Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solivagant schreef:
19-06-2017 18:14
23 binnen en 32 buiten. En inderdaad, die klote-airco op werk is verschrikkelijk. Alsof je in een ijskast zit te werken. En dan naar buiten, komt de warmte extra hard aan. Terwijl het juist zo heerlijk is buiten.
Nou werken in een ruimte waar de temperatuur rond de dertig graden ligt wordt na een paar dagen ook echt vervelend hoor.
shifty schreef:
19-06-2017 18:06
wauw .. Sanoma heeft 44 vacatures uitstaan .. waarvan 42 fulltime stageplekken.
Los van het feit dat je bedrijf dan schijnbaar aan elkaar hangt van stagelopers denk ik niet dat die community manager voor Viva snel ingevuld zal worden. :nooo:
Nu ben ik momenteel werkloos, maar een fulltime stage? Nah.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
yasmijn schreef:
19-06-2017 18:24
Nou precies. Op mijn werk zit ik gewoon met sokken en laarzen, vestje of jasje aan. De slippers had ik meegenomen dus toen het einde dienst was, laarzen en sokken uit en onder bureau en slippers aan en naar huis.
Ik kom morgen ook weer met slippers en dan daar de sokken en laarzen weer aan. Geen doen.
Echt koud.
Dat kan arbotechnisch ook niet goed zijn, zoveel temperatuurverschil tussen binnen en buiten.
Het is dat ik weet dat we niet bij hetzelfde bedrijf werken...
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
impala schreef:
19-06-2017 18:26
Privacy. Stond in modtopic. Verder geen idee.
Oh oke. Thanks!
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Pretzel66 schreef:
19-06-2017 18:32
Nou werken in een ruimte waar de temperatuur rond de dertig graden ligt wordt na een paar dagen ook echt vervelend hoor.
Het was binnen 19 graden met een koude luchtstroom. En buiten 32. Dat is echt niet meer gezond dat verschil.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
impala schreef:
19-06-2017 18:26
Privacy. Stond in modtopic. Verder geen idee.

Privacy is voldoende toch?
Je bent zelf een theepot
SuzanneSuus schreef:
19-06-2017 18:04
Dat de CM zich niet meer laat zien vind ik echt raar. Of ze nou ontslagen is, zelf plots is weggegaan of ziek thuis is, daar had een ( neutraal) bericht over kunnen worden geplaatst vind ik.

Topics niet kunnen vinden is onzin, daar is niet veel aan veranderd.. Features die bugs zijn , vervelend maar niet onoverkomelijk. Scrollen in een topic is op de ipad een ramp en onergonimisch, een kwartiertje dat vol doen levert mij serieus klachten op.
Maar de noncommunicatie is echt stom. Het forum is gratis maar viva haalt veel content voor het blad hier vandaan, waarom zo weird met je gebruikers omgaan? Wat is er mis met eerlijk zijn? Rare managementfilosofie
Jij forumt zeker niet mobiel. Want daar telt de lijst actieve topics en nieuwe topics maar zes ! topics. En meer dus niet. Van die zes actieve topics zijn er meestal twee tot drie bugtopics (bugs, nw forum live en mod mededelingen) en Napraat. Resteren er twee tot drie normale topics.

De lijst van topics waar je in hebt gereageerd toont er standaard 3 en na indrukken van Toon Meer 12 stuks. En niet meer.
impala wijzigde dit bericht op 19-06-2017 18:46
7.03% gewijzigd
.
Mhuahahahahahaha en dat dan boven elkaar:

Goede computer vaardigheden
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (woord en geschrift)
Solivagant schreef:
19-06-2017 18:37
Het was binnen 19 graden met een koude luchtstroom. En buiten 32. Dat is echt niet meer gezond dat verschil.
Bij ons ook! @(
Star schreef:
19-06-2017 18:40
Mhuahahahahahaha en dat dan boven elkaar:

Goede computer vaardigheden
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (woord en geschrift)
Ja, verschrikkelijk grappig :rofl:
impala schreef:
19-06-2017 18:39
Jij forumt zeker niet mobiel. Want daar telt de lijst actieve topics en nieuwe topics maar zes ! topics. En meer dus niet. Van die zes actieve topics zijn er meestal twee tot drie bugtopics (bugs, bw forum live en midtopic) en Napraat. Resteren er twee tot drie normale topics.
Nou vooruit, jij ook gelijk. Normaal geef ik dat maar 1x pd maar omdat het warm is buiten nu 2x. Hierna is het klaar hoor
Je bent zelf een theepot
Oei oei oei....

Je vind het leuk om adverteerders actief te helpen en te adviseren
Star schreef:
19-06-2017 18:43
Oei oei oei....

:proud:
yasmijn schreef:
19-06-2017 18:32
Ach. hoe moeilijk kan het zijn. Ik durf het wel aan.
;-))
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Star schreef:
19-06-2017 18:43
Oei oei oei....

Adverteerders moet je helpen. Forummers moet je negeren.
.
yasmijn schreef:
19-06-2017 18:31
Dit is een blogje van de vorige CM, Lotte. Die heeft hier niet lang gezeten, die had al snel een andere baan.

https://www.viva.nl/tijdschrift-viva/ee ... tymanager/
Ik was het niet met al haar beslissingen eens, dat hoeft ook niet!, maar ze was wel betrokken.
Dat kan ik van de huidige (ex?)CM echt niet zeggen.

Na haar gesprek met FV had ik best hoop, maar daar is niets meer van over.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Hugh-Jazz schreef:
30-08-2444 03:36

Ik heb niet overal een antwoord op. Ik doe ook maar mijn best. :|
Shifty I see what you did there.
anoniem_337753 wijzigde dit bericht op 19-06-2017 18:58
16.35% gewijzigd
Lotte was een topper. De eerste en de enige die met ons communiceerde (tweezijdig!), zowel op het forum als per mail en die echt haar best deed het forum beter te maken.
.
Hugh-Jazz schreef:
30-09-1974 20:06
anoniem_337753 wijzigde dit bericht op 19-06-2017 19:03
7.59% gewijzigd
Hugh-Jazz schreef:
Shifty I see what you did there.
I AM A TIMELORD!!
(kijk naar de plaatsingstijd van deze post.)
Of eigenlijk van de quote. Ik heb mezelf in de toekomst gequote!
Hugh-Jazz schreef:
22-12-2175 06:29
Ik denk niet dat het forum dan nog bestaat.
Hugh-Jazz schreef:
19-06-2017 19:03
Huh, jij wist natuurlijk al wat je zou gaan schrijven. De mensen die anderen in de toekomst quoten vind ik veel knapper.
Afbeelding
Lady_Voldemort schreef:
Huh, jij wist natuurlijk al wat je zou gaan schrijven. De mensen die anderen in de toekomst quoten vind ik veel knapper.
B)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven