Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
18-06-2017 18:28
Zo blij dat je het nog even uitlegt.
De mod heeft besloten, onterecht wat mij betreft.
Mijn post was onaardig, maar niet op de man.
En ik ben benieuwd wie er gestaft heeft, hoewel ik wel een vermoeden heb.
Ik was het in ieder geval niet en heb die bewuste post niet eens gezien.
feow schreef:
Ik vind jou wel aardig. Zelfs als je onaardige dingen schrijft.
Wat is er n hemelsnaam onaardig aan autisme?
Nou ja, ik bedoelde duidelijk niet dat het vannacht zo gezellig autistisch geweest was. Dus onaardig, ja, ik vond de sfeer vervelend.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
Zo blij dat je het nog even uitlegt.
De mod heeft besloten, onterecht wat mij betreft.
Mijn post was onaardig, maar niet op de man.
En ik ben benieuwd wie er gestaft heeft, hoewel ik wel een vermoeden heb.
Ik heb niet eens een vermoeden, ik weet het gewoon zeker.
Lady_Voldemort schreef:
18-06-2017 18:31
Daar ben ik te autistisch voor. Daarom blijft het bij een vermoeden. Een sterk vermoeden. Zeer sterk. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid enzo.
FiIee schreef:
18-06-2017 18:30
Ik was het in ieder geval niet en heb die bewuste post niet eens gezien.
En daar ga je weer. Niemand die zegt of denkt dat jij het was hoor. Die mogelijkheid gooi je nu helemaal zelf in de groep.
Lady_Voldemort schreef:
18-06-2017 18:31
Ik heb het wel eens geweten, lang geleden, wie een bepaald stafje gedaan heeft.
Iemand die nooit meeschrijft, enkel meeleest en hier enkel peebeet.

En de discussies en verdachtmakingen en de 'ik was het niet hoor' vond ik toen erg grappig.

Sindsdien denk ik vaker dat de staffers ook meelezers kunnen zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady_Voldemort schreef:
18-06-2017 18:35
En daar ga je weer. Niemand die zegt of denkt dat jij het was hoor. Die mogelijkheid gooi je nu helemaal zelf in de groep.
Jij schrijft dat je een sterk vermoeden hebt en aangezien je heftig op mij reageert, heb ik het vermoeden dat je mij bedoeld.
Solomio schreef:
18-06-2017 18:30
Nou ja, ik bedoelde duidelijk niet dat het vannacht zo gezellig autistisch geweest was. Dus onaardig, ja, ik vond de sfeer vervelend.
Ik begreep hoe jij het bedoelde hoor en anderen ook alleen niet iedereen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
FiIee schreef:
18-06-2017 18:37
Jij schrijft dat je een sterk vermoeden hebt en aangezien je heftig op mij reageert, heb ik het vermoeden dat je mij bedoeld.
Nou, dat vermoed je dan verkeerd. Ik reageer helemaal niet heftig op jou, jij reageert heftig.
Heel eerlijk gezegd was jij er niet eens bij, dus lijkt me sterk dat jij gestaft hebt.
De wereld in het algemeen, en mijn wereld in het bijzonder, draait niet om jou.
solomio wijzigde dit bericht op 18-06-2017 18:41
9.55% gewijzigd
Ik heb een ontzettend autistische dag gehad :heart:
FiIee schreef:
Doe niet zo raar. En nee, ik ga niet vertellen wie het dan volgens mij wel was want dat zou je wel willen. Jij was het in ieder geval niet (volgens mij dus) en ik reageer nu alleen maar zo heftig op jou omdat je huidige forumgedrag, dat je vanavond ook weer etaleert vanaf het moment dat je binnen kwam gevallen, me echt de keel uit begint te hangen.
Star schreef:
18-06-2017 18:39
Ik heb een ontzettend autistische dag gehad :heart:
Door dat hartje erachter is het ineens positief.
Ik had een heel sociale dag.
Solomio schreef:
18-06-2017 18:43
Door dat hartje erachter is het ineens positief.
Ik had een heel sociale dag.

Zonder hartje? :proud:
Lady_Voldemort schreef:
18-06-2017 18:40
Doe niet zo raar. En nee, ik ga niet vertellen wie het dan volgens mij wel was want dat zou je wel willen. Jij was het in ieder geval niet (volgens mij dus) en ik reageer nu alleen maar zo heftig op jou omdat je huidige forumgedrag, dat je vanavond ook weer etaleert vanaf het moment dat je binnen kwam gevallen, me echt de keel uit begint te hangen.
Amen
FiIee schreef:
Kind je ziet spoken, je gooit die onzin over dat jij gestaft zou hebben er zelf in en niemand anders. Het lijkt niet echt lekker met je te gaan, gezien je gedrag op internet. Zoek hulp als je je niet goed voelt en ga je niet op zo'n idiote manier af zitten reageren op mensen op napraat.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
-Kia-Ora- schreef:
18-06-2017 18:45
Kind je ziet spoken, je gooit die onzin over dat jij gestaft zou hebben er zelf in en niemand anders. Het lijkt niet echt lekker met je te gaan, gezien je gedrag op internet. Zoek hulp als je je niet goed voelt en ga je niet op zo'n idiote manier af zitten reageren op mensen op napraat.
Bemoei je niet met een bericht gericht aan Lady_Voldemort
-Kia-Ora- schreef:

Negatieve aandacht is ook aandacht, jeweettog.
FiIee schreef:
Betrek toch niet alles op jouzelf. Niet iedereen is continu met jou bezig. Ik vind dit gedrag van jou echt vervelend worden. Terwijl ik een tijdje geleden jou zo graag las. Jammer :|
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Star schreef:
18-06-2017 18:44
Zonder hartje? :proud:
Sociaal is natuurlijk sowieso positief. Ik denk niet dat iemand me staft als ik constateer dat er toch wel erg veel sociale mensen hier op het forum zitten.
FiIee schreef:
de.wereld.draait.niet.om.filee.
charlottew88 schreef:
18-06-2017 18:46
Betrek toch niet alles op jouzelf. Niet iedereen is continu met jou bezig. Ik vind dit gedrag van jou echt vervelend worden. Terwijl ik een tijdje geleden jou zo graag las. Jammer :|
Ach ja, dat is het leven. Mensen komen en gaan.
FiIee schreef:
Bemoei je niet met een bericht gericht aan Lady_Voldemort
Nou ja zeg :O

Het is hier een openbaar forum hoor.
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. De tijd van gaan is nu gekomen.
Bye yall.
Solomio schreef:
18-06-2017 18:47
Sociaal is natuurlijk sowieso positief. Ik denk niet dat iemand me staft als ik constateer dat er toch wel erg veel sociale mensen hier op het forum zitten.

Daar zijn we het dan niet over eens ;-)
FiIee schreef:
18-06-2017 18:48
Ach ja, dat is het leven. Mensen komen en gaan.
En komen terug......en terug.......en terug....
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven