Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 juni 2017 om 18:30
Ik was het in ieder geval niet en heb die bewuste post niet eens gezien.
zondag 18 juni 2017 om 18:30
Nou ja, ik bedoelde duidelijk niet dat het vannacht zo gezellig autistisch geweest was. Dus onaardig, ja, ik vond de sfeer vervelend.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 18 juni 2017 om 18:31
zondag 18 juni 2017 om 18:33
Daar ben ik te autistisch voor. Daarom blijft het bij een vermoeden. Een sterk vermoeden. Zeer sterk. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid enzo.
zondag 18 juni 2017 om 18:36
Ik heb het wel eens geweten, lang geleden, wie een bepaald stafje gedaan heeft.
Iemand die nooit meeschrijft, enkel meeleest en hier enkel peebeet.
En de discussies en verdachtmakingen en de 'ik was het niet hoor' vond ik toen erg grappig.
Sindsdien denk ik vaker dat de staffers ook meelezers kunnen zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 18 juni 2017 om 18:37
Jij schrijft dat je een sterk vermoeden hebt en aangezien je heftig op mij reageert, heb ik het vermoeden dat je mij bedoeld.Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 18:35En daar ga je weer. Niemand die zegt of denkt dat jij het was hoor. Die mogelijkheid gooi je nu helemaal zelf in de groep.
zondag 18 juni 2017 om 18:38
Ik begreep hoe jij het bedoelde hoor en anderen ook alleen niet iedereen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 juni 2017 om 18:38
Nou, dat vermoed je dan verkeerd. Ik reageer helemaal niet heftig op jou, jij reageert heftig.
Heel eerlijk gezegd was jij er niet eens bij, dus lijkt me sterk dat jij gestaft hebt.
De wereld in het algemeen, en mijn wereld in het bijzonder, draait niet om jou.
solomio wijzigde dit bericht op 18-06-2017 18:41
9.55% gewijzigd
zondag 18 juni 2017 om 18:40
Doe niet zo raar. En nee, ik ga niet vertellen wie het dan volgens mij wel was want dat zou je wel willen. Jij was het in ieder geval niet (volgens mij dus) en ik reageer nu alleen maar zo heftig op jou omdat je huidige forumgedrag, dat je vanavond ook weer etaleert vanaf het moment dat je binnen kwam gevallen, me echt de keel uit begint te hangen.
zondag 18 juni 2017 om 18:43
zondag 18 juni 2017 om 18:44
AmenLady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 18:40Doe niet zo raar. En nee, ik ga niet vertellen wie het dan volgens mij wel was want dat zou je wel willen. Jij was het in ieder geval niet (volgens mij dus) en ik reageer nu alleen maar zo heftig op jou omdat je huidige forumgedrag, dat je vanavond ook weer etaleert vanaf het moment dat je binnen kwam gevallen, me echt de keel uit begint te hangen.
zondag 18 juni 2017 om 18:45
Kind je ziet spoken, je gooit die onzin over dat jij gestaft zou hebben er zelf in en niemand anders. Het lijkt niet echt lekker met je te gaan, gezien je gedrag op internet. Zoek hulp als je je niet goed voelt en ga je niet op zo'n idiote manier af zitten reageren op mensen op napraat.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 18 juni 2017 om 18:45
Bemoei je niet met een bericht gericht aan Lady_Voldemort-Kia-Ora- schreef: ↑18-06-2017 18:45Kind je ziet spoken, je gooit die onzin over dat jij gestaft zou hebben er zelf in en niemand anders. Het lijkt niet echt lekker met je te gaan, gezien je gedrag op internet. Zoek hulp als je je niet goed voelt en ga je niet op zo'n idiote manier af zitten reageren op mensen op napraat.
zondag 18 juni 2017 om 18:46
-Kia-Ora- schreef: ↑18-06-2017 18:45Kind je ziet spoken, je gooit die onzin over dat jij gestaft zou hebben er zelf in en niemand anders. Het lijkt niet echt lekker met je te gaan, gezien je gedrag op internet. Zoek hulp als je je niet goed voelt en ga je niet op zo'n idiote manier af zitten reageren op mensen op napraat.
Negatieve aandacht is ook aandacht, jeweettog.
zondag 18 juni 2017 om 18:46
Betrek toch niet alles op jouzelf. Niet iedereen is continu met jou bezig. Ik vind dit gedrag van jou echt vervelend worden. Terwijl ik een tijdje geleden jou zo graag las. Jammer
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 juni 2017 om 18:47
zondag 18 juni 2017 om 18:48
Ach ja, dat is het leven. Mensen komen en gaan.charlottew88 schreef: ↑18-06-2017 18:46Betrek toch niet alles op jouzelf. Niet iedereen is continu met jou bezig. Ik vind dit gedrag van jou echt vervelend worden. Terwijl ik een tijdje geleden jou zo graag las. Jammer![]()