Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 17 juni 2017 om 00:53
Hahaha.Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 00:53Kolere, ik schrik me dood. Dochter heeft haar vriendje te logeren en nou komt ie ineens met ontbloot bovenlichaam naar beneden![]()
Zit hij nu naast je?
Grappig, dat is hier helemaal niet. Wel snoeischerpe humor die hij bij zijn vader niet mag uiten. Ik kan zo om hem lachen. En zo moe van hem worden en hij heeft het zo zwaar met zichzelf en heeft het ook niet mee, echt alles wat mis kan gaan gaat mis.Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 00:50Geen idee waar je nu op reageert, maar ik heb er zo een van 16 rondlopen en ik :hartje: haar.
Niks zo leuk als pubers. Mijn 12-jarige zoon is nu ook volop in de weer en ik lach me werkelijk tranen, want hij is meer van de oversekste soort. Gieren van het lachen als ie het woord negenenzestig hoort en zo![]()
Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 00:50Geen idee waar je nu op reageert, maar ik heb er zo een van 16 rondlopen en ik :hartje: haar.
Niks zo leuk als pubers. Mijn 12-jarige zoon is nu ook volop in de weer en ik lach me werkelijk tranen, want hij is meer van de oversekste soort. Gieren van het lachen als ie het woord negenenzestig hoort en zo![]()
Mijn oudste hoort dus gewoon een cijfer uit een reeks getallen.
Zo heerlijk onschuldig nog.
zaterdag 17 juni 2017 om 00:54
Hier ook nog. Denk ik.Ana_Isabel_ schreef: ↑17-06-2017 00:53geweldig
Mijn oudste hoort dus gewoon een cijfer uit een reeks getallen.
Zo heerlijk onschuldig nog.
Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 00:53Kolere, ik schrik me dood. Dochter heeft haar vriendje te logeren en nou komt ie ineens met ontbloot bovenlichaam naar beneden![]()
Van de jongen op zich of zijn kledinglize bovenlijf?
Het is prachtig volk om mee samen te mogen wonen.
Maar goed ik ben natuurlijk geheel objectief.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 17 juni 2017 om 00:56
Tja, 69 is natuurlijk best specifiek. Hij weet natuurlijk wel wat seks is "globaal", maar meer ook niet. ( Denk ik , ook
zaterdag 17 juni 2017 om 00:57
Ja, denk ik inderdaadAna_Isabel_ schreef: ↑17-06-2017 00:56Tja, 69 is natuurlijk best specifiek. Hij weet natuurlijk wel wat seks is "globaal", maar meer ook niet. ( Denk ik , ook)
zaterdag 17 juni 2017 om 00:58
Ah dat is zielig, Ook dat ie zo beperkt wordt bij zijn vader. Bij zoon gaat ook niet alles op rolletjes hoor, maar hij houdt in ieder geval de moed erin. En hij mag hier alle soorten humor uiten. Zo lullig als dat niet kan.MoirenPhae schreef: ↑17-06-2017 00:53Grappig, dat is hier helemaal niet. Wel snoeischerpe humor die hij bij zijn vader niet mag uiten. Ik kan zo om hem lachen. En zo moe van hem worden en hij heeft het zo zwaar met zichzelf en heeft het ook niet mee, echt alles wat mis kan gaan gaat mis.
zaterdag 17 juni 2017 om 00:58
Zoon maakt gewoon af en toe heerlijke zwarte grappen over zichzelf. Soms is het leuk om samen keihard te lachen om alles wat tegen zit.Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 00:58Ah dat is zielig, Ook dat ie zo beperkt wordt bij zijn vader. Bij zoon gaat ook niet alles op rolletjes hoor, maar hij houdt in ieder geval de moed erin. En hij mag hier alle soorten humor uiten. Zo lullig als dat niet kan.
zaterdag 17 juni 2017 om 00:59
Ja, hoe denk je anders dat hij slaapt? Met een top aan?Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 00:53Kolere, ik schrik me dood. Dochter heeft haar vriendje te logeren en nou komt ie ineens met ontbloot bovenlichaam naar beneden![]()
(
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 17 juni 2017 om 01:00
Ik vrees dat ie het gewoon weet. Het joch zit al jarenlang in de klas bij kinderen van 2-3 jaar ouder, die hebben hem al lang voorgelicht. En aan mij dan de schone taak de onzin die zij hem hebben verteld weer een beetje recht te breien.Ana_Isabel_ schreef: ↑17-06-2017 00:56Tja, 69 is natuurlijk best specifiek. Hij weet natuurlijk wel wat seks is "globaal", maar meer ook niet. ( Denk ik , ook)
zaterdag 17 juni 2017 om 01:01
Hahaha! Echt niet.
zaterdag 17 juni 2017 om 01:02
Mijn middelste ik ook zo humoristisch. We liggen wat dat betreft op 1 lijn. Dezelfde rare humor. Soms moet ik hem wat afremmen, want hij moet ook leren dat er een tijd en een plaats voor alles is, maar ik wens dat hij het nooit kwijtraakt. Zeg ik hem ook regelmatig.Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 00:58Ah dat is zielig, Ook dat ie zo beperkt wordt bij zijn vader. Bij zoon gaat ook niet alles op rolletjes hoor, maar hij houdt in ieder geval de moed erin. En hij mag hier alle soorten humor uiten. Zo lullig als dat niet kan.
zaterdag 17 juni 2017 om 01:02
Nee, dat zou ik zielig vinden. Het is daarboven om te stikken zo heet. Maar het was wel even confronterend
zaterdag 17 juni 2017 om 01:03
Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 01:02Nee, dat zou ik zielig vinden. Het is daarboven om te stikken zo heet. Maar het was wel even confronterend![]()
zaterdag 17 juni 2017 om 01:04
Ik vind zelfspot een groot goed.MoirenPhae schreef: ↑17-06-2017 00:58Zoon maakt gewoon af en toe heerlijke zwarte grappen over zichzelf. Soms is het leuk om samen keihard te lachen om alles wat tegen zit.
zaterdag 17 juni 2017 om 01:05
Het relativeert.
zaterdag 17 juni 2017 om 01:06
Tja, das lastig inderdaad, want hoever ga je als ouders qua openheid? Ik zie mijzelf nou niet met een kamasutra boek ,alle gemiddelde en ongemiddelde standjes doornemen. Dat mogen ze later zelf uitvogelen.Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 01:00Ik vrees dat ie het gewoon weet. Het joch zit al jarenlang in de klas bij kinderen van 2-3 jaar ouder, die hebben hem al lang voorgelicht. En aan mij dan de schone taak de onzin die zij hem hebben verteld weer een beetje recht te breien.
zaterdag 17 juni 2017 om 01:06
Zeker. We zijn er hier allemaal heel goed in, in zelfspot, en we knappen er altijd erg van op.