Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 19 juni 2017 om 09:02
Goedemorgen. Ik zal proberen geen termen uit de DSM5 te gebruiken.
Ik las over ideeën om te zorgen dat de bugs serieuzer worden genomen en denk dan: nemen jullie het forum niet gewoon veel te serieus? Zolang het er is: wees blij en geniet ervan.
Mocht het verdwijnen: het internet is vol met fora en andere mogelijkheden om met elkaar in contact te blijven.
Blijkbaar heeft het forum niet echt prioriteit bij Sanoma, daar zullen wij verder weinig aan kunnen veranderen.
En wat Moi zegt: er is niks veranderd met het nieuwe forum, hooguit wat andere bugs dan in het oude forum. Maar de rest: communicatie (gebrek aan), willekeur, ondeskundigheid, enz. enz., daar is gewoon niks aan veranderd.
En dat zal dus ook niet gebeuren.
Ik las over ideeën om te zorgen dat de bugs serieuzer worden genomen en denk dan: nemen jullie het forum niet gewoon veel te serieus? Zolang het er is: wees blij en geniet ervan.
Mocht het verdwijnen: het internet is vol met fora en andere mogelijkheden om met elkaar in contact te blijven.
Blijkbaar heeft het forum niet echt prioriteit bij Sanoma, daar zullen wij verder weinig aan kunnen veranderen.
En wat Moi zegt: er is niks veranderd met het nieuwe forum, hooguit wat andere bugs dan in het oude forum. Maar de rest: communicatie (gebrek aan), willekeur, ondeskundigheid, enz. enz., daar is gewoon niks aan veranderd.
En dat zal dus ook niet gebeuren.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 19 juni 2017 om 09:44
Ik zou het echt heel erg jammer vinden als dit forum verdwijnt. Ik ben eraan gehecht geraakt. Bovendien leer ik hier en passant heel veel, over de meest uiteenlopende onderwerpen. En als ik zelf eens een serieuze vraag heb krijg ik ook altijd goede adviezen. Vooral medisch was ! dit forum altijd top.
Ik lees wel eens op andere fora maar die halen het niet bij deze. Hier zit gewoon mijn leeftijdsgroep.
Ik lees wel eens op andere fora maar die halen het niet bij deze. Hier zit gewoon mijn leeftijdsgroep.
.
maandag 19 juni 2017 om 09:56
Is ook nergens gezegd. Was gewoon een soort doorfilosoferen op het eventueel vertrekken van adverteerders.Fee-de-Goede schreef: ↑19-06-2017 09:45Ik vraag me af waarom men denkt dat dit forum verdwijnt, heb ik een interne memo gemist?
maandag 19 juni 2017 om 09:57
Aha, dank!MoirenPhae schreef: ↑19-06-2017 09:56Is ook nergens gezegd. Was gewoon een soort doorfilosoferen op het eventueel vertrekken van adverteerders.
maandag 19 juni 2017 om 09:58
Ana_Isabel_ schreef: ↑19-06-2017 07:49![]()
Hm... ik weet niet hoe serieus ik dit moet nemen van iemand die secondelijm in zijn oor wilde stoppen...![]()
Ken je de site " oma weet raad"? Daar plaatsen mensen hun oplossingen voor allerlei problemen zoals ze dat vroegah deden.. Doe jij dat maar niet![]()
maandag 19 juni 2017 om 10:34
En dit natuurlijk.Fee-de-Goede schreef: ↑19-06-2017 09:45Ik vraag me af waarom men denkt dat dit forum verdwijnt, heb ik een interne memo gemist?
maandag 19 juni 2017 om 10:44
Ik was eerst op Flair en later op libelle. Ik herken wel wat patronen van het zinkende schip.Fee-de-Goede schreef: ↑19-06-2017 09:45Ik vraag me af waarom men denkt dat dit forum verdwijnt, heb ik een interne memo gemist?
In combinatie met het blad Viva wat niet echt goed in de markt ligt en de manier waarop gereageerd wordt op de moeilijkheden met het nieuwe forum houd ik behoorlijk rekening met de mogelijkheid dat het nu echt een aflopende zaak is. Ik zie iig geen inzet van moderators, Sanoma of CM voor dit forum.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 19 juni 2017 om 10:58
Ik zie niet veel verandering bij deze forumvernieuwing, dus ik begrijp idd ook niet waar dat idee vandaan komt dat het forum zal verdwijnen.feow schreef: ↑19-06-2017 10:44Ik was eerst op Flair en later op libelle. Ik herken wel wat patronen van het zinkende schip.
In combinatie met het blad Viva wat niet echt goed in de markt ligt en de manier waarop gereageerd wordt op de moeilijkheden met het nieuwe forum houd ik behoorlijk rekening met de mogelijkheid dat het nu echt een aflopende zaak is. Ik zie iig geen inzet van moderators, Sanoma of CM voor dit forum.
maandag 19 juni 2017 om 11:00
feow schreef: ↑19-06-2017 10:44Ik was eerst op Flair en later op libelle. Ik herken wel wat patronen van het zinkende schip.
Als de technische dienst in India zit en de als CM gevormd wordt door een nog nader te bepalen stagiair weet ik niet of we op korte termijn veel verbetering kunnen verwachten ..
http://www.sanoma.nl/job-and-internship ... iva-forum/
maandag 19 juni 2017 om 11:46
maandag 19 juni 2017 om 11:57
Misschien een kleine petitie houden voor wie dit forum niet kwijt wil? Gaan er geruchten dat vivaforum aan de wilgen wordt gehangen?impala schreef: ↑19-06-2017 09:44Ik zou het echt heel erg jammer vinden als dit forum verdwijnt. Ik ben eraan gehecht geraakt. Bovendien leer ik hier en passant heel veel, over de meest uiteenlopende onderwerpen. En als ik zelf eens een serieuze vraag heb krijg ik ook altijd goede adviezen. Vooral medisch was ! dit forum altijd top.
maandag 19 juni 2017 om 12:14
Oke, vond het al vaag. Dank je.
maandag 19 juni 2017 om 12:17
Niemand op dit forum wil dit forum kwijt. Einde petitie.
Nee, voor zover mij bekend zijn er geen geruchten dat het viva-forum aan de wilgen wordt gehangen; dat zou een bepaalde activiteit vanuit Sanoma impliceren, gericht op het opheffen van het forum. Het feit dat er getwijfeld wordt aan het voortbestaan hangt meer samen met de aftakeling van het forum in technische zin, het beheer en de ondersteuning. Combineer dat met de desinteresse en/of het gebrek aan inzicht van Sanoma om hier structureel iets aan te veranderen. Dan heb je bij elkaar allemaal aanwijzingen dat dit forum aan het doodbloeden is.
minder plezier = minder forummers = minder adverteerders = minder inkomsten = minder uitgaven = minder plezier
maandag 19 juni 2017 om 12:24
Voor de gebruikers is het forum ook emotie. Zoals Impala zo mooi beschrijft. Iets wat in meer of mindere mate belangrijk voor ze is.
Die eh...'passie' ontbreekt bij de aanbieder totaal. Dat is de afgelopen jaren wel duidelijk geworden.
Daar is uitputtend vaak over gesproken op allerlei manieren. Hele live vergaderingen zelfs.
Ik geloof niet dat een protest of een petitie iets zal veranderen.
Die eh...'passie' ontbreekt bij de aanbieder totaal. Dat is de afgelopen jaren wel duidelijk geworden.
Daar is uitputtend vaak over gesproken op allerlei manieren. Hele live vergaderingen zelfs.
Ik geloof niet dat een protest of een petitie iets zal veranderen.