Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 juni 2017 om 00:18
Ik mis MV heel erg, maar dat topic bestaat niet meer.lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 00:16Je mist MV, niet zo zeer het topic an sich. Want dat bestaat toch nog?
zondag 18 juni 2017 om 00:19
Bemoei je er niet mee. Zo is het gewoon. Ik heb 2 decennia geleden aan de wieg van dit forum gestaan en het gaat mij aan het hart.
zondag 18 juni 2017 om 00:21
Wat waar is is waar. Als ik ook maar de helft van wat ik ooit heb meegemaakt (met mijn schoonfamilie en zo) hier als topic zou plaatsen zou het een groot succes worden. Of mijn topic zou meteen weggehaald worden, wegens trollenlrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 00:07Leuke trollen zijn zeldzaam. Leuke trollen zijn als de zeldzaam leuke cabaretiers. En dat is weinigen gegeven.
Verder snap ik het "een verhaal verzinnen" om een leuk topic te krijgen niet zo.
Er zijn genoeg gewoon echte verhalen waar je leuke topics mee krijgt.
Ja dat snap ik wel, zelfs ik vind sommige dingen jammer terwijl ik net kom kijken in vergelijk met jou dan he
anoniem_340621 wijzigde dit bericht op 18-06-2017 00:21
0.16% gewijzigd
Omdat dat niet werkt! Het was MV's topic!lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 00:20Oh, ik dacht dat nog bestond, waarom open je geen nieuwe versie dan?
zondag 18 juni 2017 om 00:22
Jawel, je kan best iets minder zeuren. Je gedraagt je totaal niet Queen-waardig sinds de update.
Of je aan de wieg stond maakt geen bal uit.
zondag 18 juni 2017 om 00:24
Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 00:21Wat waar is is waar. Als ik ook maar de helft van wat ik ooit heb meegemaakt (met mijn schoonfamilie en zo) hier als topic zou plaatsen zou het een groot succes worden. Of mijn topic zou meteen weggehaald worden, wegens trollen![]()
Nee dat is niet waar. Al jij ze zou plaatsen met deze nick is het gelijk stukken geloofwaardiger.
Ik zou ook een heleboel gekke dingen kunnen plaatsen, maar itt trollen heb ik daar geen behoefte aan.
zondag 18 juni 2017 om 00:24
Of ik zeur maak ik zelf wel uit. En dat Queen gebeuren kwam voort uit een geintje, toen het nog leuk was op het forum.lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 00:22Jawel, je kan best iets minder zeuren. Je gedraagt je totaal niet Queen-waardig sinds de update.
Of je aan de wieg stond maakt geen bal uit.
Lolotte was de Slipperqueen en ik werd gebombardeerd als gewone queen. Je was er niet bij dus laat het rusten.
zondag 18 juni 2017 om 00:25
En tijd terug vond ik een paar mailtjes van haar terug, waar ik nooit op geantwoord had want te druk met stukke zoon en zo. En toen ik ze terugvond kon ik dus niet meer antwoorden. Toen heb ik wel even gesnikt ja.
zondag 18 juni 2017 om 00:25
Pfff, wat ben jij vermoeiend.lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 00:25Dan kan het nog steeds werken. Maar dan moeten de mensen die daar schreven dat wel in ere willen houden.
zondag 18 juni 2017 om 00:26
Misschien was ik er wel bij. Maakt verder ook niet. Je toon mag best iets minder.
Je bent in het echt geen Queen toch?
zondag 18 juni 2017 om 00:27
Ik heb vaak even wat weg geslikt nadat ze gestorven was. Nog steeds.Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 00:25En tijd terug vond ik een paar mailtjes van haar terug, waar ik nooit op geantwoord had want te druk met stukke zoon en zo. En toen ik ze terugvond kon ik dus niet meer antwoorden. Toen heb ik wel even gesnikt ja.
zondag 18 juni 2017 om 00:27
Jeetje, wat kan jij toch zeuren zeg.lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 00:25Dan kan het nog steeds werken. Maar dan moeten de mensen die daar schreven dat wel in ere willen houden.
Het werkt gewoon niet!
Snap dat nou.
zondag 18 juni 2017 om 00:28
Jazeker wel, ik ben Beatrix Wilhelmina Armgard.lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 00:26Misschien was ik er wel bij. Maakt verder ook niet. Je toon mag best iets minder.
Nu weet je het.
zondag 18 juni 2017 om 00:28
Jezus, zit je nou ruzie te zoeken of zo? Als je Yas stom vindt zet haar dan onder de negeer of zo.lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 00:26Misschien was ik er wel bij. Maakt verder ook niet. Je toon mag best iets minder.
Of plaats een leuk linkje, ter contemplatie.