Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 juni 2017 om 00:30
Nee nee nee!Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 00:28Jezus, zit je nou ruzie te zoeken of zo? Als je Yas stom vindt zet haar dan onder de negeer of zo.
Of plaats een leuk linkje, ter contemplatie.
zondag 18 juni 2017 om 00:30
Dat vind ik van jou. Hou eens op met die rechten opeisen omdat je 1 van de eerste was. Dat gaat nergens over.
Times are changing.
https://www.youtube.com/watch?v=S8psxogp1es
zondag 18 juni 2017 om 00:31
Nou, ik heb er net een onder de negeer getieft.
zondag 18 juni 2017 om 00:33
Die lijperd die begint over moord op een jeugdzorgwerker is nog ff een tikkie erger.Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 00:00In een later bericht heeft ze haar eigen gedrag beschreven. Ze maakte haar huis niet meer schoon, ze piste in haar broek, ze liep handstanden makend over straat (wat ik dan wel weer knap vind want ik heb dat nooit gekund), maar dat was dus allemaal de schuld van de hulpverlening he.
Nou sorry hoor. Ik vind het echt heel erg zielig, want het zal je maar gebeuren allemaal. En die TO snap ik ook nog, want die wil gewoon heel graag haar kind terug en neem het haar dan eens kwalijk dat ze de realiteit een beetje uit het oog verliest. Maar zo'n shisha, die er vol op in duikt en nee hoor kind je hebt groot gelijk het is allemaal reuze gemeen en jij kan prima voor je kind zorgen en het is allemaal een complot, nee die snap ik niet. En dat moet dan straks nog een kind krijgen ook, brrrr.
•
zondag 18 juni 2017 om 00:35
Niet om het een of ander hoor, maar wat jij doet is ook stierlijk vervelend. Altijd commentaar op anderen, en zelf ook nooit iets leuks in te brengen hebben. Maar daar moeten we dan weer niks van zeggen, want dan ga je calimero'en.lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 00:30Dat vind ik van jou. Hou eens op met die rechten opeisen omdat je 1 van de eerste was. Dat gaat nergens over.
Times are changing.
zondag 18 juni 2017 om 00:35
lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 00:30Dat vind ik van jou. Hou eens op met die rechten opeisen omdat je 1 van de eerste was. Dat gaat nergens over.
Times are changing.
Maar ik had gisteren dan ook Nina Simones versie geplaatst.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 18 juni 2017 om 00:36
Nee
Ik word eerst rose en dan misschien een beetje beige.
Ik had een boel babies op schoot en dan blijf je uit de zon.
Heerlijk, die babies.
zondag 18 juni 2017 om 00:37
Oh, dat deed ze zeker zelf. Ze was er zelf stomverbaasd over, maar ze deed het zeker zelf. Lul toch niet over dingen waar je toch niks van weet, als je het toch niet weet.lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 00:34Ach kom op Yasmijn doet alsof dit forum van haar is en dat de staf haar van alles verschuldigd is omdat ze er al zo lang is.
Zo werkt het niet.
Dan start gewoon de violen maar weer op, toch? Oh nee, dat deed jij niet zelf.
zondag 18 juni 2017 om 00:38
Misschien hadden ze zo'n draaischijf als bij het Rad van Fortuin.Eleonora-1 schreef: ↑18-06-2017 00:33Ja.
Ik heb gewoon geluk gehad dat mijn dochter niet uit huis is geplaatst trouwens.
Geluk.
Je leest het goed.
•
Hou toch eens op met je gezemel.lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 00:34Ach kom op Yasmijn doet alsof dit forum van haar is en dat de staf haar van alles verschuldigd is omdat ze er al zo lang is.
Zo werkt het niet.
Dan start gewoon de violen maar weer op, toch? Oh nee, dat deed jij niet zelf.
Als je het hier niet leuk vindt, flikker dan op.
Nee hoor. Dat deed ze niet.Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 00:37Oh, dat deed ze zeker zelf. Ze was er zelf stomverbaasd over, maar ze deed het zeker zelf. Lul toch niet over dingen waar je toch niks van weet, als je het toch niet weet.
zondag 18 juni 2017 om 00:39
Hé vertel me er over, ik heb een huis vól babies.
Letterlijk want ze zijn gaan lopen dus het is uitkijken geblazen dat we ze niet per ongeluk een penalty geven.
zondag 18 juni 2017 om 00:39
Je vergeet er nog bij te vermelden dat je hart gekookt op je rug hangt.MoirenPhae schreef: ↑18-06-2017 00:38Ach, ik ben slecht, zwart, naar, empathieloos.
Maar gelukkig geen gekkie.
zondag 18 juni 2017 om 00:40
GetverLady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 00:39Je vergeet er nog bij te vermelden dat je hart gekookt op je rug hangt.
zondag 18 juni 2017 om 00:41
Ze zijn zo leuk!Eleonora-1 schreef: ↑18-06-2017 00:39Hé vertel me er over, ik heb een huis vól babies.
Letterlijk want ze zijn gaan lopen dus het is uitkijken geblazen dat we ze niet per ongeluk een penalty geven.
Ik heb vanmiddag gestoeid met een Mechelse herder aan dat water. Stok in het water en hij kwam hem dapper weer terugbrengen, keer op keer. Wist niet van ophouden
De eerste afspraak die ik heel lang gelden heb gemaakt is dat zodra ook maar iemand het idee kreeg dat ik niet meer voor mijn kind kon zorgen was dat ze hem weg zouden halen.Eleonora-1 schreef: ↑18-06-2017 00:33Ja.
Ik heb gewoon geluk gehad dat mijn dochter niet uit huis is geplaatst trouwens.
Geluk.
Je leest het goed.
Echt nooit dat mijn kind de dupe zou worden van mij shit.
En ontzet ivm een burn-out. Natuurlijk.
Nou vertel. Nou wil ik het weten ook. Namen, rugnummers, de hele mikmak.