑16-06-2017 22:43Ik geloof dat ik hier wel twee jaar meegelezen heb. En het was leuk joh, vooral toen met die enorme Angels rel. Ik heb nou eenmaal een crush voor forumdynamiek, en op mijn toenmalige forum was die een stuk gezapiger dan hier. Het was ook mijn bedoeling om het bij meelezen te houden, maar dat is dus niet gelukt.
vrijdag 16 juni 2017 om 23:16
Ja, zo gaan die dingen.
vrijdag 16 juni 2017 om 23:17
Wie eet je niet meer?MoirenPhae schreef: ↑16-06-2017 22:48Ik ben geloof ik 10x teruggekomen en geband op een variant van of SInterklaas of Zwarte Piet. Wie eet ik niet meer, maar ik was een setje met iemand.
vrijdag 16 juni 2017 om 23:17
Ik wil jullie romantische zo-hebben-wij-elkaar-leren-kennen niet al te wreed verstoren, maar dit roept toch een hoop vragen op.
Inbakeren is toch een lieve omschrijving van je kind stevig dichtknopen?
En kreeg je die knoop dan niet meer los ofzo?
En wat is een inbakerzakje?
Ik stel me dan echt voor dat je de bakerdoek voor jezelf moet verstoppen in een rustgevend zakje.
Inbakeren is toch een lieve omschrijving van je kind stevig dichtknopen?
En kreeg je die knoop dan niet meer los ofzo?
En wat is een inbakerzakje?
Ik stel me dan echt voor dat je de bakerdoek voor jezelf moet verstoppen in een rustgevend zakje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 16 juni 2017 om 23:22
Ik deed die van mij niet officieel inbakeren, maar wel in een doek wikkelen. Vonden ze heerlijk. Armpjes naast elkaar... ik zou het er benauwd van krijgen. Maargoed in de buik is het ook lekker krap.
vrijdag 16 juni 2017 om 23:22
'Wie' dus.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 16 juni 2017 om 23:23
Ach natuurlijk die Ernst. Ja die vind ik niks. Ik ga ook voor Henny. Da's de bassist.
vrijdag 16 juni 2017 om 23:24
En mijn dodenkaars dan?!lrishCassidy schreef: ↑16-06-2017 23:22Okay, ik ben bijgelezen, maar waar ging het nou eigenlijk over?
Het enige wat echt is blijven hangen was het passie gedeelte.
vrijdag 16 juni 2017 om 23:24
Dwangbuis! Dat woord zocht ik!
Inbakkerdoeken zijn een soort dwangbuizen voor beginners.
Maar je hebt dus ook zakjes voor luie beginnersdwangbuisrollers.
Okeeeej.
Ik ben d'r wel blij mee geloof ik. Dankzij die dingen let ik tenminste nog een béétje op mijn spelling.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 16 juni 2017 om 23:25
vrijdag 16 juni 2017 om 23:26
vrijdag 16 juni 2017 om 23:26
vrijdag 16 juni 2017 om 23:27
Precies dat is het.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 16 juni 2017 om 23:27
Nouja, Henny is ook veel leuker.
En Henny heeft een plaatje met een spiegel, Ernst niet.