respect op het forum

07-02-2009 23:14 1300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
Ann Liv, ik kan alleen maar knikken: ikke ook.

In het (mensen)werk wat ik doe ben ik er heel alert op dat ik aandacht geef aan de positieve dingen. Een zekere mate van wellevendheid bevordert de sfeer en maakt dat je je geen politieagent voelt.

Dan is er ook ruimte voor humor onder de collega's.
quote:minny schreef op 09 februari 2009 @ 18:02:

Yas is niet alleen een huilie maar ook een jokkie... Noem mij het laatste topic op Actueel waar ik gereld heb, dan.
quote:minny schreef op 09 februari 2009 @ 17:56:

[...]

*Houdt netjes haar belofte*

Hanke! Dit dus Minny, dat telt niet!!! Dat kon ik zelf al le-zen.
quote:hanke321 schreef op 09 februari 2009 @ 18:04:

[...]

Minny, dat telt niet!!! Dat kon ik zelf al le-zen.Niks mee te maken, die voorwaarde was niet genoemd, dus het telt!
Juist.

Lé-zen, daar ontbreekt het ook zo vaak aan, om van spelfouten nog maar te zwijgen
Enne Ier, beterschap! Steek het konijn niet aan...
quote:yasmijn schreef op 09 februari 2009 @ 18:04:

[...]

Noem mij het laatste topic op Actueel waar ik gereld heb, dan. Ik had het over die posting daarvoor. Maar ik doe jou dezelfde belofte als aan Hanke, zodra ik het zie zal ik het je vertellen
Konijn? Wat voor konijn?
Ik word gek van al dat lezen, je bedoelt dat ik niet lekker bevoordeeld kort door de bocht mag reageren?

*gaat zitten mokken*

(En leukleukleuk voor je Yas dat je zo geniet met/van je nieuwe lief! )
Nou Yasmijn, bij mij ontbreekt het niet aan goed lezen hoor. En als ik het niet snap zeg ik het eerlijk.

Dat vind ik nou stoer van mezelf.
quote:minny schreef op 09 februari 2009 @ 18:06:

[...]

Ik had het over die posting daarvoor. Maar ik doe jou dezelfde belofte als aan Hanke, zodra ik het zie zal ik het je vertellen O, dat weet ik al niet meer
quote:hanke321 schreef op 09 februari 2009 @ 18:02:

Ann Liv, ik kan alleen maar knikken: ikke ook.

In het (mensen)werk wat ik doe ben ik er heel alert op dat ik aandacht geef aan de positieve dingen. Een zekere mate van wellevendheid bevordert de sfeer en maakt dat je je geen politieagent voelt.

Dan is er ook ruimte voor humor onder de collega's.Juist ja! (pas op voor die slijmdraden)
En idd beterschap Iry, ik zou met liefde een koppie troost voor je inschenken. Vervelend wanneer je niemand met zielige puppy-oogjes aan kunt kijken daarvoor.

quote:Feliciaatje schreef op 09 februari 2009 @ 18:07:

Ik word gek van al dat lezen, je bedoelt dat ik niet lekker bevoordeeld kort door de bocht mag reageren?

*gaat zitten mokken*

(En leukleukleuk voor je Yas dat je zo geniet met/van je nieuwe lief! )

Mede dankzij jou heb ik de knuppel met de narcist in het hoenderhok gegooid!

En ik wilde geen nieuwe relatie, maar ja, je komt dan iemand tegen he?
quote:yasmijn schreef op 09 februari 2009 @ 18:07:

Konijn? Wat voor konijn?Ier heeft een mank konijn dat veel zorg behoeft.
En het mooie is, deze man 'respecteert' me wel!

Mooi woord he?
Heerlijk toch Yas . Ben echt blij voor je. Fijn dat na zo'n pittig jaar de boel opeens weer makkelijk en leuk kan zijn.
quote:hanke321 schreef op 09 februari 2009 @ 18:09:

[...]

Ier heeft een mank konijn dat veel zorg behoeft.

Ik weet wel raad met een mank konijntje.

Maar ik zal het maar niet zeggen, ivm de tere zieltjes enzo.
Hoeist met jou dan, Feli? Ik lees op relaties ook amper mee, door het tijdsgebrek, ken mezelf niet terug!
Schitterend woord. Mij heb je er niet mee, ik krijg er geen jeuk of spontane vernielzuchtneigingen van .
quote:Feliciaatje schreef op 09 februari 2009 @ 18:12:

Schitterend woord. Mij heb je er niet mee, ik krijg er geen jeuk of spontane vernielzuchtneigingen van .
Vraag het me over een jaar of zo nog maar een keer Yas. Ik hoop op positief nieuws tegen die tijd .
quote:yasmijn schreef op 09 februari 2009 @ 18:11:

[...]

Ik weet wel raad met een mank konijntje.

Maar ik zal het maar niet zeggen, ivm de tere zieltjes enzo.Hoho Yas, dat beest hebben we nog nodig! Voor het therapeutisch verfweekend. Dat konijn is het hoofdobject in de knuffelsessies.
Zohee, 49 pagina´s in 1 dag. Dat moet een interessante rel discussie zijn geweest.

Ik ga even teruglezen hoor.

Not.

Maargoed, respect. Sja. Ik ben er wel voor.
quote:Feliciaatje schreef op 09 februari 2009 @ 18:12:

Vraag het me over een jaar of zo nog maar een keer Yas. Ik hoop op positief nieuws tegen die tijd .Nu spreek je in raadselen, doe me anders maar mailen. Ik krijg het nooit allemaal bijgelezen op de bekende topics.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven