Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 juni 2017 om 16:29
Ja daaag. Dan heb ik binnen een maand een permaban.Ana_Isabel_ schreef: ↑18-06-2017 16:24Soms stel ik mij voor hoe al deze posts met geluid erbij zouden klinken... allemaal door elkaar en met de juiste intonatie waarmee het bedoeld is.
zondag 18 juni 2017 om 16:30
Inderdaad. Ik had (heb) bijvoorbeeld geen idee wie ze bedoelde. En er zullen vast meer forummers met autisme meeschrijven. Dat is toch geen belediging? Zou helemaal mooi zijn.Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 16:26Ja, gegumd. Wegens op de man.
Onbegrijpelijk, je noemde niemand persoonlijk en je quootte ook al niemand.
En al was het anders bedoeld. Op de man was het niet..
zondag 18 juni 2017 om 16:30
zondag 18 juni 2017 om 16:31
Dit.Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 16:25Ja, gegumd. Wegens op de man.
Onbegrijpelijk, je noemde niemand persoonlijk en je quootte ook al niemand.
En het was ook niet tegen 1 specifieke forummer, want ik vond dat er vannacht wel meer een wat autistische manier van posten hadden.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Gelukkig ben ik forumdoof.Ana_Isabel_ schreef: ↑18-06-2017 16:24Soms stel ik mij voor hoe al deze posts met geluid erbij zouden klinken... allemaal door elkaar en met de juiste intonatie waarmee het bedoeld is.
Ana_Isabel_ schreef: ↑18-06-2017 16:24Soms stel ik mij voor hoe al deze posts met geluid erbij zouden klinken... allemaal door elkaar en met de juiste intonatie waarmee het bedoeld is.
Nee graag niet zeg!
zondag 18 juni 2017 om 16:34
Gelukkig hebben we de quote nog.
zondag 18 juni 2017 om 16:36
Er was natuurlijk iemand bij die zich zoals te doen gebruikelijk persoonlijk aangesproken voelde en die de staf nogal los in de broek heeft zitten. Maar dat lijkt me nog geen reden om zo'n stafje dan maar rücksichtslos te honoreren.
zondag 18 juni 2017 om 16:36
Ik dacht ik haal even een gouwe ouwe van stal ter afleiding
zondag 18 juni 2017 om 16:38
Slecht plan.Ana_Isabel_ schreef: ↑18-06-2017 16:24Soms stel ik mij voor hoe al deze posts met geluid erbij zouden klinken... allemaal door elkaar en met de juiste intonatie waarmee het bedoeld is.
Ik praat met een accent, ook al vind ik dat zelf reuze meevalle'n.
En d'r is een forumster die ik leuk vind en waarvan ik mezelf wijsmaak dat zij mij ook wel mag die niet houd van mensen die met een niet-randstedelijk accent prat'n.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 18 juni 2017 om 16:39
Ik moest enorm zoeken, maar ik heb er zelfs een waarschuwing voor gekregen. Forummers uitmaken voor autist is onnodig kwetsend en op de man (ofzo). Mag ik niet meer doen. Foei ikke.Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 16:36Er was natuurlijk iemand bij die zich zoals te doen gebruikelijk persoonlijk aangesproken voelde en die de staf nogal los in de broek heeft zitten. Maar dat lijkt me nog geen reden om zo'n stafje dan maar rücksichtslos te honoreren.
zondag 18 juni 2017 om 16:40
Ik woon in het Oost'n, maar ik praat echt heel erg Noord-Hollands/Westfries. Dus van mij zouden jullie ook niet erg blij worden vrees ik. Helemaal niet nu ik (na bijna tien jaar Achterhoek) onbekommerd allerlei Oosterse woorden en gezegden bezig, met dat accent dus.
Grappig trouwens dat ze de quote van de post die gegumd is wel laten staan (bij deze quote geqoute)
Er staat echt helemaal niks 'op de man' in.
Duidelijk een 'zonder-te-kijken-reactie' van een mod naar aanleiding van een stafje van iemand.
Accenten zijn cute!
Dat maakt de kakofonie compleet.
Lijkt mij echt hilarisch. Achterover leunen en zien hoe iedereen elkaar verbaal te lijf gaat.( handjes thuis, dat wel.)
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 18-06-2017 16:41
2.73% gewijzigd
zondag 18 juni 2017 om 16:41
Ik woon in het Oost'n, maar ik praat echt heel erg Noord-Hollands/Westfries. Dus van mij zouden jullie ook niet erg blij worden vrees ik. Helemaal niet nu ik (na bijna tien jaar Achterhoek) onbekommerd allerlei Oosterse woorden en gezegden bezig, met dat accent dus.
zondag 18 juni 2017 om 16:42
JaLady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 16:28Ik zou er ook wel beeld bij willen. Mensen die een post lezen, paars aanlopen en als een wilde op hun toetsenbord gaan zitten rammen dat de knopjes ze om de oren vliegen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 juni 2017 om 16:42
Cool! Mag jij het startsein geven.Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 16:41Ik woon in het Oost'n, maar ik praat echt heel erg Noord-Hollands/Westfries. Dus van mij zouden jullie ook niet erg blij worden vrees ik. Helemaal niet nu ik (na bijna tien jaar Achterhoek) onbekommerd allerlei Oosterse woorden en gezegden bezig, met dat accent dus.
zondag 18 juni 2017 om 16:43
Inderdaad .. als ze je nou geband hadden vanwege het stellen van een diagnose had ik het wel begrepen, maar dit
zondag 18 juni 2017 om 16:43
Vraag ze eens wie je dan precies uitgemaakt hebt voor autist. En waarom het kwetsend is, als je iemand uitmaakt voor autist.
Intussen zal ik niet stilzitten en jou links en rechts nog wat staffen, omdat je jezelf ook regelmatig uitmaakt voor autist. Foei.
anoniem_268181 wijzigde dit bericht op 18-06-2017 16:44
6.46% gewijzigd
zondag 18 juni 2017 om 16:44
Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 16:43Vraag ze eens wie je dan precies uitgemaakt hebt voor autist. En waarom het kwetsend is, als je iemand uitmaakt voor autist.
Intussen zal ik niet stilzitten en jou links en rechts nog wat staffen, omdat je jezelf ook regelmatig uitmaakt voor autist. Foei.
En jou heb ik gestaft wegens het buitenproportioneel aanhalen van het woord 'ook'