Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Eleonora-1 schreef:
18-06-2017 15:45
Ik vind mamavan dus gewoon al aardig. Haar nick zit me totaal niet in de weg.
Wilde de lieve vrede bewaren maar ik had me er duidelijk niet mee moeten bemoeien.
:proud:
:)
Ik lees de hele tijd dat Tom Cruise zijn koffer te laat is. WTF, ik heb echt net een nieuwe bril, moet ik alweer naar de opticien. :geek:
Eleonora-1 schreef:
Wilde de lieve vrede bewaren maar ik had me er duidelijk niet mee moeten bemoeien.
Dat denk ik ook altijd, als ik weer eens heb geprobeerd een ruzie tussen mijn bloedjes te beslechten en het daarmee alleen maar erger heb gemaakt. En toch probeer ik het iedere keer opnieuw. Een vredelievende inborst is geen zegen, dat blijkt maar weer.
Renaissance_ schreef:
18-06-2017 15:50
Ik lees de hele tijd dat Tom Cruise zijn koffer te laat is. WTF, ik heb echt net een nieuwe bril, moet ik alweer naar de opticien. :geek:
Ik was vooral verbaasd!
Over die overvloed aan uitroeptekens!
Eleonora-1 schreef:
:there:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik weet niet zeker of het mag, maar ik mis mrsStanleywalker. Zat net een oud draadje te lezen en daar kwam ze in voor. Bedacht me opeens dat ik haar al een hele tijd niet gezien heb. Vond haar vaak hilarisch.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
tbl1966 schreef:
18-06-2017 15:59
Ik weet niet zeker of het mag, maar ik mis mrsStanleywalker. Zat net een oud draadje te lezen en daar kwam ze in voor. Bedacht me opeens dat ik haar al een hele tijd niet gezien heb. Vond haar vaak hilarisch.
Ik mis haar ook. Ze is al heel lang weg.
Life is short. Eat dessert first.
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
18-06-2017 16:03
Afbeelding

Ik dacht dat jij niet van het kattengeneuzel was. :huh:
:mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ThunderassMan schreef:
18-06-2017 16:05
Ik dacht dat jij niet van het kattengeneuzel was. :huh:
Lastig hè, humor.
Mamavaneenwondertje97 schreef:
18-06-2017 15:28
Voordat wat? Ik snap je niet. Wat is 'gegumd' en wat is 'op de man'?
Please... zelfs nieuwkomers snappen dit over het algemeen hoor. Nu hou je je wel heel erg van de domme.
Nouschi schreef:
18-06-2017 16:09
Lastig hè, humor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nouschi schreef:
18-06-2017 16:09
Lastig hè, humor.
Ja, je weet toch hopelijk ondertussen dat ik geen enkel gevoel voor humor heb?
Sarcasme, ironie, cynisme, zuigen en provoceren zijn mij volslagen onbekend. :A:
ThunderassMan schreef:
18-06-2017 16:12
Sarcasme, ironie, cynisme, zuigen en provoceren zijn mij volslagen onbekend. :A:
Schijnheiligheid daarentegen...

:biggrin:
ThunderassMan schreef:
18-06-2017 16:12
:hug:
ThunderassMan schreef:
18-06-2017 15:34
Sorry: ik heb even wat minder tijd om jullie in toom te houden.
:rofl: Nu gaan we ons allemaal op jou richten!!
-Puss-in-Bootz- schreef:
18-06-2017 16:10
Please... zelfs nieuwkomers snappen dit over het algemeen hoor. Nu hou je je wel heel erg van de domme.
+1

Misschien dat ze het de katten van Nous wijs kan maken ;-)
MoirenPhae schreef:
18-06-2017 14:47
Ik heb die post gelezen voordat het gegumd werd voor "op de man" en ik heb er werkelijk niets verkeerd in gelezen. Nergens onaardig of op de man.
Is ie gegumd?

*gaat teruglezen*
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Ginerva schreef:
18-06-2017 14:47
Aannamens

Solo is bij mijn weten een leuke forumster die zich niet met praktijken bezighoud waar jij haar van beschuldigd
Helaas moet ik je teleurstellen: soms vind ik het heerlijk om onaardig te doen.
Maar in mijn eerst post hier vanochtend was dat dan weer niet aan de orde.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Soms stel ik mij voor hoe al deze posts met geluid erbij zouden klinken... allemaal door elkaar en met de juiste intonatie waarmee het bedoeld is.
Solomio schreef:
18-06-2017 16:21
Is ie gegumd?

*gaat teruglezen*
Ja, gegumd. Wegens op de man.

Onbegrijpelijk, je noemde niemand persoonlijk en je quootte ook al niemand.
Dubbel
anoniem_268181 wijzigde dit bericht op 18-06-2017 16:28
96.35% gewijzigd
Ik vind katten leuke beesten. Jammer dat ik er allergisch voor ben. En ik heb wel een hekel aan al die katten van anderen in mijn tuin. Op de een of andere manier is dat een soort normaal iets geworden.
Ana_Isabel_ schreef:
18-06-2017 16:24
Soms stel ik mij voor hoe al deze posts met geluid erbij zouden klinken... allemaal door elkaar en met de juiste intonatie waarmee het bedoeld is.
Ik zou er ook wel beeld bij willen. Mensen die een post lezen, paars aanlopen en als een wilde op hun toetsenbord gaan zitten rammen dat de knopjes ze om de oren vliegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven