Seksklets, deel 60

zaterdag 17 juni 2017 om 09:55
Verkapte hengelpoging

zaterdag 17 juni 2017 om 10:42
zaterdag 17 juni 2017 om 10:46
Behalve het laatste woord zat ze mis?

Ik kom er net achter dat ik een zeer goed geschapen date heb vanavond. En nee, hij schrijft hier niet mee om dat regelmatig even te melden, hahaha... Maar het is ook een heel leuke man waar ik heel veel me kan lachen. Ik denk dus dat het heel erg leuk gaat worden! En lekker...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
zaterdag 17 juni 2017 om 12:16
Haha ja hij voelt zich heel zielig, loopt mank, gaat raar scheef zitten, rode vlekken in zijn gezicht, natte neus, kortom een stuk minder appetijtelijk dan normaal. Maar hij vraagt gelukkig niet op een zielige toon of ik soep wil maken en zo, heeft toch nog wat gewerkt deze week en de was gedaan en bijna iedere dag gekookt

zaterdag 17 juni 2017 om 17:27
Veel plezier, ik moet nog een week geduld hebben...Vlammetje schreef: ↑17-06-2017 10:46Behalve het laatste woord zat ze mis?![]()
Ik kom er net achter dat ik een zeer goed geschapen date heb vanavond. En nee, hij schrijft hier niet mee om dat regelmatig even te melden, hahaha... Maar het is ook een heel leuke man waar ik heel veel me kan lachen. Ik denk dus dat het heel erg leuk gaat worden! En lekker...
zondag 18 juni 2017 om 00:37
Zing je dan ook Soft kitty, warm kitty voor hem?_Marana_ schreef: ↑17-06-2017 12:16Haha ja hij voelt zich heel zielig, loopt mank, gaat raar scheef zitten, rode vlekken in zijn gezicht, natte neus, kortom een stuk minder appetijtelijk dan normaal. Maar hij vraagt gelukkig niet op een zielige toon of ik soep wil maken en zo, heeft toch nog wat gewerkt deze week en de was gedaan en bijna iedere dag gekookt![]()

zondag 18 juni 2017 om 10:22

zondag 18 juni 2017 om 19:33
Zoooo, heb hem net uitgezwaaid. Was niet heel xl hoor, wel lekker dik. En 23 uur heel veel lol gehad! Volgende week een date staan met een heuse XL. Heb hem al twee keer eerder ontmoet (Ja, van zeer dichtbij), nu komt hij voor het eerst naar mijn huis. Vind ik toch altijd net wat leuker!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~